اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجاره نشینی منافقین در کردستان عراق



اخبار,اخبار بین الملل,گروهک تروریستی منافقین


 اخبار بین الملل - اجاره نشینی منافقین در کردستان عراق

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن و سخنگوی رسمی این جنبش فاش کرد سازمان های جاسوسی اسرائیل به ویژه موساد، اعضای گروهک تروریستی منافقین را در زمینه های ترور، جاسوسی و خرابکاری در عراق و ایران، آموزش می دهند.

به گزارش شبکه خبر، محمد احمد الروسان، تصریح کرد: سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، یک ساختمان وابسته به یک هتل متعلق به مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق را در دهوک، برای منافقین، اجاره کرده است.

روسان گفت: سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، منافقین را برای عملیات سری بر ضد ایران و گروهک داعش را در عراق بر ضد دولت این کشور، بکار گرفته اند.

این نویسنده و سیاستمدار اردنی افزود: آشکار شده است که این گروهک از دشمنی بر ضد غرب پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دست بر داشته و به ائتلاف با دولت آمریکا پیوسته است و گام هایی در ائتلاف با غربی ها به ویژه سازمان اطلاعاتی فرانسه،  انگلیس، کانادا وآلمان برداشته است.

این گروهک با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد و لابی صهیونیستی چون آیپک و کمیته های کنگره آمریکا مرتبط است.
 اخبار بین الملل - شبکه خبر


ویدیو مرتبط :
کلاس زبان یا اجاره نشینی ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسباب کشی منافقین از عراق به یمن



پس از آنکه نام منافقین از لیستهای سیاه اروپا و آمریکایی ها بیرون آمد ، و نقش آنها در شورشها و ترور های خیابانی در فتنه سال 88 مورد تائید قرار گرفت ، از سوی حامیان این گروهک تروریست (آمریکا ،اسرائیل و انگلیس ) تصمیم گرفته شده است این مزدوران اجاره ای به یک مکان امن و با قدرت مانور زیاد و تحت حمایت های مستقیم ارتش آمریکامنتقل شوند .

 

به گزارش جوان آنلاین مقصدی که برای منافقین در نظر گرفته شده است ، منطقه ای است بنام صعده در یمن که با هزینه سعودیها آماده سازی شده است و مجهز ترین امکانات آموزشی ،ارتباطی وتروریستی در اختیار آنها قرار گرفته است .(حجم زیادی از نیروها وامکانات منافقین در یک پروژه انتقال درخفا توسط آمریکایی هابه یمن منتقل شده است )

گفته می شود دلایل بسیاری وجود داشته است که این جنایتکاران را در یمن و در پایگاه های جدید تروریستی اسکان داده اند ، مهمترین دلیل ، حفظ اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی وبهره برداری از پتانسیل جاسوسی و تروریستی این مزدوران بوده است و دلیل دیگر نفوذ دادن و آسیب زدن به شیعیان یمن که بسیار مقاوم و مقتدر هستند و در جنگ های اخیر پوزه سه کشور یمن ، عربستان و آمریکا را به خاک مالیده اند  ، و در حقیقت همان نقشی که منافقین در عراق ودر کشتار شیعیان بعهده داشته ومورد رضایت بعثی ها در زمان صدام و طرفهای آمریکایی در این چند سال اخیر بوده است ،در یمن نیز به عهده خواهند داشت .

گفتنی است که عملیات اخیر منافقین که با طراحی انگلیسی ها و به سفارش اسرائیل انجام و به شهادت دانشمند هسته ای جمهوری اسلامی منجر شده است ، با بالا ترین امکانات ناوبری آمریکا هدایت می شده است و اینطور که مطرح شده است این هماهنگی و این امکانات برای اولین بار است که دراین سطح در اختیار منافقین قرار گرفته است .../جوان آنلاین