اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجاره بها در مناطق مختلف تهران



اجاره بها در مناطق تهران , واحدهای مسکونی اجاره‌ای

اجاره بها در مناطق مختلف تهران

ستون امروز نبض بازار، آن دسته از واحدهای مسکونی اجاره‌ای که اجاره بهای آنها کمتر از  27 میلیون تومان است را مورد بررسی قرار داده است.

مشاهدات میدانی در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در محله‌های مختلف تهران نشان می‌دهد که نرخ‌های اجاره کمتر از 27 میلیون تومان مربوط به سوئیت و واحدهای کمتر از 60 متر مربع است.


البته این نرخ‌های پیشنهادی اجاره ارزان‌ترین‌ها در بازار اجاره مسکن نیستند، اما در شرایط فعلی کمترین میزان اجاره بهایی هستند که به بازار اجاره عرضه شده‌اند.


از سوی دیگر، شواهد نشان می‌دهد که اکثر فایل‌های اجاره‌ای واحدهای کمتر از 60 متر مربع با شرایط رهن و اجاره به مستاجران تحویل داده می‌شوند و در بین این دسته از واحدهای مسکونی فقط تعداد انگشت شماری از مالکان به متقاضیان وعده می‌دهند که شرایط پرداخت اجاره‌بها قابلیت تبدیل شدن را دارد.


علاوه براین، عمده واحدهای مسکونی متراژ کوچک که برای اجاره به بازار تقاضا معرفی می‌شوند، در فایل آنها ذکر می‌شود که این واحدها برای افراد مجرد در نظر گرفته شده است.
طبق گفته بنگاهداران مسکن، همین مساله باعث شده است تا تعداد متقاضیان مجرد در بازار اجاره افزایش پیدا کند و خبرها حاکی از این موضوع است که با توجه به مرور زمان، تعداد این دسته از متقاضیان در بازار اجاره در حال افزایش است.

اجاره بها در مناطق تهران , واحدهای مسکونی اجاره‌ای

دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
اجاره سوئیت در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش صفر تا ۳۰۰ درصدی اجاره بها در مناطق منتخب تهران



افزایش صفر تا ۳۰۰ درصدی اجاره بها در مناطق منتخب تهران/بررسی ۹ ماهه

 بررسی های خبرآنلاین از بازار مسکن نشان می دهد که قیمت اجاره بهای هر واحد مسکونی پاییز امسال نسبت به زمستان سال گذشته به طور متوسط حدود 74 درصد افزایش یافته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 مسوولان وزارت راه و شهرسازی با ارائه طرح های نظارتی همانند مکلف کردند بنگاه ها برای افزایش 15درصدی اجاره بها نسبت به سالهای گذشته سعی داشتند تا امسال از افزایش اجاره بها جلوگیری کنند. اما بررسی ها نشان می دهد رشد اجاره بها در تهران امسال نسبت به حداقل چهار سال گذشته بالاترین حد بوده است.اگر شما در دی ماه سال گذشته می توانستید یک آپارتمان 90 متری رابا 10میلیون ودیعه وپرداخت ماهانه900هزارتومان اجاره کنید امروز حتما باید با 40 میلیون ودیعه سراغ چنین موردی بروید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اگر می توانستید در مرزداران یک آپارتمان 90 متری را در دی ماه سال گذشته با 35میلیون ودیعه550هزارتومان اجاره پیدا کنید امروز باید حتما ودیعه خودتان را تا 50 میلیون تومان بالا ببرید.

پاسداران از جمله مناطق تهران است که اولین نشانه های گرانی در این محله نمایان می شود. اگر در گذشته با 20 میلیون و ماهی 600 هزار تومان واحد 70 متری نوسازی را می توانستید پیدا کنید امروز به شما توصیه می کنیم که اگر توان پرداخت اجاره ماهانه بیش از یک میلیون تومان را با چنین ودیعه ای ندارید اصلا به سراغ پاسداران نروید.

پونک محدوده شهرک نفت هم گران شده است. پیش از این می توانستید آپارتمان 70 متری در این محله تهران را 33 میلیون رهن کامل کنید اما امروز برای چنین آپارتمانی قطعا باید 45 میلیون تومان بپردازید./خبرآنلاین