اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابداع سریعترین میز شام جهان + عکس



 

 

ابداع سریعترین میز شام جهان

 

مدیر یک شرکت خودروسازی با هدف شکستن رکورد پرسرعت ترین مبلمان خانگی در جهان میز نهارخوریسریع السیری ساخته است که علاوه بر سرعت بالا تمامی لوازم موجود بر روی یک میز غذا را نیز به همراه دارد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، "پری واتکینز" مدیر فروش شرکت سازنده کوچکترین و کوتاهترین خودروهای استاندارد شهری در بریتانیا برای شکست رکورد پرسرعت ترین مبلمان در جهان که به یک مبل راحتی موتوردار با سرعتی برابر ۱۴۸ کیلومتر بر ساعت تعلق دارد میز نهار خوری را طراحی و تولید کرده است که می تواند با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

 

وی برای شکستن رکورد پرسرعت ترین مبلمان جهان میز نهارخوری را انتخاب کرده است زیرا به اعتقاد وی سوار کردن یک میز ناهار خوری بر روی خودرویی کوچک و سریع کار ساده تری است. وی در ابتدا خودرویی قدیمی را خریداری کرد و بدنه فایبرگلاس آن را از موتور و کف جدا کرد.

 

ابداع سریعترین میز شام جهان

 

سپس سیستم تزریق نیتروژنی را برای افزودن به قدرت خودرو به آن متصل کرد. با وجود اینکه واتکینز انتظار بروز مشکلاتی را داشت فکر نمی کرد موتور این میز بتواند به کارکرد مناسبی دست بیابد. طی اولین دور از آزمایش موتور بیش از اندازه داغ شد و بخشهایی از پیستون را ذوب کرد.

 

در ادامه واتکینز بدون تامل موتور دیگری را یافته و به میز نصب کرد. خودرویی که در نهایت خلق شد "غذای سریع" نامیده شده و توانست دراولین آمایشها با سرعتی برابر ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت رکورد پرسرعت ترین میز ناهارخوری جهان را پشت سر بگذارد!

 

ظاهر این خودرو نیز به تنهایی بسیار شگفت انگیز است زیرا واتکینز یک ماشین ظرفشویی واقعی را به آن وصل کرده و بر روی میز نیز یک سفره کامل شام چیده شده است. برای مثال ظرفی از آبگوشت مصنوعی با استفاده از رزین فایبرگلس بر روی میز به چشم می خورد.

 

براساس گزارش پاپ ساینس، عمر مفید این خودروی عجیب و غریب یکسال و قیمت آن هفت هزار و ۸۰۰ دلار تعیین شده است./خبرگزارى مهر

 


ویدیو مرتبط :
قهرمان تنیس روی میز در برابر سریعترین ربات صنعتی جهان -فارنت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی با دختر و پسرش سر میز شام ؛ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,فرهاد مجیدی

 

اخبار ورزشی - فرهاد مجیدی با دختر و پسرش سر میز شام ؛ عکس

بازیکن محبوب استقلال تصویر زیر را در اینستاگرام خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,فرهاد مجیدی

 اخبار ورزشی - جام نیوز