اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابتکار جالب یک مرد مهربان برای سورپرایز کردن همسرش +عکس



ابتکار جالب یک مرد مهربان برای سورپرایز کردن همسرش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از آر ام ای: شوهر مهربان برای اینکه هنگام زایمان همسرش کنار او باشد از تکنولوژی پیشرفته استفاده کرد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"نیکول رابینز" هنگام ورود به اتاق عمل برای بدنیا آوردن فرزندش از اینکه همسرش کنارش نبود اندوهگین بود و ترس عمیقی در وجود خود احساس میکرد. همسر او یک سرباز امریکایی است که در حال حاضر در افغانستان در حال خدمت است.به لطف ابتکار همسر و کمک بیمارستان و استفاده از تکنولوژی پیشرفته این خانم باردار کاملا سورپرایز شد. در اتاق عمل همسرش آنسوی مرزها در انتظار او بود تا از طریق "اسکایپ" شاهد تولد فرزندش باشد."پرستون رابینز" با حضورش و اینکه شاهد به دنیا آمدن این فرزند دختر بود باعث قوت قلب همسرش شد . او مدت 9 ماه است که در افغانستان حضور دارد و از طریق ایمیل از مسئولین بیمارستان خواسته بود تا کاری کنند او بتواند در این شرایط حساس کنار همسرش باشد آنها هم با گذاشتن یک میز کنار تخت زایمان و قرار دادن یک کامپیوتر روی آن و ارتباط از طریق "اسکایپ" این شرایط را فراهم کردند و نیکول هنگام حضورش در اتاق با دیدن تصویر شوهرش در قاب مانیتور واقعا شگفت زده شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این دومین فرزند این خانواده است . نیکول معتقد است شغل همسرش بسیار حساس و مهم است و او قادر به تغییر آن نیست و بهتر است با این مسئله دوری کنار بیاید./پرداد

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جالب مغازه دار و همسرش در مقابل سارقین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار مرد بیوه در احیای عکس‌های همسرش + تصاویر



اخبار,اخبار گوناگون,مرد بیوه

این مرد داغ‌دیده با کمک رایسا، دختر سه‌ساله‌اش، بخشی از عکس‌های دونفره با همسر مرحومش را دوباره از نو گرفت.

رافائل دِلکول در سال 2013 در طی تصادفی همسر بیست‌وهفت‌ساله خود را بانام تاتیانا والکوئز از دست داد؛ اما این مرد برزیلی سعی کرد تا یاد و خاطره وی را زنده نگه دارد، بنابراین به یاد گذشته عکس‌هایی را که کمی قبل از مراسم ازدواجشان در سال 2009 انداخته بود را از نو گرفت.
 
رایس که مادرش را پیش از یک‌سالگی از دست داد، اکنون با پوشیدن لباس و جواهراتی مشابه وی سعی کرد  عکس‌ها را دوباره بگیرند.  هرچند چنین روشی چندان معمول نیست اما بسیاری را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است.

آقای دل کول در وبلاگ خود که 16000 طرفدار دارد، نوشته است: علاوه بر مسئولیت نگهداری از شاهزاده کوچکم، باید با غم از دست دادن همسرم نیز کنار بیایم؛ همسری که 10 سال زیبا و پرخاطره را در کنارش زندگی کردم.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران