اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیا این سیاهی که یک مدرسه را تعطیل کرد، روح است؟! + عکس



مشاهده یک شکل سیاه شبیه به روح، مدرسه‌ای در مالزی که گفته می‌شود 100 نفر آن را دیده‌اند، منجر به تعطیلی این مدرسه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دیده شدن شکل سیاه و مرموزی در مدرسه‌ای در مالزی منجربه یک توهم جمعی میان اهالی مدرسه و تعطیلی آن شد. داستان از دوشنبه هفته پیش شروع شد؛ وقتی که ده‌ها دانش آموز و معلم در مدرسه‌ای در شهر کوتابهارو از دیدن شکل سیاهی درون مدرسه خبر دادند.

این مشاهدات تا دو روز ادامه پیدا کرد و در نهایت حدود 100 نفر باور داشتند نه تنها این سیاهی را دیده‌اند، بلکه این پدیده‌ای ماوراء الطبیعه روی آنها تاثیر هم گذاشته است! این مدرسه روز پنجشنبه تعطیل شد و پس از آن برخی مذهبی‌ها، پژوهشگران و کارشناسان جادوگری، جلسات جن‌گیری و احضار روح برگزار کردند.

با وجود اینکه مدرسه روز یکشنبه دوباره باز شد، اما هنوز صدا فریاد دانش آموزان از داخل مدرسه شنیده می‌شد. یکی از مدیران مدرسه، در این رابطه به «بی‌بی‌سی» گفت:

    دانش آموزان ما توسط ارواح آشفته شده‌اند، ما نمی‌دانیم که چرا این اتفاق برای ما افتاد. ما نمی‌دانیم این چه چیزی است که روی ما تاثیر گذاشته است.


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

یکی از معلمان مدرسه هم که ادعا کرده قبلا با ارواح در ارتباط بوده، گفت:
وقتی یکی از دانش آموزان را نگه داشته بودم، دست‌هایم به شکل شدیدی احساس سنگینی کردند. من استغفار خواستم، برخی اتفاقات واقعا خارج از کنترل من بودند. ولی زمانی که دانش آموز به خانه رفت احساس کردم کسی به قسمت چپ بدن من آویزان شده است، من نورهای سیاهی دیدم که مانند یک شکل سیاه بودند.


یک معلم دیگر هم می‌گوید این شکل سیاه را دیده است، او در این باره گفت:
او می‌خواست وارد بدن من شوند، اما همکاران من اطرافم بودند و آیاتی از قرآن را می‌خواندند. من به آرامی بارها و بارها آیت الکرسی را خواندم بعد از یک ساعت، سر من سبک‌تر شد.

رابرت برتولما، جامعه شناس، در این رابطه گفت که این یک مورد کلاسیک از هیستری جمعی است، یک وضعیت که در آن افراد مختلف از توهم جمعی رنج می‌برند. به گفته او مردم بومی مالزی به دلایلی در پذیرش این توهم دست جمعی مستعدتر هستند.

 

 


ویدیو مرتبط :
مدرسه تعطیل میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قاتل روح الله داداشی در دادگاه