اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنقدر الکل خورد تا مرد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از دریافت پیامک اخراج از کار؛

آنقدر الکل خورد تا مرد!

کارمند انگلیسی پس از دریافت پیامک اخراج از طرف کارفرمایش دست به خودکشی زد.

به گفته پلیس محلی شهر "یورکشر" انگلیس، در متن این پیغام آمده است «جایگزینی برای شما انتخاب شده است و نیازی به حضور شما نیست».

این مرد که صاحب سه فرزند بود، پس از دریافت این پیام و از دست دادن شغلش آخرین تصمیم خود را گرفت و با مصرف زیاد مواد الکلی به زندگی خود پایان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، پدر این مرد گفت: «پسرم پدر لایقی بود و به عنوان راننده در این شرکت کار می‌کرد، اما بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای اخراج شد.»/ایسنا


ویدیو مرتبط :
آنقدر توان در بدن مختصرت نیست،آنقدر که ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!



 

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!

 

یك مرد جوان هندی برای تامین هزینه های دو دلاری بیماری مادرش یك مار سمی را بلعید و در نهایت جان خود را از دست داد.

 

«زاور راتود» ۳۵ ساله اهل یكی از مناطق جنوبی هندوستان روز گذشته برای آن كه بتواند یكصد روپیه، معادل دو دلار و ۴۲ سنت به دست آورد و این مبلغ را برای مادر مریضش صرف كند، خود را فدا كرد.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، این مرد در میدان اصلی شهر محل سكونتش و در میان افرادی كه در حال تماشا بودند، یك مار سمی را بلعید و درست لحظاتی پس از این اقدام به تهوع و استفراع افتاد.

 

علت اصلی مرگ این مرد ۳۵ ساله، خونریزی دستگاه گوارشی ناشی از ورود زهر به داخل معده اعلام شده است.

 

گفتنی است، هر ساله ده ها نفر از مردمان فقیر این كشور برای آن كه پولی به دست بیاورند، خود را قربانی چنین نمایش هایی می كنند.