اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنجلینا جولی و بچه هایش در تفریح +عکس


در حالیکه برد پیت برای فیلم جدیدش یعنی "12 Years A Slave” در تورنتو به سر می برد، جولی 5 تا از فرزندانش را برای گردش علمی به آکواریوم سیدنی در استرالیا برده است و بزرگترین پسرش، مدوکس 12 ساله، را در خانه گذاشته است.

 
 
 
 
 صبح بخیر: در حالیکه برد پیت برای فیلم جدیدش یعنی "12 Years A Slave” در تورنتو به سر می برد، جولی 5 تا از فرزندانش را برای گردش علمی به آکواریوم سیدنی در استرالیا برده است و بزرگترین پسرش، مدوکس 12 ساله، را در خانه گذاشته است.

خوشبختانه فرزندان دیگر او، پکس، زاهارا، شیلو و دوقلوهایش ناکس و ویوین، گوش به فرمان مادرشان هستند. همانطور که در تصاویر دیده می شود زاهارا و پکس با فرمان های آرام مادرشان دست خواهر و برادرهای خود را می گیرند و رفتار آرام و گوش به فرمانی دارند.



ویوین و زاهارا هر کدام یک عروسک نموی نارنجی در دست دارند.

در حال حاضر آنجلینا برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در استرالیا به سر می برد.

به گزارش صبح بخیر فیلم Unbroken دومین فیلمی است که جولی آن را کارگردانی می کند. فیلم اول او به نام In The Land of Blood and Honey در سال 2011 نامزد جایزه گلدن گلوب شد.



البته آنجلینا دلیل دیگری هم برای خوشحال دارد و آن اینکه قرار است بخاطر کارهای انسان دوستانه اش، جایزه انسان دوستی ژان هرشول را در پنجمین مراسم سالانه جوایز فرمانداران در 16 نوامبر دریافت کند.

این دومین اسکار برای جولی خواهد بود. آکادمی اسکار از جولی بخاطر کارهای انسان دوستانه اش و تلاش برای عدالت اجتماعی به خصوص "اقدام به جلوگیری از خشونت جنسی" تحسین و تمجید کرده است.







ویدیو مرتبط :
عکس هایی از آنجلینا جولی - با آهنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«آنجلینا جولی » دستبند خورد + عکس



«آنجلینا جولی » دستبند خورد + عکس

کیف دستی بازیگر سرشناس هالیوود سوژه عکاسان شد!

 

در مراسم اکران فیلم جدید " آنجلینا جولی " در تورنتو کانادا، کیف دستی این بازیگر مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.../ برنا

 

 


«آنجلینا جولی » دستبند خورد + عکس
«آنجلینا جولی » دستبند خورد + عکس