اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنان که جاهلند غنی سازی را نمی خواهند


حجت الاسلام کاظم صدیقی گفت: افرادی که می گویند ما به غنی‌سازی احتیاجی نداریم، یا جاهل یا خائن هستند و نمی توانند پیشرفت این کشور را ببینند.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام کاظم صدیقی پنجشنبه شب در مراسم عطرافشانی مزار شهدا در بهشت رضا مشهد، اظهار کرد: نظام اسلامی با هر موشکی که به فضا می‌فرستد لرزه و هراسی در دشمن ایجاد می‌کند بنابراین امروز قدرت جمهوری اسلامی مستکبران را عاجز و مستاصل کرده طوری که کشورهای غربی و استکبار این نظام را طرفدار توریسم می‌دانند.

شاخ اسرائیل با موشک‌های ایران شکست

وی با تاکید بر اینکه تروریست ها و ایادی استکبار سالهاست که در سوریه ‌سر کوکان را می‌برند و از سوی آمریکا مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: در حال حاضر سردمدارانی که خود را طرفدار دموکراسی و آراء مردم معرفی می‌کنند از عربستان شیعه‌کش پشتیبانی می کنند.

خطیب موقت جمعه تهران تاکید کرد: شاخ اسرائیل با موشک‌های ایران شکست و این امر ناشی از ایستادگی ملت ایران و عزتمندی مسئولان این نظام است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به لحاظ رتبه علمی در منطقه مقام نخست و در دنیا رتبه 16 را دارد و همه این پیشرفت ها در سایه اتحاد و همدلی ملت ایران به وجود آمده است.

وی با اشاره به نمایش پلیدی ها از سوی ایادی استکبار بیان کرد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران نشان داده‌اند که همواره در صحنه حضور دارند و در مقابل، خداوند آمریکا و ایادی استکباری را آزاد گذاشته تا پلیدی خود را به نمایش بگذارند و این امر نشان دهنده عزت ملت ایران و ذلت استکبار است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های جمهوری اسلامی زیر سر آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی است، یادآور شد: خداوند با نمایش زشتی ها بدست آمریکا کمک کرد تا دنیا بداند با چه گرگ درنده ای روبروست.

عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای نتیجه ایمان است

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به رسالت شهیدان عنوان کرد: شهیدان با خون خود سنت نبوی را احیا کردند و تن به ذلت ندادند و مبارزه با استکبار رسالت شهیدان است.

وی بیان کرد: خون شهیدان تاریخ را از سیاهی‌ها پاک کرد و در این راستا فرزندان شهیدان مسئولیت سنگین‌تری دارند چرا که پدران آنان با خون خود قرآن را بازنویسی کردند.

وی عزت و افتخار دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان فضایی را نتیجه ایمان دانست و افزود: افرادی که می گویند ما به غنی‌سازی احتیاجی نداریم، یا جاهل یا خائن هستند و نمی توانند پیشرفت این کشور را ببینند.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 40 و 41 سوره کهف، اگر خدا بخواهد، فقیر، غنی، بلکه برتر از غنی می‏شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نان غنی با منابع پروتیینی...



 

 

نان غنی با منابع پروتیینی دانه های روغنی تولید شد

 

 

نان غنی با منابع پروتیینی دانه های روغنی تولید شد

 

 

رییس بخش تحقیقات و صنایع غذایی موسسه تحقیقات فنی مهندسی کشاورزی مستقر در کرج گفت: نان غنی با منابع پروتیینی دانه های روغنی توسط محققان این موسسه تولید شد.

 


حامد فاطمیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محققان با غنی­سازی آرد حاصل از ارقام ضعیف گندم، نانی با ویژگی­های کیفی مطلوب تولید کرده­اند.

 


وی خاطرنشان کرد: ضعیف بودن بسیاری از گندم­های تولید داخل و نامناسب بودن شرایط و ویژگی­ های کیفی آرد حاصله، باعث کاهش ارزش تغذیه­ای، کاهش کیفیت، تسریع بیاتی و افزایش ضایعات این محصول مهم شده است.

 


فاطمیان گفت: غنی سازی با سایر منابع پروتیینی یا مخلوط کردن گندم­های ضعیف و قوی می تواند این معضل را رفع کند.

 


وی ادامه داد: بهبود ارزش تغذیه‌ای نان به دست آمده، ویژگی‌های کیفی آن و در نتیجه کاهش ضایعات نان، فراهم ساختن امکان استفاده از گندم‌های ضعیف و صرفه‌جویی کلی در مصرف گندم از سه جنبه اساسی غنی‌سازی آردهای حاصل از ارقام ضعیف گندم حایز اهمیت است.

 


این مسوول گفت: در این طرح غنی‌سازی آرد حاصل از ارقام ضعیف گندم (رقم سرداری) با افزودن مقادیر مختلف پودر سویا، سویای بدون چربی (کنجاله سویا) و مغز دانه آفتابگردان در فرمولاسیون خمیر نان انجام شده است.

 


وی تاکید کرد: تولید نان بربری با ارزش تغذیه‌ای و کیفیت بالاتر، کاهش ضایعات نان و همچنین صرفه­ جویی در مصرف گندم ازطریق جایگزینی با سایر منابع پروتیینی از دستاوردهای این طرح بشمار می­رود..../  خبرگزارى جمهورى اسلامي (ايرنا)