اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای مدیرعامل! این شهروندان تنها یک پاسخ قانع‌کننده می‌خواهند



آقای مدیرعامل! این شهروندان تنها یک پاسخ قانع‌کننده می‌خواهند

خبرگزاری فارس: در حالی مشکل سایت رفاهی در آخرین روز مهلت مراجعه برای عدم انصرف همچنان باقی است که مراجعه‌کنندگان به مرکز پاسخگویی سازمان هدفمندی با یک پاسخ ساده هم راضی می شوند ولی مسئولان از این درخواست کوچک هم دریغ می کنند.

 

 سایت رفاهی,عدم دسترسی به سایت رفاهی,سایت رفاهی

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در روز 12 اردیبهشت اعلام کرده بود به دلیل استقبال مردم و عدم جوابگویی سایت رفاهی مهلت مراجعه به این سایت جهت انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

بنابر مشاهدات خبرنگار خبرگزاری فارس، امروز عده ای از مردم به مرکز پاسخگویی ستاد هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کردند که متأسفانه با درهای بسته این محل روبرو شدند. در این بین در غیاب مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه کنندگان سوالات خود را از چند مامور نیروی انتظامی می پرسیدند و جواب می شنیدند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس، مهمترین سوالات مردم درباره مهلت مراجعه به سایت، انصراف اشتباهی و زمان حل مشکل عدم دسترسی به سایت بوده است که در این برخی اعلام می کردند، کسانی که قبلا وارد سایت شده و به اشتباه گزینه انصراف را زده‌اند روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به این محل مراجعه کنند.

 

بر اساس اخبار دریافتی، برخی کارشناسان سازمان هدفمندی در این محل پشت درهای بسته در حال رفع مشکل فنی سایت هستند.

یکی از مراجعه کنندگان به خبرنگار فارس گفت: وارد سایت رفاهی شدم و گزینه عدم انصراف را انتخاب کردم اما پیامک برای من آمد که شما از دریافت یارانه‌ها انصراف داده‌اید و از شما بسیار تشکر می‌کنیم.

برخی از مردم مراجعه کننده خواستار تمدید دوباره مهلت مراجعه به سایت شدند تا بتوانند با خیال راحت وارد سایت شده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

مشکلات برخی شهروندان در  دسترسی به سایت رفاهی در حالی است که هیچ یک از مسئولان سازمان هدفمندسازی یارانه ها حاضر به پاسخگویی نیستند و تماسهای مکرر خبرنگار فارس با مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیز نتیجه ای نداشته است./فارس


ویدیو مرتبط :
پاسخ غیر قانع کننده مسیحیان به تثلیث

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ وزیر قانع کننده نبود


نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع نشد و مقرر شد کمیسیون صنایع و معادن این سوال را بررسی و درباره آن تصمیم گیری کند.

خبرگزاری ایرنا: «نادر قاضی پور» با اشاره به جلسه امروز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن و حضور محمود واعظی در این جلسه گفت: در این جلسه سوال من از وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد که از پاسخ های ایشان قانع نشدم و مقرر شد کمیسیون این سوالات را بررسی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرکت مخابرات به طور یک طرفه خط تلفن مشترکان را قطع می کند و سقف بدهی مشترکان برای قطع خط تلفن مشخص نیست.

وی همچنین گفت: از دیگر مسائلی که امروز مطرح شد این بود که حتی برای پیامک هایی که به دست گیرنده نمی رسد نیز هزینه دریافت می شود.

قاضی پورهمچنین نحوه فعالیت کارگزاران روستایی را از دیگر محورهای سوال خود از واعظی عنوان کرد و گفت: سنوات کارگزاران روستایی محاسبه نمی شود و قراردادهای آنها به صورت ساعتی بسته می شود؛ ضمن اینکه این کارگزاران مخابرات روستایی حدود 4 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از پاسخ های وزیر قانع نشدم و مقرر شد کمیسیون در این باره بررسی های لازم را انجام دهد.

وی همچنین از طرح سوال خود از وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خبر داد و گفت: سوال من از آقای طیب نیا درباره عدم اجرای بندهای بودجه 1392 بود که بر اساس آن، مبنای اخذ عوارض و مالیات از بنزین و پرداخت به شهرداری مشخص نیست.

قاضی پور گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی این مسئله را قبول کرد و قرار شد دراین باره بررسی کرده و آمارهای لازم را به کمیسیون ارائه کند.