اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای سرافراز! مطهری نماینده ی اجنه است؟!



اخبار,نعکاس غیرواقعی خبر سخنان علی مطهری

آقای سرافراز! مطهری نماینده ی اجنه است؟!

نحوه ی انعکاس غیرواقعی خبر سخنان علی مطهری نماینده ی مردم در مجلس در بخش خبری صداوسیما، با اعتراض یک روزنامه اصولگرا مواجه شد. .

به گزارش انصاف نیوز، در بخش خبری صداوسیما، گزارشگر گفته است: «سخنان آقای مطهری با واکنش نمایندگان مردم روبرو شد و آقای ابوترابی فرد که اداره ی جلسه را بر عهده داشت ضمن اعلام تنفس، نکاتی را به وی یادآور شد».

احسان رستگار در این باره در فیسبوک نوشت:
آقای سرافراز! عجب صداقت و عدالتی! / علی مطهری نماینده ی اجنه است؟!
صدا و سیما رسما دروغ گفت در روز روشن، در اخبار ساعت ١٤!


1
آقای ابوترابی ضمن اعلام تنفس تذکر نداد.
اول تذکر داد.
بعد آقای مطهری صحبتش را ادامه داد.
بعد نظم مجلس به هم خورد.
بعد آقای ابوترابی توانایی اداره و مدیریت مجلس و نمایندگانی که داشتن هوچی گری می کردن رو نداشت.
بعد به این دلیل مجبور شد اعلام تعطیلی کنه.
2
خبرنگار طوری می گه "علی مطهری با واکنش نمایندگان مممررردم رو به رو شد..." که انگار خودش نماینده ی اجنه است و اون ها که هوچی گری کردن، نماینده ی مردمن!

 

-----------------------------

 

کمال الدین پیرموذن: مطهری از دست یکی دو نماینده ناراحت بود / به جای آنکه مطهری را تحسین کنند، برخورد می کنند، مسخره است

کمال الدین پیرموذن نماینده مجلس گفت که صدای مطهری ها صدای قسمتی از این جامعه اسلامی است که بی تردید با این اقدامات می خواهد اعتماد ملی نسوزد .

پیرموذن به فرهیختگان آنلاین گفت: نماینده براساس قسمی که در شروع کار نمایندگی می خورد، باید مدار رفتارش قانون  باشد و حافظ قانون اساسی باشد. این میراث ملی کشور و رهاورد انقلاب اسلامی و عطیه و ارثیه امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم اردبیل افزود: قانون اساسی گفته است که نماینده می تواند در مورد همه مسائل کشور اظهار نظر کند و در جای جای فرمایشان رهبری و امام تاکید شده است که نمایندگان باید مدرس گونه رفتار کنند.

پیرموذن اضافه کرد: ویژگی مدرس گونه خداترسی، وطن دوستی و مردم مداری بوده است. اظهارات دکتر مطهری برگرفته از وظیفه شرعی، قانونی و رسالت انقلابی و بینش اسلامی ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان بایستی یار مطهری باشند نه اینکه با ایشان برخورد تند داشته باشند.

پیرموذن تصریح کرد: صدای مطهری ها، صدای قسمتی از این جامعه اسلامی است که بی تردید با این اقدامات می خواهد اعتماد ملی نسوزد، البته باید گفت که این اختیارات را قانون اساسی به او داده است.

نماینده مردم اردبیل گفت: این چه داستان دل آزار و مسخره ای است که نماینده ای چون مطهری به جای آنکه تمجید و تحسین شود توسط همکاران خود سرکوب می شود.

وی افزود: بنده یقین دارم که مطهری در چارچوب نظام و با توجه به منافع نظام و انقلاب موضع گیری می کند.

پیرموذن با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با علی مطهری پس از اتفاقات امروز مجلس گفت: آقای دکتر مطهری از نحوه ی مدیریت مجلس انتقاد داشت و همینطور از دست یکی دو نماینده که خیلی فریاد می زدند و در نهایت باعث شدند نطقش ناتمام بماند، ناراحت بود.
اخبار سیاسی- انصاف نیوز،فرهیختگان آنلاین



ویدیو مرتبط :
سرافراز ( آقای مجستیک )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماز آقای نماینده روی دیوار چین


نماز آقای نماینده روی دیوار چین