اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای بازیگر سینمای ایران فراخوان داد


عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با طرح این موضوع که دریافت یارانه توسط افرادی که نیازی به آن ندارند بی توجهی به توسعه اقتصادی کشور است، گفت: نه گفتن به یارانه نشانه تحقق شعار همراهی مردم با دولتمردان است.

خبرگزاری ایرنا: عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با طرح این موضوع که دریافت یارانه توسط افرادی که نیازی به آن ندارند بی توجهی به توسعه اقتصادی کشور است، گفت: نه گفتن به یارانه نشانه تحقق شعار همراهی مردم با دولتمردان است.

آقای بازیگر با تاکید بر این مطلب که در طرح نام نویسی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ثبت نام نکرده ام و تا جایی که در جریان هستم بسیاری از همکاران و دوستانم نیز در این طرح شرکت نکرده اند، گفت: حس بسیار خوشایندی است که یک شهروند سهمی در اجرای یک طرح ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی هر شهروند احساس کند که سهمی و گامی در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت برداشته است هرچقد آن فعل کوچک باشد حس غروری او را در بر می گیرد که قابل قیاس با هیچ حس و توصیفی نیست.

بازیگر فیلم های گاو، کمیته مجازات، حاجی واشنگتن و کمال الملک خاطرنشان کرد: از سوی دیگر وقتی متوجه می شویم که عدم دریافت یارانه توسط افرادی که به آن نیازی ندارند باعث رشد و توسعه صنعت و محرومیت زدایی از برخی مناطق کشور می شود و لبخندی بر لبان هم میهنانمان می نشاند، هر انسانی غرق در غرور می شود.

وی افزود: جامعه هنری به خصوص فعالان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مانند تمامی طرح های ملی که همواره در صف نخست همراهی با مردم ومسئولان بودند در این زمینه نیز کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند و به شخصه فکر می کنم که تمامی همکاران و دوستان من حتی سعی می کنند تا دوستان و اقوام خود را نیز برای نه گفتن به دریافت یارانه تشویق کنند.

آقای بازیگر ضمن آروزی توفیق برای مسئولان در اجرای موفق این طرح از آنها درخواست کرد تا همسو با مردم و افرادی که خود خواسته از دریافت یارانه به شکل صادقانه و خالصانه انصراف داده اند علاوه بر تلاش برای تحقق وعده های شان عموم مردم را از طرح ها و برنامه های انجام شده از منابع مالی به دست آمده از طریق این طرح به شکل شفاف آگاه سازند.


ویدیو مرتبط :
آوازخوانی آقای بازیگر سینمای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احوال این روزهای آقای بازیگر سینمای ایران



اخبار ورزشی,خبرهای فرهنگی,عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی گفت: این روزها مدام مشغول مطالعه هستم و پیشنهاداتی هم برای بازیگری داشته‌ام.

آقای بازیگر سینمای ایران درباره این روزهایش اظهار کرد: به دلیل کمر دردی که دارم بیشتر در خانه هستم و کتاب می‌خوانم.

وی ادامه داد: دوستان لطف دارند و کتاب‌هایی را معرفی می کنند و من هم مدام در حال خواندن هستم.

این بازیگر درباره پیشنهادات بازیگری‌اش گفت: مسعود کیمیایی برای فیلم جدیدش نقشی را پیشنهاد داده که دو بار فیلمنامه را خوانده‌ام. پیشنهادات دیگری هم هست که هنوز پاسخ نداده‌ام.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین