اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو



اخبار, پیش فروش محصولات ایران خودرو

 

اخبار اقتصادی - به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عید بزرگ مبعث صورت می گیرد
آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو،ضمن عرض تبریك به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عید بزرگ مبعث رسول اكرم(ص) در راستای تامین نیاز مشتریان، شرایط پیش فروش خرداد ماه خود را آغازمی كند.

گروه صنعتی ایران خودرو،ضمن عرض تبریك به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عید بزرگ مبعث رسول اكرم(ص) در راستای تامین نیاز مشتریان، شرایط پیش فروش خرداد ماه خود را آغازمی كند.    

به گزارش ایكو پرس، فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز یكشنبه چهارم خرداد ماه بر روی سایت اینترنتی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانیwww.ikco.com و یا ikco.iranecar.com  فعال می شود.

 هم وطنان می توانند با مراجعه به سایت مذكور و یا یكی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو برای ثبت نام در این فروش ویژه اقدام كنند.در این روش خانواده خودروهای سمند، 206، 405، پارس وتندر90 عرضه می گردد.

اخبار اقتصادی - ایکوپرس

 


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر