اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت نام دانشجویان انصرافی متقاضی بازگشت به تحصیل از شنبه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز ثبت نام دانشجویان انصرافی متقاضی بازگشت به تحصیل از شنبه

به گفته معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، متقاضیان انصرافی بازگشت به تحصیل از شنبه به مدت دو هفته امکان نام نویسی و ارسال تقاضای خود را بر اساس دستورالعمل جدید دارند.

مجتبی بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: نام نویسی آن دسته از دانشجویانی که طی سالهای گذشته بنا به دلایل مختلف از تحصیل انصراف داده اند، از شنبه 7 مردادماه در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز خواهد شد.

وی گفت: فرایند ارسال درخواست دو هفته ادامه دارد و این مدت به احتمال خیلی زیاد تمدید نخواهد شد.

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم در ادامه تاکید کرد که در صورتیکه تعداد متقاضیان زیاد باشد این مهلت امکان تمدید دارد.

بذرافشان خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت ارسال درخواستها، بررسی تقاضاها و جایابی برای این دسته از متقاضیان آغاز خواهد شد.

وی مهرماه سال جاری را زمان آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان اعلام کرد./مهر


ویدیو مرتبط :
حمایت سه جانبه از دانشجویان متقاضی وام ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان کاردانی و کارشناسی آغاز شد



ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان کاردانی و کارشناسی آغاز شد

پرتال دانشگاهی به نقل از پژوهشگران دانشجو: فرآیند میهمانی و انتقال دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و فنی حرفه‌ای به صورت اینترنتی در سامانه مدیریت خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

 

سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ثبت درخواست‌های میهمانی و انتقال دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌های دولتی،‌ غیردولتی و فنی حرفه‌ای از شب گذشته فعال شده است.

 

براساس این گزارش، دانشجویان تا ساعت 24 شب 31 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با ورود به این سامانه درخواست‌های انتقال و میهمانی خود را بر اساس مفاد آئین‌نامه بازنگری شده میهمانی و انتقال دانشجویان ارسال کنند.

بر اساس آئین‌نامه میهمانی و انتقال دانشجویان، فرآیند نام نویسی تنها یک بار در سال و در اردیبهشت ماه برای هر دو و نیم سال تحصیلی صورت می‌پذیرد./پرتال دانشگاهی