اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز/ پذیرش براساس معدل دیپلم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد:

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز/ پذیرش براساس معدل دیپلم

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام رشته محل‌های بدون آزمون دوره کارشناسی این دانشگاه از ساعت 14 امروز از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org خبر داد.

ناصر اقبالی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان تا 30 دی ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام این دوره برای پذیرش نیمسال دوم (بهمن ماه) دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نوع پذیرش در دانشگاه آزاد در این دوره برای اولین بار انجام می‌شود، اظهار کرد: ارزشیابی و پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کتبی دیپلم است.

به گفته اقبالی، داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت‌نام الزامی است، بنابراین داوطلبانی که 30 بهمن ماه بتوانند موفق به دریافت گواهی پیش دانشگاهی خود شوند، ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها بلامانع می‌باشد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب رشته محل‌ در این دوره گفت: متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب چهار رشته شهر از یک مجموعه اقدام کنند و انتخاب‌های مجدد آنها از سایر مجموعه‌های امتحانی نیز محدودیتی ندارد.

رییس مرکز آزمون با تاکید بر اینکه داوطلبان پس از انتخاب رشته و تایید آن در سایت، باید کد پیگیری دریافت کنند، تصریح کرد: داوطلبان باید این کد را تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجو در این دوره، فقط برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-92 معتبر است، خاطر نشان کرد: پذیرفته‌شدگان امکان ثبت‌نام با تاخیر در نیمسال‌های بعدی را ندارند.

اقبالی با بیان اینکه انتقالی از رشته محل‌های بدون آزمون به رشته محل‌های با آزمون ممنوع است، خاطر نشان کرد: پذیرش داوطلبان به صورت بومی استانی است، البته در دوره کارشناسی سال گذشته 95 درصد از داوطلبان در استان‌های محل زندگی خود ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: تمام سهمیه‌های مصوب نیز در دوره بدون آزمون هم اعمال خواهد شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد از فردا



 

 

 

آغاز ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد از فردا

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام کنکور سراسری این دانشگاه از پنجشنبه 5 اسفند ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با مهر با بیان این خبر درباره مهلت ثبت نام در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت نام به مدت دو هفته تا 19 اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه ثبت نام این آزمون نیز گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ‌نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به خرید کارت اعتباری ثبت نام به روشهای الکترونیکی و مراجعه به دفاتر پستی گفت: هزینه ثبت نام در آزمون غیر پزشکی 11 هزار تومان، پزشکی 11 هزار تومان و هزینه ثبت نام در آزمون‌های غیر پزشکی و پاره وقت 16 هزار تومان است...../تحلیل:عصرایران