اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت سال 92



ثبت‌نام آزمون وکالت سال 92 ,آزمون وکالت

آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت سال 92

ثبت‌نام در آزمون وکالت سال 92 از امروز - اول مهرماه - شروع شد.

 متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از اول مهر ماه به مدت 10 روز نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آزمون وکالت سال 92 در 23 کانون وکلای کشور اعم از کانون وکلای دادگستری مرکز، آذربایجان شرقی، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گیلان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه و ایلام، همدان ، قم، کردستان، گلستان، اردبیل، مرکزی، بوشهر، زنجان، لرستان، کرمان، البرز و چهارمحال و بختیاری به صورت همزمان برگزار می‌شود و هر کانونی به تعداد مورد نیاز و با توجه به موارد اعلام شده در آگهی آزمون، کارآموز وکالت می‌پذیرد.

ظرفیت پذیرش کانون وکلای دادگستری مرکز از مجموع قبول‌شدگان در آزمون، 1250 نفر است. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آغاز کلاس های بلند مدت آمادگی آزمون وکالت 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقویم آزمون ارشد 92 منتشر شد/آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 92 از سه‌شنبه آینده



تقویم آزمون ارشد 92 منتشر شد/آغاز ثبت‌نام از سه‌شنبه آینده

مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام جزییات و تقویم آزمون کارشناسی ارشد سال 92 از آغاز ثبت‌نام این آزمون از روز سه‌شنبه 9 آبان خبر داد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آزمون کارشناسی ارشد سال 92 - دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 و هجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی از روز سه‌شنبه (نهم آبان ماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از این آزمون تا 16 آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط ثبت‌نام از روز دوشنبه (هشتم آبان ماه) در پیک سنجش، اظهار کرد: بنابراین هر داوطلب باید بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در فرصت مشخص و بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، پس از پرداخت اینترنتی وجه ثبت‌نام، نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 92 از 15 بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش، گفت: آزمون کارشناسی ارشد 92 طی روزهای 18، 19 و 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.

توکلی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در اردیبهشت منتشر می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته، می‌توانند از میان کد رشته محل‌های مربوطه، به ترتیب تقدم علاقه، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 92 در دهه اول شهریور ماه خبر داد./ایسنا