اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار و اذیت پسران نوجوان توسط پرستار کودک



آزار و اذیت پسران نوجوان توسط پرستار کودک

 

آزار جنسی, تجاوز, کودک آزاری, آزارو اذیت جنسی

"ایموند تالون" پرستار 53 ساله پس از اعتراف به آزار جنسی چند پسر نوجوان برای 14 ماه محکوم به زندان شد. نکته جالب اینجاست که وی این اعمال شیطانی را بیش از 20 سال پیش و در زمانیکه کارمند "خانه مراقبت از کودکان ثورولد رود" واقع در منطقه "بیترنه" شهر ساوتهمتون انگستان بوده، مرتکب شده است.

ماجرای مذکور صرفا به دلیل اینکه یکی از قربانیان این اعمال که هم اکنون 30 سال دارد پیگیر ماجرا بوده برملا شده و گرنه احتمالا این پرونده نیز همچون بسیاری از پرونده های کودک آزاری دیگر در کشور انگلیس برای همیشه مسکوت می ماند.

به گزارش دیلی اکوی انگلیس،"لوسی استیوارت" از " واحد بازرسی حفاظت عمومی" ساوتهمتون در این باره اظهار داشت: ما همواره از قربانیان آزار جنسی خواسته ایم تا اعمال ارتکابی و جرایمی که بر علیه آنان صورت گرفته است را پیگیری نمایند حتی اگر مدت زیادی از زمان آن اتفاق گذشته باشد. مشخص نیست چه تعداد از اینگونه حوادث و پرونده ها به دلیل عدم پیگیری مستمر قربانیان کودک آزاری، در بایگانی های قضایی انگلیس در حال خاک خوردن هستند...../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت دو دختر در عربستان توسط پسران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل آزار و اذیت پسران نوجوان در دام پلیس



عامل آزار و اذیت پسران نوجوان در دام پلیس

مرد 24 ساله‌ای تحت‌پوشش مسافربر اقدام به ربودن پسران نوجوان و آزار و اذیت آنان کرده بود، دستگیر شد.

در پی طرح شکایت‌های مشابه در برخی دادسراهای تهران مبنی بر آزار و اذیت تعدادی پسر نوجوان در مناطق شمال‌غرب تهران به‌ویژه در دهکده المپیک و چیتگر، هماهنگی‌های قضایی با دادسرای امور جنایی انجام و به دستور دادیار شعبه یکم، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

در ادامه با جمع‌بندی پرونده‌ها در اداره شانزدهم و آغاز تحقیقات، شکات پرونده که همگی آنان پسران نوجوان بودند در اظهارات خود عنوان داشتند که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ با تهدید با سلاح‌سرد، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

یکی از شکات در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت 19، چهاردهم بهمن ماه امسال‌، از میدان المپیک و به مقصد شهرک شهید باقری واقع در انتهای اتوبان شهید همت، منتظر تاکسی بودم که خودرو پراید 132 سفیدرنگی در مقابلم توقف کرد و پس از سوارشدن در بین راه، ناگهان راننده تغییر مسیر داد و خودرو را در محل تاریکی متوقف کرد و ناگهان راننده با کشیدن قمه و قراردادن آن زیر گلویم، مانع از هرگونه عکس‌العمل از سوی من شد و در حالی که در سمت شاگرد راننده را به گونه‌ای به گاردیل چسبانده بود که نمی‌توانستم آن را باز کنم، ضمن ضرب و شتم و بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن نیز مرا در تاریکی رها کرد و با سرعت زیاد و چراغ خاموش، از محل متواری شد.

دیگر شکات نیز در اظهارات مشابه عنوان کردند که در حوالی میدان المپیک و در ساعات اولیه شب، راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ اقدام به سوارکردن آنان به عنوان مسافر کرده و در طول مسیر، با تهدید چاقو و شوکر، آنان را مورد تهدید و آزار و اذیت قرار داده و حتی در صورت همراه داشتن وجه‌نقد و طلا، اقدام به زورگیری وجوه نقد و دیگر اموال با ارزش شکات نیز کرده است.

همچنین در این خصوص یکی از شکات پرونده با اشاره به زورگیری اموال همراه خود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: راننده پراید اقدام به زورگیری گردنبند طلایم به ارزش تقریبی سه میلیون تومان و همچنین 90 هزار تومان وجه نقد همراهم کرد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از شکات پرونده، اقدام به چهره‌نگاری تصویر راننده پراید سفیدرنگ کردند و خودرو پراید مورد نظررا شناسایی کردند.

سرانجام با شناسایی خودرو پراید، مالک حقوقی خودرو شناسایی و تحقیقات از وی آغاز شد و این شخص در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که خودرویش را حدود 15 ماه پیش به فردی به هویت «اصغر- ب» متولد سال 1368 فروخته‌ است.

با به دست آمدن هویت دقیق «اصغر- ب»، تصاویر بدست آمده از وی به شکات پرونده نشان داده شد که همگی آنان، «اصغر» را به عنوان راننده پراید و متهم تحت تعقیب پرونده مورد شناسایی قرار دادند که اقدامات برای شناسایی مخفی‌گاه متهم در دهکده المپیک انجام و وی ساعت 17:30 روز هشتم اسفندماه توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به شناسایی متهم از سوی شکات و اعترافات صریح متهم در مورد اقدام به آزار و اذیت شکات پرونده، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی تمامی شکات این پرونده و همچنین اعترافات صریح متهم در خصوص اقدام به آزار و اذیت آنان، قرار بازداشت موقت از سوی دادیار پرونده صادر شد

به گفته وی تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و سایر شکات احتمالی در دستور کار کاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد./ایسنا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب