اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزادسازی سهام عدالت تا پایان سال 95


رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تکلیف نهایی سهام عدالت تا پایان امسال مشخص و مرحله نهایی آزادسازی سهام انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تکلیف نهایی سهام عدالت تا پایان امسال مشخص و مرحله نهایی آزادسازی سهام انجام می‌شود.

عبدالله پوری حسینی با اعلام اینکه سهام عدالت تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود گفت: پرونده واگذاری‌ها در قالب سهام عدالت به هریک از مشمولان در ۲۹ اسفند‌ سال قبل بسته شد و امسال مرحله نهایی آزاد‌سازی‌ سهام عدالت که شامل تخصیص سهام است انجام خواهد شد.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی‌ افزود: سازمان خصوصی‌سازی‌ امسال وارد حساب و کتاب‌ها خواهد شد و محاسبه خواهد کرد که به هریک از مشمولان چقدر سهام اختصاص خواهد یافت، پس از آن کار آزاد‌سازی‌ نهایی سهام عدالت انجام می‌شود.

پوری حسینی تاکید کرد: برآورد ما این است که آزاد‌سازی‌ سهام عدالت تا پایان سال ۹۵ به‌ طور قطعی به پایان برسد و مشمولان از ابتدای ۹۶ به دقت از میزان دارایی‌هایشان و اینکه چقدر سهام عدالت دارند مطلع خواهند شد.

وی در مورد اینکه در سال‌جاری چه تعداد شرکت در قالب برنامه خصوصی‌سازی‌ واگذار خواهند شد؟ افزود: این موضوع بستگی به تشکیل جلسه از سوی هیات عالی واگذاری دارد، این هیات هنوز در سال‌جاری جلسه‌ای تشکیل نداده؛ بنابراین فعلا نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد.


ویدیو مرتبط :
آزادسازی سهام عدالت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزادسازی قطعی سهام عدالت تا پایان سال ۹۵



 اخباراجتماعی ,خبرهای  جتماعی , سهام  عدالت

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی‌ از تعیین تکلیف نهایی سهام عدالت تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم، پوری حسینی گفت: پرونده واگذاری‌ها در قالب سهام عدالت به هریک از مشمولان در 29 اسفند‌ سال قبل بسته شد و امسال مرحله نهایی آزاد‌سازی‌ سهام عدالت که شامل تخصیص سهام است انجام خواهد شد.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی‌ امسال وارد حساب و کتاب‌ها خواهد شد و محاسبه خواهد کرد که به هریک از مشمولان چقدر سهام اختصاص خواهد یافت، پس از آن کار آزاد‌سازی‌ نهایی سهام عدالت انجام می‌شود.

پوری حسینی تاکید کرد: برآورد ما این است که آزاد‌سازی‌ سهام عدالت تا پایان سال 95 به‌طور قطعی به پایان برسد و مشمولان از ابتدای 96 به دقت از میزان دارایی‌هایشان و اینکه چقدر سهام عدالت دارند مطلع خواهند شد.

وی در مورد اینکه در سال‌جاری چه تعداد شرکت در قالب برنامه خصوصی‌سازی‌ واگذار خواهند شد ، توضیح داد : این موضوع بستگی به تشکیل جلسه از سوی هیات عالی واگذاری دارد، این هیات هنوز در سال‌جاری جلسه‌ای تشکیل نداده است بنابراین فعلا نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد.

 

اخبار  اجتماعی  -  تسنیم