اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرامش بخش‌ترین وسیله دنیا +عکس



آرامش بخش‌ترین وسیله دنیا +عکس

صداهای ناهنجار روزانه در گوش همه ما هستند و از همه آن ها بیزاریم و به نظر راهی برای فرار از آن ها وجود ندارد پس باید به نوعی همه آن ها را تحمل کرد زیرا زندگی در کلان شهرها همیشه مشکلاتی مانند آلودگی هوا و صوت را به همراه خود دارد.

 آلودگی صوتی یکی از مشکلاتی است که انسان های سراسر دنیا را آزار می دهد و هر کس به نوعی از این آلودگی فراری است. تا به حال راه حل هایی نیز برای نابود کردن این آلودگی ارائه شده است اما هیچ کدام نتیجه قابل قبولی به همراه نداشته اند.

"جیاوی هیونگ" کسی است که ایده ای جالب برای رفع این مشکل ارائه کرده است و آن هم تبدیل سروصدای آزار دهنده شهری به موسیقی های دلنشین است. این کار باعث می شود تا دیگر صدای شهر اذیت کننده نبوده و به جای آن ارامشی خاص در شما ایجاد کند.

آرامش بخش‌ترین وسیله دنیا,صداهای آرامش بخش,آرامش بخش‌ترین وسیله
در طرح او که "Music Yue" نامگذاری شده است یک دستگاه مبدل خیلی کوچک توانایی آن را دارد که صدای شهر را تبدیل به موسیقی های مختلف کند. این دستگاه که در ظاهر شبیه به یک چنگال است قادر خواهد بود تا امواج صدا را با تغییراتی خاص تبدیل به امواج موسیقی کند.

این دستگاه می تواند در هر خانه ای استفاده شود و تنها کافی است آن را کنار خود قرار دهید تا به جای صداهای آزار دهنده درون خانه یا خارج آن تنها صداهای ارامش بخش به گوش شما برسد. این دستگاه همچنین قابلیت برنامه ریزی دارد که از طریق کنترل آن انجام میشود.

به همراه دستگاه یک کنترل هم ارائه می شود که با استفاده از این کنترل شما می توانید صداهای مورد نظر و موسیقی هایی که در ذهن دارید را از این دستگاه بخواهید. این وسیله تا به حال در جشنواره های محیط زیست و آلودگی جوایز بسیاری را برنده شده است.

آرامش بخش‌ترین وسیله دنیا,صداهای آرامش بخش,آرامش بخش‌ترین وسیله

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
آرامش بخش ترین فواره دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمقانه ترین وسیله نقلیه دنیا +عکس



وصل کننده دو چرخ این دوچرخه به یکدیگر، فقط یک کمربند است که روی دوش دوچرخه سوار قرار می گیرد.

دوچرخه ها یکی از وسایل نقلیه ای هستند که بیشترین تنوع در طراحی و ساخت آنها وجود دارد و هر ساله، انواع مختلفی از این وسیله توسط مردم خوش ذوق ساخته می شود.

اما اخیرا دوچرخه ای عجیب و غریب توسط یک مخترع ساخته شده است که نه صندلی برای نشستن دارد و نه پدالی برای رکاب زدن!

 

احمقانه ترین وسیله نقلیه دنیا

 وصل کننده دو چرخ این دوچرخه به یکدیگر، فقط یک کمربند است که روی دوش دوچرخه سوار قرار می گیرد و این پاهای دوچرخه سوار است که با راه رفتن روی زمین و یا دویدن، نیروی حرکت چرخ ها را تامین می کند. مشخص نیست هدف این طراح از ساخت دوچرخه ای که پاهای دارنده آن روی زمین است و عملا صاحبش روی زمین راه می رود چیست؟!... / باشگاه خبرنگاران