اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آدم ربا ۲ برادر خردسال را ربود



 

آدم ربا ۲ برادر خردسال را ربود

 

آدم ربایی كه با ربودن ۲ پسربچه قصد اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی داشت، در كمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ بیدمشكی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشی مبنی بر وقوع آدم ربایی ۲ برادر ۱۰ و ۱۲ ساله در شهر مشهد با یك دستگاه خودروی پراید مسروقه، بلافاصله كارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی آدم ربا و آزادی گروگان ها آغاز كردند.

در حالی كه تحقیق در این زمینه ادامه داشت فرد آدم ربا در تماس با خانواده گروگان ها درخواست ۱۵۰ میلیون تومان پول كرد.

بیدمشكی خاطرنشان كرد: با پیگیری ماموران مشخص شد خودروی مذكور در شهرستان تربت حیدریه رها شده كه بلافاصله ماموران به محل اعزام و با اقدامات اطلاعاتی مستمر و ردزنی آدم ربا، متوجه شدند متهم همراه ۲ پسربچه با اتوبوس عازم شهرستان فردوس شده كه با شناسایی اتوبوس و توقف آن، آدم ربا دستگیر و دو كودك ربوده شده آزاد شده و تحویل خانواده شان شدند. با صدور قرار قانونی برای مردآدم ربا تحقیق از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد..... / پایگاه خبری نیروی انتظامی


ویدیو مرتبط :
دو برادر خردسال قوی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلای كودك ۶ ساله چشم آدم ربا را خیره كرد



 

طلای كودك ۶ ساله چشم آدم ربا را خیره كرد

 

  فردی كه قصد ربودن یك دختربچه ۶ ساله را داشت، با فریادهای كودك متواری و ساعتی بعد دستگیر شد و انگیزه خود را از آدم ربایی سرقت طلاهای كودك عنوان كرد.

به دنبال تماس تلفنی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این كه فرد موتورسواری قصد ربودن یك دختربچه ۶ ساله را داشته و با فریادهای این كودك و حضور بموقع مردم از محل متواری شده است، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی خوانسار در استان اصفهان قرار گرفت.

با عزیمت ماموران به محل و تحقیقات اولیه مشخص شد، این كودك به قصد خرید تنقلات از خانه شان خارج شده، كه از سوی مرد آدم ربا مورد حمله قرار گرفته اما با فریادهای وی، مرد موتورسوار از محل متواری شده است.

با تشكیل پرونده ای در این ارتباط و چهره نگاری از آدم ربا، به دستور سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی خوانسار، تیم های پلیس جستجوی گسترده را برای دستگیری فرد آدم ربا آغاز كردند.

یك ساعت پس از این حادثه ماموران با مشاهده جوان موتورسواری كه به صورت مشكوك پرسه می زد، او را متوقف كردند كه وی پس از اظهارات ضد و نقیض و انتقال به محلی كه قصد ربودن دختربچه ۶ ساله را داشت، از سوی دختر خردسال و شاهدان عینی شناسایی شد.

درپی این موضوع متهم اعتراف كرد پس از مشاهده زیورآلات دختر خردسال به انگیزه سرقت طلاهایش قصد ربودن او را داشته است.

با اعتراف متهم، دستور قضایی برای ادامه تحقیقات و بررسی سوابق در پلیس آگاهی صادر شد.... / جام جم آنلاین