اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت عابدزاده از زبان پزشک معالج


رییس بیمارستان آراد و پزشک معالج احمدرضا عابدزاده، علت مراجعه دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی ایران به این بیمارستان را توضیح داد.

ایسنا: رییس بیمارستان آراد و پزشک معالج احمدرضا عابدزاده، علت مراجعه دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی ایران به این بیمارستان را توضیح داد.

دکتر کاظم عباسیون گفت: احمدرضا عابدزاده برای انجام چکاپ سالیانه به بیمارستان آراد مراجعه کرده و بستری نشده است.

وی گفت: احمدرضا عابدزاده که پیش از این به دلیل خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، قرار است تحت آنژیوگرافی قرار گیرد تا مشخص شود که علت خونریزی قبلی از بین رفته است یا خیر.

رییس بیمارستان آراد تاکید کرد که مشکلی برای عابدزاده پیش نیامده و وی تنها برای انجام چکاپ سالیانه به بیمارستان آراد مراجعه کرده است.


ویدیو مرتبط :
ناگفته های بیماری مرتضی پاشایی از زبان پزشک معالج ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت کرار از زبان پزشک استقلال



اخبار,اخبار ورزشی , وضعیت کرار جاسم

پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت کرار جاسم توضیحاتی را به سایت این باشگاه ارائه کرد.

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کرار جاسم روز گذشته برابر ذوب آهن اصفهان در اواسط نیمه دوم مصدوم شد و پس از اینکه نتوانست به بازی ادامه دهد به بیمارستان منتقل شد.

دکتر ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت هافبک عراقی استقلال گفت: کرار به دلیل اسپاسم دیافراگم و ضربه ای که به انتهای دنده دهم قسمت راست او وارد شد، آسیب دیده است. به دلیل احساس درد و تنگی نفسی که او داشت با توجه به شرایط برای انجام معاینات بیشتر مورد عکس برداری قرار گرفت و مشخص شد که شکستگی ندارد اما همچنان درد وی ادامه دارد. اکنون نیز اقدامات درمانی لازم از سوی کادر پزشکی استقلال برای به دست آمدن سلامتی این بازیکن در حال انجام است.

 

اخبار ورزشی - سایت باشگاه استقلال