اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر



اخبار,اخباردانشگاه , آزمون ارشد فراگیر

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون 152 کد رشته امتحانی کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور فردا (یکشنبه 28 دی ماه) پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را فراهم نموده و مطابق با دستور العمل مندرج ابتدا نسبت به تشکیل فرم پیش نویس اقدام و پس از کنترل‌های لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

وی در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و ظرفیت پذیرش این آزمون نیز گفت: تا هشت صبح امروز 18 هزار و 750 داوطلب برای ثبت نام اقدام کرده‌اند و ظرفیت پذیرش این آزمون 16 هزار و 80 نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: این آزمون که روز جمعه چهارم اردیبهشت 94 در حوزه‌های امتحانی مشخص شده به صورت تستی چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، دارای نمره منفی نیست.


اخبار دانشگاه -  ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام آزمون فراگیر ارشد آغاز شد/ 20 مهر آخرین مهلت ثبت نام



زمان ثبت نام آزمون فراگیر ارشد ,  سازمان سنجش آموزش کشور

ثبت نام آزمون فراگیر ارشد آغاز شد/ 20 مهر آخرین مهلت ثبت نام

ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شده است و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام این آزمون از شب گذشته با تأخیر آغاز شده است و متقاضیان می توانند از طریق سایت www.sanjesh.org نسبت به خرید کارت اعتباری اینترنتی و اقدام کنند.

فرایند ثبت نام و خرید کارت اعتباری 50 هزار تومانی تا 20 مهر قابل انجام خواهد بود.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 29 آذر سال جاری برگزار می شود.

علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شركت در آزمون كه در سایت سازمان قراردارد)، در صورتی كه دارای شرایط مذكور باشند

 

به عنوان داوطلب مقطع كارشناسی‌ ارشد فراگیر منحصراً در یك رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های كارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند./مهر