اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین فرصت استعفای مسئولان دولتی


9 تیرماه آخرین فرصت برای استعفای مسئولان دولتی که داوطلب کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، می باشد.

محمد مصطفی نجار وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با اعلام این مطلب گفت: مسئولان دولتی که قصد دارند به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند باید تا 9 تیرماه استعفای خود را اعلام نمایند.

وی در خصوص طرح استیضاحش از سوی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

شایان ذکر است ، نهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه سال جاری همزمان به صورت سراسری برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری موج


ویدیو مرتبط :
انتقاد شجاعانه سعید معروف به وعده های مسئولان دولتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت کشور: 28 خرداد آخرین مهلت استعفای کاندیداها از سمت دولتی



اخبار,اخبار سیاسی , وزارت کشور

وی با بیان اینکه از احزاب سیاسی حمایت و پشتیبانی می‌شود، بیان کرد: تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و شناسنامه‌دار هستند از حمایت دولتی برخوردار می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند امسال برگزار می‌شود، کاندیداهای انتخاباتی تا ۲۸ خرداد می‌توانند از سمت دولتی استعفا دهند.

به گزارش تسنیم، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند در کشور برگزار می‌شود که وزارت کشور به‌عنوان مجری این انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری آن دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌ِرو در برگزاری انتخابات گفت: آموزش کادر اجرایی انتخابات از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در حوزه انتخابات 7 اسفند است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر بانشاط کردن محیط‌های اجتماعی و سیاسی در برگزاری انتخابات پرشور افزود: باید با همدلی و همزبانی در حوزه‌های مختلف اجتماع در برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط تلاش شود که در این عرصه احزاب سیاسی نقش مهمی دارند.

مقیمی زمان استعفای نامزدهای انتخابات از پست‌های دولتی را تشریح کرد و گفت: مدیرانی که قصد دارند درانتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند باید تا 28 خرداد از سمت خود در پست دولتی استعفا کنند.

وی با بیان اینکه از احزاب سیاسی حمایت و پشتیبانی می‌شود، بیان کرد: تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و شناسنامه‌دار هستند از حمایت دولتی برخوردار می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور برای ایجاد همدلی و هم‌زبانی گفت: احزاب سیاسی در تحقق شعار امسال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نقش مهم و تأثیرگذاری دارند که باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

 

اخبار سیاسی - تسنیم