اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیارد تومانی ورمی‌کمپوست



اخبار,شرکت کمپوست ورمی کمپوست


اخبار اجتماعی - اموال شرکت کمپوست ورمی در استان البرز ‌توقیف شد ‌

معاون سیاسی وامنیتی استانداری البرز ا‌ز توقیف اموال شرکت کمپوست ورمی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صداقت‌زاده، در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: اموال شرکت کمپوست ورمی توقیف شده و در حال ارزش گذاری است و کلیه حساب‌های بانکی شرکت نیز مسدود شده است و درحال پیگیری برای دستگیری عوامل این شرکت هستیم.

وی افزود: طبق برآوردها کل سرمایه شرکت در استان البرز حدود 500 میلیارد ریال تعیین شده است که با توقیف اموال و حساب‌های بانکی این شرکت و ارزش‌گذاری آنها سعی در بازگرداندن این سرمایه به زیان دیدگان داریم.

صداقت زاده در پایان با اشاره به نحوه پیگیری امورتوسط مالباختگان این پرونده‌، خاطرنشان کرد: دراین خصوص با مالباختگان صحبت شده و مردم از طرف خودنمایندگانی را معرفی کرده‌اند که این نمایندگان در حال پیگیری حقوق زیان‌دید‌گان هستند.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
فروش ورمی کمپوست ( مستند ورمی کمپوست ) www.compostforosh.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات کلاهبرداری 4000 میلیارد تومانی ورمی کمپوست



اخبار,اخباراجتماعی,رمی کمپوست


اخبار اجتماعی - کلاهبردار 4000 میلیارد تومانی ورمی کمپوست مجوز نداشت

رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان البرز گفت: شرکت پرورش‌دهنده ورمی کمپوست که اخیرا از تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران، کلاهبرداری کرده هیچ‌ وقت با این سازمان ارتباطی نداشته و بدون مجوز فعالیت کرده است.

فرشید ترابی در گفت‌وگو با ایسنااظهار کرد: سازمان نظام صنفی کشاورزی باید برای واحدهای تولیدی، مجوز فعالیت صادر کند تا آن‌ها اجازه فعالیت داشته باشند اما شرکت پرورش‌دهنده ورمی کمپوست با مدیریت الف.شریفی که در استان البرز فعالیت می‌کرد هیچ مجوزی از این سازمان نداشت.

وی افزود: سازمان نظام صنفی کشاورزی با سابقه‌ای حدود دو سال قدرت اجرایی و برخورد با متخلفان را از قبیل پلمپ کردن واحدهای بدون مجوز نداشت.

رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان البرز ادامه داد: شرکت تولیدکننده ورمی کمپوست که اخیرا از تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده اعلام کرده بود که با همکاری سازمان نظام صنفی کشاورزی و سازمان فنی و حرفه‌ای استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی پرورش ورمی کمپوست کرده در حالی که کلاس‌های آموزشی که تحت نظارت و همکاری این دو سازمان برگزار شده حدود دو ماه است که در سطح کشوری و استانی آغاز شده و هیچ ارتباطی با این شرکت ندارد.

ترابی تاکید کرد: اگر سازمان نظام صنفی کشاورزی از تبلیغات نادرست این شرکت مطلع بود حتما مراتب را به اطلاع عموم و مردم ایران می‌رساند تا چنین اتفاقی به وقوع نپیوندد.

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده ورمی کمپوست که از 26 ماه گذشته با تبلیغات گسترده شبکه‌های استان البرز موفق به جذب تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران شده بود، چندی است با دریافت حدود 4000 ملیلیارد تومان از متقاضیان سرمایه‌گذاری سرنوشت نامشخصی پیدا کرده که البته معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج از مالباختگان سرمایه‌گذاری در شرکت تولیدکننده "ورمی کمپوست " خواست با مراجعه به دادسرای جنایی (ناحیه یک) کرج طرح شکایت کنند.

به گزارش ایسنا، بیش از 2700 کرم خاکی در طبیعت وجود دارد که با کاوش خاک و تغذیه عناصر موجود در خاک باعث افزایش قدرت باروری آن می‌شود. ورمی کمپوست نیز حاصل تغذیه کرم‌های قرمزو حلقوی بارانی است و محصول این فرآیند، کود آلی است که یکی از غنی‌ترین کودهای شناخته شده در دنیا به شمار می‌رود و باعث بهبود و استحکام ساختمان خاک و افزایش عملکرد گیاهان می‌شود که این شرکت نسبت به تولید و پرورش دو ماهه کرم خاکی اقدام کرده بود.

بر این اساس، متقاضیان هر سبد محتوی ۱۲ کیلوگرم کود را ۲۴ هزار تومان از شرکت مذکور می‌خریدند و شرکت نیز متعهد می‌شد در خاتمه قرارداد، هر سبد آماده بهره‌برداری را به قیمت ۳۰ هزار تومان از مشتریان بخرد.

اخبار اجتماعی - ایسنا