اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش نشانان بزرگ ترین روباه تهران را گرفتند



یک قلاده روباه که در مرکز تهران بزرگ پرسه می زد با تلاش آتش نشانان، زنده شکار و به باغ وحش فرستاده شد.

 

بزرگترین روباه

 

جمعه تلفن ایستگاه ۸۵ آتش‌نشانی پایتخت به صدا درآمد و خبر رسید یک قلاده روباه سرگردان در خیابان «رودکی» پرسه می زند و ممکن است برای رهگذران دردسرساز شود.

 

بنابراین گروه نجات به سرپرستی «عباس شقاقی» به خیابان مورد نظر رفت و با شگرد و تجهیزات ویژه ، حیوان خبرساز را که زیر یک دستگاه خودروی سواری پنهان شده بود زنده شکار کرد.

 

این حیوان که به باغ وحش بوستان «ارم» سپرده شده بزرگ ترین روباه تهران لقب گرفته است.

 

در آلودگی مرگبار هوای تهران که گنجشکها را هم فراری داده است انگار عقابها و حیوان های شکاری به پایتخت نشینی خیلی علاقه مندند.

 

می افزاید ، از سوی دیگر رهگذر ۱۸ ساله ای که در پیاده‌روی خیابان علامه شمالی «سعادت آباد» تهران به چاه هشت متری افتاده بود با تلاش ناجیان ایستگاه ۲۵آتش نشانی ، زنده بیرون آمد.«سروش - الف» به خاطر نبود نور کافی و حفاظ مناسب در سر چاه ، به داخل آن پرت شده بود.

 

پایتخت ایران در ۴۸ ساعت اخیر شاهد ۲۷ فقره آتش‌سوزی و ۹۲ رخداد ناگوار دیگر بود که خوشبختانه تلفات نداشت اما ۲۵ نفر زخمی شدند.

 

در همین مدت ۱۲۷۸ آتش‌نشان با ۴۱۶ دستگاه خودروی ایمنی ۷۷ ساعت عملیات انجام و ۶۷ شهروند گرفتار را نجات دادند که جای خسته نباشید دارد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
9- خاموش کردن آتش سوزی مخزن با فوم توسط آتش نشانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آتش سوزی در بازار بزرگ تهران


آتش سوزی در انبار کفش چهارسوق بازار تهران بعدازظهر دیروز سه شنبه با حضور آتش نشانان اطفا حریق شد.