اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی در پارچین حادثه نبود، ایران با حمله به نیروهای ارتش اسرائیل تلافی کرد



اخبار,اخبارسیاست خار جی, آتش‌سوزی در  پارچین


 اخبار سیاست خارجی - ادعای روزنامه الرای کویت:
آتش سوزی در پارچین حادثه نبود، ایران با حمله به نیروهای ارتش اسرائیل تلافی کرد

روزنامه الرای کویت ادعا کرد که ایران به تلافی آتش سوزی در تاسیسات پارچین دستور حمله به نیروهای ارتش اسرائیل را داده است.

به گزارش تیک ، در این گزارش ادعایی آمده است: حمله روز سه شنبه به نیروهای ارتش اسرائیل در منطقه «هار دو» در مرز لبنان به دستور ایران و به تلافی آتش سوزی رازآلود در تاسیسات پارچین تهران بوده است.

الرای ادعا کرده است که آتش سوزی در تاسیسات پارچین بر اثر یک اتفاق نبوده بلکه توسط افراد بیگانه انجام شده است.

در همین حال، منابع آمریکایی و اروپایی ادعا کرده اند که ایران به حزب الله دستور انجام حملات روز سه شنبه را برای تلافی حادده پارچین داده است.

ادعای روزنامه الرای در حالی منتشر شده که پس از آتش سوزی در شرق تهران، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که «آتش‌سوزی اخیر یک حادثه طبیعی بوده است. این نوع اتفاقات در کارخانه‌های شیمیایی معمولا اتفاق می‌افتد و این اتفاق نیز در قسمت شیمیایی پارچین بوده است که کاملا یک حادثه طبیعی بوده و ممکن است در هر کارخانه‌ای که کار شیمیایی انجام می‌دهند، رخ دهد.»

وی در مورد اینکه رسانه‌های بیگانه این آتش‌سوزی را در ارتباط با آزمایش‌های هسته‌ای مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: «رسانه‌های بیگانه همواره سعی می‌کنند هر اتفاقی که در کشور ما می‌افتد را به نحوی به مسائل هسته‌ای نسبت دهند که نشان دهند جمهوری اسلامی ایران هم فعالیت‌های هسته‌ای انجام می‌دهد در حالی که اصلا اینطور نیست.»

 

 اخبار سیاست خارجی - تیک


ویدیو مرتبط :
تلاش برای مهار آتش سوزی در انبارهای خیابان فداییان اسلام توسط نیروهای آتش نشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!



اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

انتخاب :یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل در مرز جنوبی سرزمین های اشغالی با سوریه و لبنان ادعا کرد: حمله به لبنان به قدری سنگین خواهد بود که بازسازی روستاهایشان یک دهه طول خواهد کشید.

وی افزود: با وجود اعتراضات بین المللی که ایجاد خواهد شد اما ما چاره ای جز حمله به جنوب لبنان نداریم چراکه حزب الله عمیقا در بین مردم آن منطقه طرفدار دارد.

به نوشته ی دیلی تگلراف، حمله به ایران تا انتخابات ماه سپتامبر در سرزمین های اشغالی بعید است.

این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل ادعا کرد: وضعیت لبنان پس از جنگ وحشتناک خواهد بود. انها باید در خصوص اینکه خواستار این حمله(آغاز جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان) هستند یا خیر فکر کنند.

وی گفت: دولت لبنان باید این موضوع را در نظر داشته باشند. بسیاری از روستاها در حنوب لبنان نابود خواهد شند و متاسفانه ما راه حل دیگری هم نداریم.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی که خواستار عدم افشای نامش بود گفت: یک روز پس از حمله ، روستاها به مکانی هایی تبدیل می شوند که بازسازی آن 10 سال طول خواهد کشید./انتخاب