اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش انتقام داماد شعله ور شد



 

آتش انتقام داماد شعله ور شد

 

مردی كه با صحنه سازی پس از آتش زدن خانه پدر همسرش متواری شده بود، دستگیر شد.ساعت ۲۰ / ۵ بامداد روز ۱۲ تیرماه ساكنان یكی از محله های جوادیه تهران با مشاهده شعله های آتش از منزل یكی از همسایه ها، موضوع را به ماموران امدادی گزارش كردند و دقایقی بعد آتش نشان ها با حضور در محل، آتش را مهار كردند و مشخص شد این خانه در غیاب ساكنانش به عمد به آتش كشیده شده است

 

با اعلام نظر آتش نشانی درباره عمدی بودن حادثه، موضوع به ماموران كلانتری ۱۱۷ جوادیه اطلاع داده شد و پس از شناسایی صاحبخانه ـ كه به اتفاق اعضای خانواده اش در مسافرت به سر می برد ـ وی شكایتی را در این ارتباط ارائه كرد و پرونده به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۱۶ برای پیگیری و تحقیق به پلیس آگاهی ارجاع شد.

 

● در جستجوی عامل آتش سوزی

 

نتایج تحقیقات اولیه كارآگاهان نشان داد عامل یا عاملان آتش سوزی از خالی بودن خانه محل حادثه اطلاع داشته اند.

 

كارآگاهان با بررسی موضوع و وضعیت آشنایان و بستگان خانواده زیان دیده از آتش سوزی، به داماد خانواده كه به خاطر مشكلات با همسرش (دختر مالباخته) قصد جدایی از او را دارد، مظنون شدند.

 

ادامه تحقیقات نیز مشخص كرد خانه این فرد یك كوچه بالاتر از محل سكونت پدرزنش قرار دارد.

با احضار داماد خانواده به نام داریوش به پلیس آگاهی، وی با تایید مشكلات خانوادگی عنوان كرد، هیچ نقشی در آتش سوزی منزل پدرزنش نداشته و در زمان حادثه در خانه اش استراحت می كرده است.

 

● دوربین بانك

پس از ثبت اظهارات اولیه متهم، ماموران در تحقیقات میدانی خود ۲ شعبه بانك را كه در مسیر محل سكونت فرد مظنون بود، شناسایی و با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی داریوش شدند كه ساعت ۳۰ / ۵ بامداد روز حادثه در محل تردد می كرده است.

 

با به دست آمدن این سرنخ، داریوش با مشاهده دلایل و مدارك، زبان به اعتراف گشود و گفت: من و همسرم در زندگی مشترك اختلاف داشتیم و هربار كه تصمیم می گرفتم این اختلافات را حل كنم، دخالت های خانواده همسرم مانع می شد و ادامه این رفتار موجب شد تا تصمیم به انتقام بگیرم.

 

وی افزود: شب حادثه وقتی متوجه شدم همسرم به اتفاق اعضای خانواده اش به مسافرت رفته است، از این فرصت استفاده كردم و وارد خانه آنها شدم و پس از سرقت مدارك و به هم ریختن خانه، آنجا را آتش زدم تا خانواده همسرم به من شك نكنند.

 

متهم اضافه كرد: پس از این آتش سوزی، از محل متواری شدم و چند ساعت بعد تلفنی همسرم آتش سوزی را به من خبر داد.

 

سرهنگ لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در این باره گفت: پس از اعتراف متهم، ماموران در بازرسی از خانه وی اسناد و مدارك سرقت شده از محل سكونت پدرزنش را كشف كردند و تحویل صاحبش دادند.

 

لیراوی افزود: با صدور قرار قانونی متهم روانه زندان شد تا در این ارتباط تصمیم نهایی اتخاذ شد.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
شعله ور ترین آتش بس تاریخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شعله‌ور تر شدن آتش در بازار تهران



 

 

آتش سوزی,آتش‌ سوزی مغازه کاغذ فروشی در تهران

 

 

فارس:یکی از کسبه پاساژ سهرابی از سرایت آتش سوزی انبار ترقه به پاساژ کاغذ فروشی سهرابی خبر داد.وی ادامه داد: در این آتش‌ سوزی ۱۵ مغازه کاغذ فروشی در آتش‌سوختند.

 

به گزارش سازمان آتش نشانی، ده ها فروشگاه و انبار لوازم التحریردر معرض خطر بود که آتش نشانان از چند جهت به مهار آتش پرداختند و از گسترش دامنه شعله های سرکش جلوگیری کردند.

شواهد نشان می دهد رعایت نکردن اصول ایمنی منجر به انفجار مهیب در سرای صلحی- پله نوروزخان- شده بود. هنوز اما میزان خسارت های مالی عنوان نشده است. لکه گیری در سرای «صلحی» ادامه دارد..../فارس