اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش‌سوزی 7 دستگاه خودرو بهانه اختلاف با پدر



 

 

 

آتش‌سوزی 7 دستگاه خودرو بهانه اختلاف با پدر

 

ایسنا: سرهنگ رحمت‌الله طاهری ـ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، گفت: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی وسایل نقلیه در یک تعمیرگاه در بخش بسطام شهرستان شاهرود ماموران پلیس، پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

طاهری با اشاره به کار اطلاعاتی ماموران انتظامی برای شناسایی عامل یا عاملان این اقدام ، ادامه داد: در آخرین فقره از این آتش‌سوزی‌ها ماموران پس از حضور و بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه خودروی پراید ۱۴۱ متعلق به مالک تعمیرگاه بنا به دلایل نامعلومی دچار حریق شده که عوامل آتش نشانی آن را مهار کردند.

طاهری افزود: پس از مهار آتش و بازجویی از کارگران تعمیرگاه ، ماموران به اظهارات ضد و نقیض جوانی ۱۹ ساله که پسر صاحب تعمیرگاه بود مظنون شده و برای بررسی دقیق موضوع وی را مورد بازجویی قرار می‌دهند.

وی اظهاركرد: متهم در بازجویی‌ها به حریق وسیله نقلیه که مالک آن پدرش بود، اعتراف و انگیزه خود را اختلافات مالی اعلام کرد.

سرهنگ طاهری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی صورت گرفته مشخص می‌شود متهم با خانواده خود به ویژه پدرش در زمینه‌های گوناگون اختلاف شدید دارد.

طاهری تاکید کرد: همین سرنخ، پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد و با ادامه بازجویی‌ها، متهم لب به اعتراف گشود و از موارد دیگر به آتش کشیدن خودروهای مردم خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام پسر جوان به انجام ۷ فقره آتش سوزی خودروهای مردم که به امانت در تعمیرگاه بود علاوه بر حریق سواری پراید پدرش، اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی زندان شد.  ... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی یک دستگاه خودرو در بازار چوبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی مرگبار در سعادت آباد/ خودرو‌های گران قیمت طعمه حریق شدند+تصاویر




اخبار حوادث - شب گذشته رخ داد؛
آتش سوزی مرگبار در سعادت آباد/ خودرو‌های گران قیمت طعمه حریق شدند+تصاویر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در ساختمان 6 طبقه و کشته و مجروح شدن 10 تن خبر داد.

حمیدرضا یادگاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 21:44 دقیقه درپی تماس شهروندان با سامانه 125 از آتش سوزی و خارج شدن دود غلیظی در یک ساختمان 6 طبقه خبر دادند که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی، یک گروه امدادونجات، 2 خودرو تنفسی، یک تشک نجات و یک بالابر راهی محل حادثه در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شدند.
 
وی ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای آتش نشانی در بررسی‌های اولیه مشاهده شد آتش سوزی از طبقه منفی دو و پارکینگ شروع شده و سه دستگاه خودرو پرادو، سمند و لندکروز کاملا شعله ور و دود فراوانی نیز طبقات را فراگرفته بود.
 
یادگاری افزود: آتش نشانان به چند گروه تقسیم شدند گروهی به کمک افراد محبوس شده احتمالی در پارکینگ رفتند که دو مرد به صورت بی‌حال بر روی زمین پارکینگ افتاده بودند که آتش نشانان بلافاصله هر دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت دودگرفتگی جان خود را از دست داده بودند. گروه دیگر آتش نشانان 15 نفراز ساکنان که در طبقات در میان دود غلیظ گرفتار بودند خارج و به محل امنی منتقل کردند.

در بررسی بیشتر در طبقه دوم 4 تن دیگر از ساکنان مشاهده شدند که یک نفر بیهوش شده بود که آتش نشانان سریعا افراد مصدوم را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه زن بیهوش نیز به علت دودگرفتگی جان خود را از دست داد.

سایر آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز و پس از یک عملیات سخت و نفس‌گیر آتش سوزی را مهار کردند.
 
گفتنی است، 4 تن از آتش نشانان نیز در حین عملیات دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
این مقام مسئول در آتش نشانی یادآور شد: علت آتش سوزی سه دستگاه خودرو توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

**مصدومان به بیمارستان‌های شهید مدرس، بهمن و حضرت رسول منتقل شدند
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در خصوص ارائه خدمات امدادی درمانی به مصدومان حادثه آتش سوزی شب به خبرنگار ما گفت: مرکز اورژانس 115 پس از اطلاع از حادثه یک تیم امدادی درمانی عازم محل شد.
 
حسن عباسی ادامه داد: با رسیدن اولین تیم امدادی در صحنه و مشاهده وسعت حادثه از مرکز هدایت اورژانس 115 درخواست نیروی کمکی شد که سریعا 8 دستگاه آمبولانس یک اتوبوس آمبولانس و دو خودرو فرماندهی عازم محل آتش سوزی در سعادت آباد شدند.
 
وی ادامه داد: تمامی ساکنان ساختمان توسط عوامل آتش نشانی از محل حریق خارج شدند که حال 7 تن از افراد محبوس شده به علت جراحات و دودگرفتگی مساعد نبود که توسط تکنیسین‌های اورژانس پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستا‌ن‌های شهید مدرس، بهمن و حضرت رسول منتقل شدند. همچنین سه نفر دیگر از ساکنان به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
 
عباسی اظهار داشت: متاسفانه در این آتش سوزی 2 آقا و یک خانم به علت خفگی با دود غلیظ جان خود را از دست دادند.
 

اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی درسعادت آباد

 

اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی درسعادت آباد

 

اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی درسعادت آباد

 

اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی درسعادت آباد

 

اخبار,اخبار حوادث,آتش سوزی درسعادت آباد

اخبار حوادث - باشگا خبر نگاران