اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش‌سوزی پاساژ در میدان امام حسین


سخنگوی سازمان آتشنشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق دو باب مغازه پوشاک در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق دو باب مغازه پوشاک در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق پاساژ پوشاک در ساعت 10:10 صبح امروز ستاد فرماندهی آتشنشانان پنج ایستگاه را به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان مازنداران اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتشنشانان در محل گفت: پس از حضور آتشناشنان مشاهد شد که حریق در یک پاساژ دو طبقه پوشاک رخ داده و براساس آن دو مغازه در طبقه همکف و دو انباری در طبقه 1+ این پاساژ کاملا شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سایر مغازها بود.

سخنگوی سازمان آتشنشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتشنشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همچنین یک گروه به جست‌وجوی افراد محبوس شده پرداخت که خوشبختانه با توجه به تعطیلی پاساژ هیچ کس در محل نبود.

ملکی اضافه کرد: آتشنشانان پس از مدتی شعله‌های آتش در این پاساژ پوشاک را به طور کامل مهار و اطفا کردند و پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت اما میزان خسارت وارد شده به اجناس داخل دو مغازه و انبار که عمدتا پوشاک بود تقریبا بالاست.


ویدیو مرتبط :
صحبت های سخنگوی آتش نشانی از جزییات آتش سوزی پاساژ پروانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی در پاساژ طلا در میدان آرژانتین


آتش سوزی در پاساژ طلا فروشی هفت طبقه در میدان آرژانتین با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش آن به دیگر نقاط این ساختمان جلوگیری شد.

خبرگزاری ایرنا: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله ساعت 15:19 دقیقه عصر روز گذشته آتش نشانان ایستگاههای 53، 11 و نجات 13 را به سمت محل حادثه واقع در میدان آرژانتین، خیابان قصیر اعزام کرد.

مدیرمنطقه دو عملیات آتش نشانی تهران افزود: آتش سوزی از طبقه منفی یک این پاساژ و قسمت رایزر(کانال عمودی) ساختمان که تعدادی کولرگازی در آن نصب بود آغاز شد و در حال سرایت به یک باشگاه ورزشی در همین طبقه بود.

'محمود شادکی' اتصالی در سیم های برق را علت اولیه این حادثه اعلام کرد وگفت: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع سامانه برق و گاز این ساختمان، بوسیله لوله های آبرسانی شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط پاساژجلوگیری کردند.

مدیرعملیات منطقه دو آتش نشانی با بیان این که تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد، تصریح کرد: در این حادثه هیچ آسیب و صدمه جانی در بر نداشته و تنها خسارتی مالی بر جای گذاشت.