مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

کاربرد لامپ های LED در دکوراسیون منزل



مزایای لامپ های led,دکوراسیون با لامپ های led
امروزه لامپ های ال ای دی کاربردهای مختلف و نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارند. فضای تک تک اتاق ها را می توان با استفاده از این لامپ ها تغییر داد.
این روش برای مدرن کردن یک خانه و تغییر جو آن بسیار جالب است. به خصوص اگر امکان تغییر رنگ دیوارها وجود ندارد، به راحتی و با تغییر برنامه می توان به رنگ دلخواه دست یافت.
نه تنها تغییر رنگ دیوارها با این لامپ ها امکان پذیر است بلکه در هر جای خانه می توان از آن ها استفاده کرد. از دستگیره در گرفته تا تغییر رنگ آب دوش یا شیر دستشویی و پشت دکورها و حتی وان حمام.
با توجه به سلیقه خود یکی از رنگ های مختلف و متنوع بنفش، آبی، سبز، قرمز، نارنجی، سفید و غیره را به صورت دستی یا با کنترل انتخاب کنید و فضای سرد خانه را گرم یا برعکس کنید. مطمئنا این روش، راه حل خوبی در فصل های مختلف است.
به مناسبت های مختلف در مراسم شام و میهمانی هایی چون عروسی، تولد، اعیاد، جشن ها، سالگرد و غیره از این امکان بهره ببرید.
این لامپ ها هدیه ای مناسب برای افراد مورد علاقه است.
در اتاق کودک و پذیرایی به طور اتوماتیک رنگ ها را یکی بعد از دیگری امتحان و رنگ مورد علاقه و مناسب را انتخاب کنید.
با دگمه تنظیم با نور سفید، حتی امکان کم رنگ یا پررنگ تر کردن رنگ مورد نظر وجود دارد.
نوار با رنگ های متنوع را پشت دکور هم می توانید قرار دهید.
در آشپزخانه با قرار دادن آن ها کنار هود، آشپزی را متنوع تر و با تغییر رنگ شیر آب، میهمان ها را متعجب کنید.
لامپ های قرمز و سبز در دستگیره سرویس های بهداشتی، می تواند نشانه اشغال بودن یا نبودن آن ها باشد.
هنر دیگر این چراغ ها در دکوراسیون مدرن، توانایی تغییر رنگ با تغییر درجه حرارت آب است. با تکنولوژی بالا و سیستم کنترل نور، همزمان با تغییر درجه آب از سرد به گرم، رنگ نور می تواند از آبی به قرمز تغییر پیدا کند.
می توان همزمان با ریزش آب، رنگ روشویی را تغییر داد یا حتی بدون آب، روشویی های شیشه ای را رنگی و متفاوت کرد.
با استفاده از این لامپ ها در حمام در ۸ رنگ مختلف، بارانی رنگی خواهید داشت. به خصوص اگر آن را با رایحه دلپذیر اسپری های خوشبوکننده همراه کنید، تجربه خوبی در استحمامی آرامش دهنده خواهید داشت که خستگی شما را چند برابر کمتر می کند.
تغییر رنگ وان برای کودکان سرگرم کننده و حمام کردن آن ها را آسان تر می کند.
از فرش های LED در جاهای تاریک استفاده کنید.
در فضای بیرون خانه، مانند پاسیو یا بالکن هم می توانید با تاباندن نور به نیمکت فضای دلنشینی ایجاد نمایید.
علاوه بر زیبایی از مزایای این لامپ ها آن که:
بادوام، مقرون به صرفه و ارزان است.
نقش مهمی در کاهش هزینه برق دارد.
کمتر پیش می آید که بسوزد.
به طور متوسط ۱۰۰.۰۰۰ ساعت عمر می کند.
در این لامپ ها %۹۰ انرژی تبدیل به نور می شود در حالی که در لامپ های معمولی %۹۰ انرژی تبدیل به گرما و فقط %۱۰ به نور تبدیل می شود.
بعضی از انواع آن ها تا ۴۰ سال عمر می کنند.
ایمن است.
میزان ولتاژ و برق مصرفی آن پایین است.
گرم نمی شود و هنگام دست زدن دست را نمی سوزاند.
حتی هنگام روز، نور آن مشخص است.
بعضی از آن ها حتی با باتری کار می کنند.
منبع : hamshahri online.com 


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با کاربردهای لامپ LED در دکوراسیون آشنا شوید


با استفاده از تنوع طرح و رنگ لامپ های ال ای دی، زیبایی و تکنولوژی را در خانه پیوند بدهید.

هفت صبح: با استفاده از تنوع طرح و رنگ لامپ های ال ای دی، زیبایی و تکنولوژی را در خانه پیوند بدهید.

این روزها به دلیل صرفه جویی در مصرف برق و پرداخت هزینه های بالای آن دیگر از لامپ های 100 و 200 وات با آن حباب های بزرگ خبری نیست و لامپ های کم مصرف و به تازگی لامپ های ال ای دی میهمان خانه ها شده است. لامپ های ال ای دی به دلیل عرضه تازه آن در بازار شاید برای بسیاری از افراد ناشناخته باشد و از کاربرد و فواید آن اطلاع چندانی نداشته باشند.

این لامپ ها علاوه بر روشنایی، کاربردهای فراوانی در چیدمان منزل دارند و می توان به وسیله آنها فضا و حس و حال تک تک قسمت های خانه را تغییر داد.در این مطلب با قابلیت ها و فواید لامپ های ال ای دی آشنا می شوید.



1- از خصوصیات بارز لامپ های ال ای دی، برنامه و دستگاه ریموت کنترل است که این امکان را به شما می دهد در هر جایی از خانه که ایستاده اید بتوانید از آن استفاده کنید.

2- برای زمانی که امکان تغییر رنگ دیوارها را ندارید، می توانید با یک تغییر برنامه به سادگی از لامپ های ال ای دی استفاده کنید و رنگ مورد علاقه تان را ایجاد کنید.

3- تنوع در مدل و قابلیت نصب اینگونه لامپ ها این امکان را به شما می دهد که از آنها در هر قسمتی از خانه از دستگیره در گرفته تا تغییر رنگ آب دوش یا شیر دستشوییو حتی نورپردازی جداکننده ها استفاده کنید.



4- به دلتیل تنوع رنگی این لامپ ها شما می توانید به راحتی در حالی که استراحت می کنید با زدن دکمه کنترل، رنگ فضای خانه را تغییر و سبکی مدرن به خانه بدهید.

5- استفاده از لامپ های ال ای دی در مراسم تولد، عروسی و میهمانی های مختلف باعث زیبا و باشکوه تر شدن فضا می شود.

6- لامپ های ال ای دی گزینه بسیار مناسبی برای اتاق کودک است و می توانید از رنگ های مختلف آن با زمانی مشخص به طور خودکار استفاده کنید. بی شک این تغییر رنگ ها می تواند موجب شادی و هیجان در کودکان شود.



7- استفاده از لامپ های ال ای دی به رنگ سفید برای فضای عمومی خانه این امکان را به شما می دهد که در صورت تمایل با ریموت کنترل، میزان نور را کم و زیاد کنید.

8- برای زیبا کردن و جلوه بیشتر دادن به وسیله های دکوری به خصوص کریستال های داخل بوفه، می توانید از لامپ های نواری که دارای رنگ های متنوع هستند استفاده کنید.

9- به کار بردن اینگونه لامپ ها در فضای آشپزخانه، افراد را برای آشپزی کردن و خوردن غذا سر ذوق می آورد و تغییر رنگ شیر آب آشپزخانه نیز علاوه بر مدرن نشان دادن فضای آشپزخانه می تواند نمای زیبایی به سینک در زمان شست و شو بدهد.

10- برای نشان دادن اشغال بودن و نبودن سرویس بهداشتی، می توانید از لامپ های قرمز و سبز روی دستگیره ها استفاده کنید.



11- از قابلیت های منحصر به فرد لامپ های ال ای دی توانایی تغییر رنگ با تغییر درجه حرارت آب است زیرا این لامپ ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آنها به کار رفته و مجهز بودن به سیستم کنترل نور، می تواند همزمان با تغییر درجه آب از سرد به گرم، رنگ نور را از آبی به قرمز تبدیل کند.

12- استفاده از رنگ های مختلف لامپ های ال ای دی در وان حمام و تغییر رنگ آب دوش حمام هر چند دقیقه یک بار می تواند بارانی از رنگ و زیبایی به وجود آورد و خستگی و بی حوصلگی را از افراد دور کند.

13- از اینگونه لامپ ها نیز می توان برای زیبا شدن بالکن و انواع پاسیوها و حتی نیمکت های استفاده شده در فضاهای باز استفاده کرد که محیط را بسیار دلنشین می کند.



لامپ های ال ای دی علاوه بر کاربرد فراوان آنها در زیبایی هر چه بیشتر محیط از فواید بسیاری نیز برخوردار است:

- کاهش هزینه برق

- دوام زیاد و عمر طولانی حدود 100 هزار ساعت

- قیمت ارزان

- قابلیت تبدیل 90 درصد انرژی به نور

- ایمنی بالا

- داشتن نور مشخص و واضح حتی در روز