مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

چگونه یک بانوی صورتی دوست داشتنی شویم؟



می‌گویند رنگ صورتی این توانایی را دارد که تمام کینه‌ها و نفرت‌ها را از آدمی دور و عشق و محبت را جایگزین کند. با وجود این ویژگی منحصر به فرد و قابل تقدیر رنگ صورتی، اغلب آدم‌ها، چه خانم‌ها و چه آقایان، با احتیاط به صورتی نزدیک می‌شوند.

در باور عمومی صورتی رنگ کودکانه‌ای است و به درد دختران کوچک می‌خورد تا شادی دنیای کودکانه‌شان را با لباس‌های صورتی جشن بگیرند اما بهتر است این باور غلط را دور بریزید و از مفاهیم مثبت و پرانرژی رنگ صورتی در زندگی خود استفاده کنید. رنگ صورتی توانایی بالایی در آرام کردن محیط دارد و هم‌تراز رنگ قرمز، نشان دهنده عشق و دوست داشتن است. با پیشنهاد‌های ما، شما می‌توانید یک بانوی صورتی محبوب و دوست داشتنی باشید.

مهربان و پرانرژی باشید
- استفاده مداوم از رنگ صورتی باعث می‌شود سطح انرژی شما کاهش پیدا کند. برای جلوگیری از این رخوت و خواب‌آلودگی رنگ صورتی باید، سراغ صورتی پررنگ بروید. جایی که رنگ صورتی به سرخابی نزدیک می‌شود و در کنار ویژگی‌های مثبت خود، انرژی سرخابی را می‌گیرد. برای چنین ستی شما احتیاج به یک گوشواره دارید که می‌توانید از نمونه‌های کریستالی استفاده کنید. چنین گوشواره‌ای، مناسب ست‌های نیمه‌اسپرت و نیمه‌رسمی است که می‌توانید در دورهمی‌ها و مهمانی‌های کوچک بپوشید.

- یک بلوز حریر گشاد و به‌روز، تمام چیزی است که شما برای دورهمی‌های تابستانی احتیاج دارید. چنین مدل بلوزی برای تمام خانم‌ها در هر سن و با هر اندامی مناسب است. این مدل بلوزهای دوتکه توانایی پوشاندن چاقی‌های موضعی را هم‌دارند.

ست لباس صورتی, نحوه ست کردن لباس


- ترکیب صورتی تیره و روشن، به ایجاد تناسب در ست شما کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید پرانرژی و شاد به نظر برسید، بهتر است بیشتر بخش‌ها از صورتی تند انتخاب شوند و با یک شلوار صورتی روشن، زیبایی ست خود را دوچندان‌کنید.

- چنین ستی مناسب خانم‌های جوان است که دوست دارند به‌روز بودن تیپ و لباس خود را نشان دهند. در کمد این خانم حتما یک نمونه کفش نوک تیز با پاشنه سه سانتی‌ که پیشنهاد ویژه طراحان برای امسال است، پیدا می‌شود. در شماره‌های پیشین مجله زندگی ایده‌آل درباره بازگشت دوباره طراحان به این مدل کفش‌ها صحبت کردیم.

- چنین کیفی برای اغلب ست‌های تابستانی به درد می‌خورد. ست‌های رنگ روشن تابستانی خود را می‌توانید با چنین کیف خوش‌رنگ‌و‌لعابی، خاص و متفاوت کنید. این سایز کیف، سایز محبوب خانم‌هاست چون می‌توانند در مهمانی، خرید، سفر و... همراه داشته باشند.

داستانی عاشقانه بساز
- رنگ صورتی، رنگ رؤیاهای عاشقانه است. شما با انتخاب یک ست لباس صورتی می‌توانید این عاشقانه را از رؤیا به واقعیت تبدیل کنید و حسی از عشق و محبت به اطرافیان خود بدهید. یک گوشواره با سنگ صورتی می‌تواند شروع هیجان‌انگیزی برای چنین اقدامی باشد.

ست لباس صورتی, نحوه ست کردن لباس


- یک پیراهن ظریف صورتی، تمام چیزی است که شما برای ساختن داستان عاشقانه خود احتیاج دارید. اگر می‌خواهید سلیقه زنانه خود را در این ماجرا دخیل کنید، سراغ پیراهنی با گل‌های صورتی بروید. مدل پیراهن و ریز یا درشت بودن گل‌ها به فرم بدن شما بستگی دارد. اگر چاقی موضعی در ناحیه شکم دارید، از پیراهن‌های برشدار استفاده کنید. یادتان باشد انتخاب پیراهن صورتی در تابستان، در تئوری هماهنگی رنگ و فصل هم پیشنهاد می‌شود.

- یک کفش صورتی ملایم رنگ گل‌های پیراهن خود، تمام چیزی است که شما برای این ست عاشقانه و پر مهر احتیاج دارید. توصیه می‌کنیم برای پیراهن‌های تابستانی سراغ کفش‌های بسیار پاشنه بلند ( 12- 10 سانتی‌متر) نروید. پاشنه‌های پنج و هفت سانتی‌متر بهترین انتخاب برای ست‌های تابستانی است.

- این روزها که کیف‌های دوشی کوچک با بندهای بلند زنجیری بازار گرمی دارند شما هم از چنین کیفی برای کامل کردن ست خود استفاده کنید تا نشان بدهید که با همه حس و حال عاشقانه‌تان، خانم به روزی هستید.

صبور مثل صورتی
- اگر می‌خواهید بردباری و صبوری‌تان را به دیگران نشان دهید، بهترین انتخاب یک ست لباس صورتی است، به همین دلیل این ست برای مادران و خانم‌های میانسال پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند با مهربانی و صبوری خود، حس خوشایندی را به دیگران انتقال دهند. برای چنین ستی شما به یک گوشواره لوکس و جواهری گران‌قیمت احتیاح ندارید. ساده و شیکی رمز این ست است. یک گوشواره ظریف و کوچک با نقش گل، سنجیده‌ترین گزینه است.

ست لباس صورتی, نحوه ست کردن لباس


- یک بلوز راحت انتخاب کنید تا دیگران در حضورتان احساس راحتی کنند. وقتی بلوز شما به رنگ صورتی ملایم باشد، تصویر شخصیتی ملایم، متین، صبور و پرمحبت را به اطرافیان منتقل می‌کنید. در این ست پیشنهاد می‌کنیم از دامن استفاده کنید، به همین دلیل سعی کنید، بلوز و دامن خود را از جنسی مشابه انتخاب کنید.

- با دامنی بلند با چین‌های ریز، شما یک مادر به تمام معنا هستید؛ مادر صبوری که می‌شود ساعت‌ها کنارش نشست و با او درددل کرد.

- یک توصیه ایمنی: از پوشیدن دامن بلند چیندار با کفش پاشنه‌دار خودداری کنید چون احتمال زمین خوردن را بالا می‌برد. یک کفش ساده برای این ست مناسب است.

- شما به یک کیف جمع و جور هم نیاز دارید. کیف‌های بزرگ هماهنگی‌ای با این ست ظریف ندارند و بهترین انتخاب این است که به جای کیف‌های چرم، سراغ کیف‌های پارچه‌ای دستی و کوچک‌بروید. 

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
پاگ سگی دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مریل استریپ، بانوی دوست داشتنی هالیوود


مریل استریپ متولد سال 1949 در سامیت ایالت نیوجرسی میباشد, او ابتدا بخاطر علاقه ای که در دوران کودکی و نوجوانی به خوانندگی در اپرا داشت در این زمینه پا به دنیای هنر گذاشت ولی بعدها در دوران جوانی به بازیگری گرایش پیدا کرد...