مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

پرطرفدارترین ساعت‌های مچی این روزها



طراحی‌های جدید برندهای معتبر ساعت نشان می‌دهد که امسال ساعت‌های استیل جای‌شان را به ساعت‌های بند چرمی داده‌اند و این یعنی حالا باید در میان ساعت‌های بند چرمی سراغ مدل مورد علاقه‌تان بگردید. این نکته را به خاطر بسپارید و نگاهی بیندازید به مدل‌هایی که ما از میان ساعت‌های جدیدی که این روزها روی پیشخوان مغازه‌ها جا خوش کرده‌اند برای شما گلچین کرده‌ایم از آقای کروکدیل گرفته تا زرد مثل خردلی!

زرد مثل خردل!

این هم یک ساعت کاملا فانتزی که دختر و پسر نمی‌شناسد! لازم نیست یادآور شویم که این مدل از مدل‌های جدید برند Swatch است. این مدل کرونوگراف است و تاریخ‌شمار هم دارد اما ویژگی اصلی آن جنس بند و رنگ خردلی آن است. بند این ساعت پارچه‌ای است و از جنس نوعی پارچه کتان بافت‌دار. فریم آن هم از جنس آلومینیوم است و بالاخره اینکه این ساعت فانتزی می‌تواند تا عمق 30 متری در برابر آب مقاومت کند!

مدل ساعت مچی, ساعت مچی های پرطرفدار


دستبند چرمی

این ساعت را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های ساده را دوست دارند. این مدل که از طراحی‌های تابستان 2013 برند FENDI است یک ساعت ساده و ظریف است با فریمی از جنس استیل ضدزنگ به رنگ طلایی و با شیشه‌ای کریستالی و ضد خش. ویژگی اصلی این مدل، بند چرمی بلند آن است که درست مثل یک دستبند چرمی دور دست شما می‌پیچد!

 

مدل ساعت مچی, ساعت مچی های پرطرفدار


جین‌بازها ببینند

این ساعت پیشنهاد ما به جین‌بازهاست! یک ساعت تمام جین با فریم آلومینیومی و به رنگ سرمه‌ای. جنس بند این مدل، از نوعی پارچه جین است با زیره چرمی و همین نقطه عطف طراحی آن در میان طراحی‌های جدید برند Swatch است.این مدل کرونوگراف است و یک تاریخ‌شمار کوچک هم دارد. در برابر آب هم مقام است البته تا عمق 30 متری!

مدل ساعت مچی, ساعت مچی های پرطرفدار


یک پیشنهاد تابستانه

این هم یک پیشنهاد تابستانی بازهم برای آقایان. این ساعت که البته رنگ قرمز آن را هم می‌توانید انتخاب کنید از آن مدل‌های اسپرت ماندگار است، چرا که بند سیلیکونی آن، آنقدر با دوام هست که حالاحالا دست از سر شما برندارد! فریم این ساعت استیل ضدزنگ است و قاب دور آن هم از پلی‌کربونات. در برابر آب کاملا مقاوم است( تا عمق 100 متری). این مدل که باز هم از طراحی‌های جدید برندGUESS است کرنوگراف نیست اما تاریخ‌شمار دارد.

مدل ساعت مچی, ساعت مچی های پرطرفدار


آقای کروکدیل!

این مدل پیشنهاد ما به آقایانی است که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند. ترکیبی ویژه از چرم و استیل به رنگ رزگلد و قهوه‌ای! این ساعت کرونوگراف است و بند آن هم از چرم طبیعی است با طرحی از پوست کروکدیل. استیل به کار رفته در فریم آن نوعی استیل ضد زنگ است با آبکاری یونی که در قسمت فریم به رنگ قهوه‌ای در آمده. این ساعت در برابر آب، تا عمق 100 متری کاملا مقاوم است! این ساعت از طراحی‌های تازه برند GUESS است.

 

مدل ساعت مچی, ساعت مچی های پرطرفدار

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
خرید پستی ساعت - ساعت مچی ساعت زنانه و مردانه و دیواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها


اگر خیال خرید ساعت مچی در سر دارید اما سر زدن به گالری‌های فروش ساعت و دیدن انبوه مدل‌ها، شما را سردرگم می‌كند، بد نیست قبل از خرید نگاهی به ساعت‌های پیشنهادی ما بیندازید. بدون شك این پیشنهادها شما را به انتخاب نهایی نزدیك‌تر می‌كند.




مجله زندگی ایده آل: اگر خیال  خرید ساعت مچی در سر دارید اما  سر زدن به گالری‌های فروش ساعت و  دیدن انبوه مدل‌ها، شما را سردرگم می‌كند، بد نیست قبل از خرید نگاهی به ساعت‌های پیشنهادی ما بیندازید. بدون شك این پیشنهادها شما را به انتخاب نهایی نزدیك‌تر می‌كند. به‌خصوص اینکه ما این  ساعت‌ها را از میان پرطرفدارترین طرح‌های این روزها برای شما انتخاب کرده‌ایم.



ترکیب هنرمندانه!

یک طراحی ویژه از ترکیب چرم و استیل! حتما شما هم با ما هم عقیده‌اید که ترکیب چرم و استیل  این مدل را از نمونه‌های مشابه آن کاملا متمایز کرده است. قاب این ساعت کاملا چرمی است. چرم به کار رفته در آن هم چرم شتر است. این  ساعت از  طراحی‌های جدید برند گوچی است با موتوری سوئیسی. شیشه این ساعت از نوع کریستال است به همین دلیل برخلاف ظاهر ظریفش در مقابل  ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم است. استیل به‌کار رفته در آن هم ضدخش و ضدحساسیت است.





کاملا متمایز

یک ساعت مردانه  کلاسیک با طراحی‌ای ساده اما در رنگی کاملا منحصربه‌فرد. انتخاب رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ زمینه صفحه و بند چرمی،  این ساعت را از نمونه‌های مشابه آن کاملا متمایز کرده ‌است. این ساعت یکی دیگر از طراحی‌های جدید تیسوت است. موتور آن سوئیسی است و شیشه کریستالی آن کاملا ضدخش. بند آن تمام چرم است، قاب آن هم تمام استیل و ضدزنگ و برخلاف ظاهرش کاملا در برابر آب مقاوم است (تا عمق 200 متری).





مثل یک دستبند

این ساعت یکی از طراحی‌های تمام استیل برند تیسوت است. طراحی دسته آن هم طوری است که روی دست شما درست مثل یک دستبند به چشم می‌آید به خصوص اینکه در این مدل از قفل پروانه‌ای (Butterfly Clasp) (نوعی قفل که بند را یک تکه نشان می‌دهد) استفاده شده است. شیشه آن هم کریستالی و ضد خش است. استیل به کار رفته در آن هم  نوعی استیل ضدحساسیت است. در برابر آب هم تا عمق 30متر مقاوم است. این مدل نمونه‌های تمام استیل و گلدرز هم دارد بنابراین دست‌تان برای انتخاب  باز است.





اسپرت  بپوشید

یک ساعت تمام اسپرت با ترکیب رنگی ویژه! ترکیب رنگ سبز با  بدنه تمام مشکی تازه‌ترین اتفاق در طراحی ساعت است اما این مدل  غیر از این ترکیب رنگ جذاب، ویژگی‌های قابل توجه دیگری هم دارد. این مدل  کورنوگراف است آن هم با موتوری سوئیسی. ضمن اینکه امکان نمایش تاریخ را هم دارد. در برابر آب هم مقاوم است البته تا عمق 50 متر. فریم آن از جنس «پی،وی،دی»و بند آن نیز تمام چرم است و به رنگ مشکی با دوخت سبز، برای هماهنگی بیشتر با قاب و صفحه ساعت. شیشه ساعت هم که کریستال و در نتیجه بسیار مقاوم در برابر ضربه‌های احتمالی  است.