مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

مبل را کجای خانه بگذاریم تا پولدار شویم؟!



آشنایی با قوانین فنگ شویی, چیدمان انرژی زا
تاکنون درباره قوانین فنگ‌شویی برای سلامتی بیشتر، افزایش انرژی، روابط بهتر و... چیزهایی خواندید اما این اصول چند هزارساله چینی‌ها بسیار متنوع است و برای هر چیزی راه‌حلی دارد. مثلا برای افزایش ثروت! فنگ‌شویی می‌گوید درآمد شما متناسب با انرژی و انرژی در ارتباط مستقیم با چیدمانی است که در خانه برقرار کرده‌اید. این پیشنهادها را ببینید.

چوب در جنوب
عنصر ثروت چوب است و بخش جنوب شرقی خانه شما باید نمایانگر وجود این عنصر باشد. البته شاید خانه از پیش با عنصر دیگری مثل آتش یا فلز دکور شده باشد. در این صورت باید متعادل‌کننده را بشناسید تا بتوانید جریان درست انرژی را در منزل‌تان ایجاد کنید. رنگ‌های عنصر چوب سبز، قهوه‌ای و آبی هستند و برای مثال رنگ‌های عنصر آتش که رنگ‌های تنالیته قرمز هستند و رنگ‌های طیف خاکستری که نماد عنصر فلز هستند می‌توانند باعث تضعیف عنصر چوب شوند. اگر شومینه یا اجاقی در جهت جنوب‌شرقی خانه دارید، برای کم‌کردن اثر منفی آنها روی عنصر چوب، می‌توانید از یک کوزه سفالی روی شومینه یا تابلوهای سفالی حول و حوش آن استفاده کنید. کنار اجاق گاز می‌توانید از رنگ‌های خاکی و خنثی استفاده کنید تا تاثیر عنصر آتش کم شود.

کاسه و قالیچه وحوله در حمام
چکه‌کردن شیر آب انرژی را از خانه شما بیرون می‌برد. بنابراین اگر به فکر افزایش درآمد هستید اول از همه شیرآلات خانه را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در قوانین فنگ‌شویی بین عنصر آب و رفاه و ثروت ارتباط مستقیمی وجود دارد. این عنصر در حمام وجود دارد، بنابراین توجه به دکوراسیون حمام می‌تواند در افزایش ثروت شما موثر باشد. همیشه از یک گلدان سبز در حمام استفاده کنید. کاسه‌ای پر از سنگریزه به نشانه عنصر زمین و یک قالیچه کوچک یا حوله قرمز به نشانه آتش می‌تواند انرژی‌های حمام شما را متعادل کند.

آکواریوم پول می‌آورد
شما می‌توانید از یک آکواریوم هم در جهت جنوب شرقی خانه استفاده کنید. آکواریوم ترکیبی از عناصر است که می‌تواند انرژی چی را در آن بخش از خانه شما تقویت کند و برایتان ثروت به ارمغان بیاورد. آب آکواریوم نماد عنصر آب، گیاهان نماد عنصر چوب، شن و سنگ کف آن نماد عنصر زمین، خود سازه به عنوان نماد عنصر فلز و ماهی‌های رنگی می‌توانند نماد عنصر آتش باشند. سعی کنید آکواریوم‌تان را همیشه تمیز نگه ‌دارید و به سلامت ماهی‌های آن توجه کنید. قوانین فنگ‌شویی می‌گوید بعد از این کار می‌توانید شاهد وفور ثروت و انرژی مثبت در زندگی‌تان باشید.

بگذارید انرژی جریان داشته باشد
قوانین فنگ‌شویی به هم ریختگی را دشمن جریان انرژی می‌داند. برای اینکه کارتان رونق بگیرد و درآمد بیشتری داشته باشید باید از به‌هم ریختگی محل کار و میز کارتان به شدت اجتناب کنید. کشویی کنار میزتان در نظر بگیرید و تمام کاغذهای اضافه را در آن قرار دهید و در کشو را همیشه بسته نگه دارید. اگر چیز اضافه‌ای در محل کارتان وجود دارد آن‌ را دور بریزید. در کمدها و کشوهای مشترک را هم ببندید. به علاوه واقعا لازم نیست مقدار زیادی وسیله روی میز بچینید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید میزتان خلوت باشد و دور و برتان برای جریان انرژی فضای کافی وجود داشته باشد. در عین حال سعی کنید میزتان از زمین مقداری فاصله داشته باشد و زیر آن باز باشد.

نمادهای ثروت در جنوب شرقی خانه
سمت جنوب شرقی خانه، سمت ثروت و موفقیت است. در واقع در قوانین فنگ‌شویی در این جهت جفرافیایی از نمادهای ثروت استفاده می‌کنند تا باعث جذب بیشتر درآمد شوند. فنگ‌شویی نمادهای ثروت متفاوتی دارد. چینی‌ها از مجسمه‌هایی استفاده می‌کنند که سکه‌ای در دهان دارند. شما می‌توانید قلک، ظرف گندم، سکه یا نمادهای اینچنینی در این بخش خانه بگذارید. استفاده از قبوض یا دفترچه اقساط در این بخش خانه اصلا خوب نیست. به علاوه شما می‌توانید از گلدان‌های سبز و سالم هم برای افزایش ثروت در این بخش خانه استفاده کنید.

منبع : seab-sabz.blogfa.com


ویدیو مرتبط :
چگونه پولدار شویم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم؟


تلویزیون به عنوان یکی از عناصر تاثیر گذار در فضا شناخته می شود ، پس بهتر نکاتی را در رابطه با چیدمان درست آن در فضا بدانیم.

چیدانه - شمیم آقازاده: تلویزیون به عنوان یکی از عناصر مهم در طراحی اتاق نشیمن شناخته می شود. در خانه های کوچک امروزی امکان جدا سازی فضای تلویزیون از اتاق پذیرایی وجود ندارد و به ناچار مجبور هستیم تلویزیون را در اتاق پذیرایی جا دهیم که این مساله باعث می شود انتخاب جای مناسب برای چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی دارای اهمیت زیادی باشد.

برای انتخاب بهترین مکان چیدمان تلویزیون در اتاق پذیرایی بهتر است مسیر دید تلویزیون از نقاط مختلف اتاق پذیرایی در نظر بگیریم تا بهترین مکان و مناسبترین زاویه را برای قرار دادن تلویزیون انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم نکاتی در رابطه با چیدمان تلویزیون دراتاق پذیرایی را دنبال کنیم.

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

برای قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن باید حتما به این نکته توجه کنید که تلویزیون باید از هر نقطه ای دید داشته باشد. به طور مثال در این اتاق مبل تک نفره قرمز رنگ دید به تلویزیون ندارد و این یک نقطه ضعف برای اتاق نشیمن شما محسوب می شود. پس حتما سعی کنید تا دید مناسب را برای همه ی مبلمان اتاق خود تامین کنید.

دریچه ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

مهم ترین نکته در جا نمایی تلویزیون در فضا ، توجه به این نکته است که در پشت تلویزیون نباید هیچ منبع نور طبیعی یا مصنوعی وجود داشته باشد. اگر تلویزیون دقیقا در جلوی پنجره اتاق تان قرار بگیرد در طول روز برای تان مشکل ساز خواهد بود و متوجه این مساله خواهید شد که نوری که از پشت پنجره می تابد باعث آزردگی چشمان شما خواهد شد. پس حتما به این نکته توجه کنید. اگر مجبور به انجام این کار هستید می توانید از پرده هایی با پارچه های ضخیم استفاده کنید.

پنجره هایی که خیلی می فهمند!

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

سعی کنید تلویزیون را در راستای محور اصلی و کشیدگی اتاق قرار دهید. به این شکل شما می توانید چیدمان بهتری برای مبلمان اتاق پذیرایی خود داشته باشید.و همچنین تاثیر گذاری بیشتری را در اتاق پذیرایی و تلویزیون خود مشاهده کنید.
 
تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

اگر از تلویزیون در اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده می کنید برای آن مبلمانی جدا از مبلمان اصلی فضا در نظر بگیرد. و فضای دیدن تلویزیون را به وسیله مبلمان  آن از قسمت دیگر جدا کنید.

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

برای خاص تر شدن محل قرار گیری تلویزیون می توانید از قفسه های خلاقانه در اطراف تلویزیون استفاده کنید. قفسه های چوبی در اطراف تلویزیون می توانند قابی خلاقانه برای آن ایجاد کنند و علاوه بر آن بر زیبایی و جذابیت فضای داخلی اتاق پذیرای تان نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

تلویزیون خود یکی از عناصر تاثیر گذار بر فضا است ، حال اگر تلویزیون با یک عنصر تاثیر گذار دیگر مثل شومینه هماهنگ باشد میزان جذابیت فضا بیشتر می شود.این کار باعث می شود تلویزیون بیش تر به چشم بیاید. و نگاه ها را کاملا به تلویزیون خیره شود.

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟

این هم نمونه دیگری از تلفیق تلویزیون و شومینه در اتاق نشیمن. هم سطح بودن تلویزیون با شومینه باعث ایجاد فضایی خلاقانه شده است که باعث می شود طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق نشیمن مدرن زیباتر جلوه کند.