مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

شیک پوشی به وقت زمستان



الگوی زمستانی داشته باشید

 

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان


استفاده از قرمز تیره یكی از انتخاب‏های خوب زمستانه شماست. این رنگ را از دل طبیعت بگیرید و در پوشش‌تان به كار ببرید. نیم‌بوت‌های جیر و تیره تداعی‌كننده گرما هستند و شما با آنها شیک تر از همیشه خواهید بود.

دورهمی زمستانی شاد

 

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان


پیشنهاد ما برای نیمه رسمی كردن این ست استفاده از كفش جیر تخت و شلوار سبز تیره است. وقتی یك كیف دستی نه چندان كوچك با جنسی مشابه كفش در دست بگیرید همه چیز برای یك دورهمی زمستانی شاد فراهم می‏شود. پیشنهاد ما این است كه از شالی با تناژ كمرنگ‏تر استفاده كنید ولی اگر دوست داشته باشید شال قرمز تیره هم انتخاب بدی نخواهد بود و از خوش‏پوشی شما كم نمی كند.

ابریشمین باشید
درصد زیادی از الیاف به كار رفته در این مانتو نخ و ابریشم مرغوب هستند. به همین خاطر می‏توانید در مراسم رسمی و ‌مهمانی‏ها این مانتو را بدون ترس از گرما به تن كنید و خیال‌تان راحت باشد كه هرقدر هم نگران برگزاری مراسم باشید، باز هم می‌توانید نفس بكشید! ضمن اینكه ابریشم به خودی خود مجلسی‌ترین پارچه‌ای است كه می‌توانید برگزینید.

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان


شبیه گل ها
برای انتخاب رنگ شال از طرح گل روی مانتو استفاده كنید. سرخابی تیره یا قرمز روشن هر دو می‏توانند به خوبی با مجموعه شما هماهنگ شوند.

تاب بازی میان اسپرت و رسمی
مزیت این مانتو قابلیت ست شدن همراه سایر اجزای رسمی یا نیمه‌رسمی است؛ یعنی مانتویی دارید كه در هر موقعیتی می‏توانید آن را بپوشید! قرار نیست گوشه كمدتان خاك بخورد. رنگ‏های این مدل مثل نقشه راهنما برای بقیه اجزای ست در دست شما هستند! پس مواظب باشید مسیر را گم نكنید!

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان


به ظاهرتان گرما ببخشید
برای اینكه كمی تضاد ایجاد كنید شلواری بپوشید كه نسبت به سبز ملایم به كار رفته در مانتو پررنگ‏تر و ترجیحا تیره‌تر باشد. با این شلوار سبز تیره كیف قهوه‌ای روشن هم به‌راحتی ست می‏شود و هم به مجموعه لباس‌های‌تان موجی از گرما می‌بخشد. 

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
‫نکاتی در شیک پوشی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوش پوشی به وقت زمستان 94


به اعتقاد گروهی از كارشناسان، زمستان فصل خوش‌پوشی است چون اكسسوری‌های ریز و درشتی مثل كلاه، شال‌گردن و. . . را دارد كه امكان بازی با ست لباس و خلاقیت را به شما می‌دهد.