مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

رنگ سال 2015 برای خانم ها



 

شرکت رنگ پیشروی «پانتون» رنگ شرابی (Marsala ) را، که در دهه های 70 و 90 بسیار پرطرفدار بوده است، به عنوان رنگ سال 2015 معرفی کرده است. این رنگ متعلق به گروه رنگ قرمز است و ته رنگ قهوه ای دارد.

 

این انتخاب تفاوت بسیاری با رنگ درخشان ،شاد و دلپذیر بنفش ارکیده ای که رنگ سال 2014 بوده است دارد. بحث های زیادی درباره این انتخاب پانتون صورت گرفته است، اما با وجود اینکه در ابتدا ممکن است کمی دلسرد کننده به نظر برسد، این رنگ گرم و اغواکننده، چنانچه در ترکیب مناسب قرار بگیرد می تواند شگفت انگیز باشد. در اینجا ده راه مختلف برای شروع پوشیدن این رنگ به شما پیشنهاد شده است.
 
1- ژاکت های پشمی بلند و گشاد که امسال خیلی مورد توجه دوستداران مد قرار گرفته اند، بیشتر از لباس زمستانی شبیه به یک پتو هستند. این رنگ به این سبک از پالتو خیلی می آید و می تواند ظاهری شیک به شما بدهد.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


2- اگر خیلی طرفدار مدهای شلخته این روزها نیستید، می توانید این رنگ را در لباس های کلاسیک مثل این شلوار خوش دوخت به کار بگیرید. در این سبک از لباس پوشیدن،شلوارهای راسته تنگ با خط اتوهای مشخص بسیار مد شده اند.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


3- شلوار های تنگ و ساپورت ها طبق روال چند سال گذشته همچنان طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. انواع مختلف ریز و درشت طرح چهارخانه نیز جزء طرح های مد روز هستند. این رنگ را می توانید در یک ساپورت با طرح چهارخانه ریز به راحتی در سطح شهر یا کلاس های ورزشی مورد استفاده قرار دهید.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


4- این رنگ را می توانید به راحتی بجای رنگ قهوه ای در چرم بکار بگیرید. به عنوان مثال می تواند انتخاب خوبی به عنوان بند ساعت باشد.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


5- اگر استفاده از این رنگ به عنوان بند ساعت به نظرتان خیلی ناچیز می آید، می توانید به جمع طرفداران لباس های چرمی که این روزها خیلی هم مد هستند بپیوندید و چیزی شبیه به این مدل دامن چرم کلوش را بپوشید.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


6- نقش های نوشتاری هم این روزها طرفداران پر و پا قرص خود را به ویژه در میان جوان ترها دارند. این پولوور گرم و نرم خوش رنگ انتخاب خوبی برای زمستان امسال می تواند باشد.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


7- این پیراهن زمستانی بی نظیر را می توانید با یک میلیون ترکیب مختلف بار ها به تن کنید. برای موقعیت های غیر رسمی آن را به راحتی با یک ژاکت بپوشید و یا آن را با کفش های شیک پاشنه بلند در یک مهمانی رسمی شام پوشیده و ظاهری خیره کننده پیدا کنید.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


8- آن چکمه های مشکی خسته کننده خود را کنار بگذارید و با این چکمه های خوش رنگ حتی در دلگیرترین روزهای بارانی هم ظاهری شاد و سرزنده به خود بگیرید.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


9- تمام آنچه را که لازم دارید در این کیف بزرگ بریزید. اگر می توانید آن را با یکی دیگر از اقلام این لیست ترکیب کنید و مد تک رنگ که این روزها خیلی روی بورس است را دنبال کنید.

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015


10- این کفش های نوک تیز زیبا  را که محبوب ترین مد کفش در این روزها هستند را نمی توانید با قمت های خیلی پایین خریداری کنید ولی آنها را با همه چیز می توانید بپوشید. این کفش ها را با شلوار جین، دامن تنگ یا یک پیراهن گیپور پوشیده و  چشم ها را به خود خیره کنید.

 

رنگ سال 2015,انتخاب رنگ سال 2015

 

منبع : bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
رنگ سال 2015 رنگ سایت الو alo.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015


پرانرژی، برون‌گرا و قدرتمند. اینها ویژگی‌هایی هستند كه روانشناسی رنگ‌ها راجع به قرمز به ما می‌گویند. موسسه پنتون هم رنگ سال 2015 را قرمز تیره معرفی كرده است.