مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

در زمستان چگونه لباس بپوشیم؟



اصول پوشش در زمستان, نحوه لباس پوشیدن در زمستان
اول از همه یک لباس زیر گرم و آستین بلند که از جنس پلی پروپیلن است بپوشید .حداقل دوجفت جوراب ضخیم بپوشید تا پاهایتان گرم بماند."

برای لایه دوم یک لباس پشمی انتخاب کنید .یک شلوار پرزدار ضخیم و یک ژاکت پشمی بسیار مناسب است. از پوشیدن لباسهای کتان در سرمای شدید خودداری کنید زیرا پارچه های کتان رطوبت را جذب می کنند و در هوای سرد به راحتی خشک نمی شوند .

برای لایه سوم ، یک کاپشن و شلوار ضد باد و ضد آب انتخاب کنید. از لباسهایی که بافت شلی دارند استفاده نکنید زیرا باد به راحتی در آنها نفوذ می کند.سعی کنید کاپشنی که انتخاب می کنید کلاهدار باشد تا از سر شما در مقابل سرما محافظت کند.

از دستکش و کلاه و شال گردن گرم غافل نشوید. دستکشهایی که فقط یک انگشت شصت دارند معمولا" از دستکشهای معمولی که پنج انگشت دارند گرمتر هستند زیرا انگشتانتان باهم برخورد می کنند و گرمای بیشتری تولید می کنند. پیچیدن شال به دور دهان نیز به محافظت از ریه های شما کمک می کند.

از پوتین های ضخیم و گرم استفاده کند تا پاهایتان کاملا" گرم بمانند .سایز پوتین های خود را طوری انتخاب کنید که به راحتی بتوانید دو جفت جوراب بپوشید. برای فصل سرما حتما کفشها و پوتین های ضد آب که آستری های گرم و نرمی دارند انتخاب کنید.
منبع : aftabir.com


ویدیو مرتبط :
چطور در گرما درست لباس بپوشیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟



 

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، ایرادهای اندامتان را با لباس بپوشانید.

 

 

دامن مدل A

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


آلیسون برلین، یک مدشناس توصیه می کند که دامنی بپوشید که مدل A انگلیسی باشد و همچنین قد دامن تا زانوهایتان باشد. این نوع دامن ران هایتان را می پوشاند. برای اینکه لاغر به نظر برسید کفش پاشنه بلند بپوشید که شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد.

 

 

کت راه دار اندامی

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


کسانی که شانه های بزرگی دارند همیشه باید لباسی بپوشند که کمر و باسنشان را لاغر نشان دهد. این کت راه دارِ جذب، اندامتان را کشیده نشان می دهد.

 

 

اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، لباسهایی را انتخاب کنید که گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خونه های کوچک داشته باشد و همچنین رنگ تیره انتخاب کنید تا از تمرکز کردن بر اندام های برجسته و بزرگتان جلوگیری شود.

 

 

تونیک تا بالای باسن

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


وقتی تونیک شما بالای باسنتان قرار بگیرد، نه تنها اندامتان را بزرگ نشان نمی دهد بلکه استخوان بندیتان را هم ریز و ظریف نشان می دهد. هر لباسی که دورتا دور استخوان باسن شما قرار بگیرد، جثته شما را بزرگ نشان می دهد.

 

 

تونیک راسته با کمربند

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


تونیک راسته شمار ا لاغر نشان می دهد. می ترسید شبیه گونی سیب زمینی شوید؟ پس یک کمربند استفاده کنید و بالای باسنتان ببندید تا شیک تر به نظر برسد.

 

 

بلوز کشی در ناحیه کمر

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


کش دور کمر این بلوز نه تنها باعث می شود دور کمر و شکم شما را بپوشاند بلکه حتی باعث می شود تا چند سانت کش بیاید. آستین های سه ربع این بلوز اندامتان را بزرگ نشان نمی دهد. قسمت پایین این بلوز از بزرگ نشان دادن کمر و باسنتان جلوگیری می کند. مطمئن شوید که پایین بلوز باسنتان را پوشانده و سعی کنید که مرتب باشد.

 

 

شلوار جین راسته

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


این شلوار چه کار می کند؟ جنس سفت و سختی دارد اما پارچه انعطاف پذیر آن شکم را تخت می کند، باسن را صاف و ران ها را یک دست و صاف نشان می دهد. درزهای پهلوی شلوار، رنگ سایه روشن آن و جیبهای پهلوی آن اندام را لاغرتر و مرتب و منظم نشان می دهد.

 

 

شلوار پارچه ای بلند

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 


برلین معتقد است که هرچه شلوار بلندتر باشد شما را لاغرتر نشان می دهد. برای اینکه لاغر به نظر برسید لباس تک رنگ بپوشید اما فقط با رنگ مشکی خودتان را محدود نکنید زیرا بسیار خسته کننده است. شما می توانید از رنگهای قهوه ای، خاکستری یا آبی هم استفاده کنید.

 

 

شلوار کمری کشی

 

 

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

 

 

شلوار کمری کشی شما را باریک و لاغر اندام نشان می دهد.