مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

در تابستان گرم خنک بپوشید!



ورود كارشناسان طراحی لباس، به عرصه تولیدپوشاک كمك بزرگی به همه ماست چون در انتخاب‌های‌مان در ویترین مغازه‌ها با لباس‌هایی روبه‌رو هستیم كه ایده‌های خلاقانه‌ دارند و اصول طراحی در تولید آنها به کار رفته است؛در نتیجه به‌مراتب راحت‌تر و كاربردی‌تر خواهد بود؛ مهم‌تر اینکه ظاهری شكیل‌تر و فاخرتر به شما می‌دهند چون تک تک برش‌ها و دوخت‌ها براساس اصول کار شده‌اند. اینها نمونه‌هایی از مانتوهای طراحان هستند كه ست تابستانی جذابی را تشكیل می دهند.

 

انتخاب روز

 

تکنیک های انتخاب لباس, اصول انتخاب لباس

در تابستان از مانتوهایی با رنگ روشن استفاده کنید


مانتوهایی كه تركیب پارچه و تور هستند، بخشی از مد امسال محسوب  شده و در كارهای طراحان مختلف دیده می‌شوند؛ ما نمونه‌ای از ریس را برای شما انتخاب كردیم چون یك مانتو كاربردی محسوب می‌شود. داشتن جیب‌های بزرگ و جادار، مزیتی است كه مادرانی که بچه‌های كوچك دارند به خوبی درك می‌كنند. از ویژگی‌های دیگر این مانتو، شالی بودن سرتاسر جلوی مانتو است؛ چون به بسته نگه داشتن جلوی مانتو كمك زیادی می‌كند. مهم‌ترین نكته هم رنگ تابستانی آن است كه به شما فرصت ست كردن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را می‌دهد.

روش های انتخاب لباس در تابستان,بهترین لباس های تابستانی

برای این ست از شلوار راسته یا فیت كات به رنگ روشن استفاده کنید


برای این ست، شلوار راسته یا فیت‌كات به رنگ سفید یا كرم مشابه مانتو را به شما پیشنهاد می‌كنیم چون با انتخاب رنگ مشابه برای مانتو و شلوار دست‌تان باز است تا با رنگ‌های مختلف كفش و روسری، ست‌های متنوع با یك مانتو بسازید. نزدیك بودن رنگ مانتو به رنگ شلوار راه رسیدن شما به ست‌های شیك و متفاوت است.

لباس تابستانی خنک, نحوه لباس پوشیدن

گرمای زیادی داخل كفش باعث ایجاد گرما در كل بدن می شوند پس از کفش های پارچه ای استفاده کنید


كفش‌های چرمی برای این فصل پیشنهاد نمی‌شوند چون نمونه‌های موجود در بازار از چرم مصنوعی هستند و اجازه نفس كشیدن به پا نمی‌دهند؛ درنتیجه گرمای زیادی داخل كفش تولید شده و باعث ایجاد احساس گرما در كل بدن می‌شوند. كفش‌های پارچه‌ای كه امسال مد شده‌اند، انتخاب خوبی برای حل این مشكل هستند. در دوخت این كفش‌ها از پارچه‌های نخی یا تور استفاده شده؛ درنتیجه تبادل هوا به راحتی صورت می‌گیرد. داشتن لژ هم مزیت دیگر این كفش‌هاست؛ چون از كمردرد ناشی از پیاده‌روی و بلند كردن و نشاندن بچه‌ها تا حدودی جلوگیری می‌كند.

اصول انتخاب لباس, روش های انتخاب لباس در تابستان

در این ست می توانید از تنوع رنگ بیشتری در کیف استفاده کنید


در چنین ستی، دست‌تان برای انتخاب رنگ كیف باز است؛ یك كیف چرم قهوه‌ای یا یك كیف سفید پارچه‌ای یا یك كیف كرم چرمی و حتی یك كیف به رنگ شال‌تان به زیبایی ست شما كمك می‌كند. یادتان باشد، این روزها ست كردن شال و كیف، بیشتر از كیف و كفش به شیك شدن ست شما كمك می‌كند. برای این ست كه قرار است در روز آن را بپوشید سراغ كیف‌های دسته كوتاه نروید چون جابه‌جایی مداوم این كیف‌ها باعث فشار به دست و درد گردن می‌شود.

مد لباس تابستانی, طرز لباس پوشیدن در تابستان

انتخاب شال سبز در تابستان ویژگی های زیادی دارد


دلیل انتخاب رنگ سبز برای شال، ویژگی‌های خاص این رنگ است:

1- شیکی موجود در ذات رنگ سبز در رنگ‌هایی مثل نارنجی، زرد و ... وجود ندارد و باید با انتخاب ظریف بقیه اجزای ست، شیكی را خلق كنید.

2- این رنگ با رنگ پوست غالب ما ایرانی‌ها كه گندمی است، هماهنگی دارد.

3- اگر اهل آرایش كردن نیستید، از شال‌های رنگ روشن استفاده نكنید؛ چون صورت شما را رنگ پریده تر نشان می‌دهند؛ در مقابل رنگ‌هایی مثل این سبز، به چهره شما رنگ می‌دهند. 

 

لباس تابستانی خنک, نحوه لباس پوشیدن

انتخاب مانتو از جنس نخی برای تابستان مناسب است


در دوخت این مانتو از پارچه لنین استفاده شده؛ پارچه نخی خنكی كه برای انتخاب‌های تابستانی گزینه مناسبی است. نوع برش این مانتو باعث می‌شود بلندتر و كشیده‌تر به نظر برسید. مانتو پیشنهادی ما كه از طرح‌های ریس است و به خانم‌هایی توصیه می‌شود كه چاقی موضعی در ناحیه پا دارند. فرم كمركرستی مانتو در بالاتنه و گشاد شدن آن در پایین تنه می‌تواند هر خانمی را یک سایز باریک تر نشان دهد.

اصول انتخاب لباس, روش های انتخاب لباس در تابستان

در تابستان بهتر است از کیف هایی به رنگ روشن انتخاب کنید


به خانم‌ها توصیه می‌كنیم كه یک كیف رنگ روشن ساده برای روزهای تابستانی داشته باشند. حتی اگر مانتو رنگ روشن به تن نداشته باشید یك كیف سفید یا آبی می‌تواند حال و هوای تابستانی برای شما ایجاد كند. انتخاب شما می‌تواند یک كیف چرم یا پارچه‌ای باشد. تفاوت این دو در نحوه شست‌وشو است؛ كیف چرم نیازمند خشكشویی است و كیف پارچه‌ای را می‌توانید در خانه بشویید. برای این كار از ماشین لباسشویی استفاده نكنید چون پارچه سفید كیف را چرك‌مرده می‌كند.

مد لباس تابستانی, طرز لباس پوشیدن در تابستان

از کفش های راحتی با رنگ های روشن مثل خاکستری و یا سفید در تابستان استفاده کنید


اگر شما اهل رفت و آمدهای مداوم هستید و ساعات طولانی بیرون از خانه به سر می‌برید، بیش از هر چیز به یك كفش راحت احتیاج دارید؛ كفشی با كفی طبی و سطح پارچه‌ای منفذ‌دار كه جلوی نفس كشیدن پا را نگیرد. برای داشتن چنین كفشی لازم است كمی بیشتر هزینه كنید تا از برندی مطمئن و شناخته شده خرید كنید. برندهایی مثل اسكیچر و نایك می‌توانند چنین كفشی را در اختیار شما قرار دهند. هنگام خرید سراغ رنگی مثل خاكستری یا سفید بروید كه با ست‌های مختلف قابل استفاده باشند.

بهترین لباس های تابستانی,انتخاب لباس های خنک تابستانی

از شال های سفید و آبی در این ست اسپرت استفاده کنید


از تركیب سفید و آبی استفاده شده در مانتو برای كامل كردن ست‌تان استفاده كنید. یك شال خنك نخی با تركیب سفید و آبی می‌تواند به شما كمك كند. حتی اگر عادت به روسری دارید، در چنین ستی از آن استفاده نكنید؛ چون لنین پارچه بافت درشت و اسپرتی به حساب می آید و باید آن را با گزینه های اسپرت ست كنید.

اصول انتخاب لباس,روش های انتخاب لباس در تابستان

از شلوارهای جین که نایلون کمتری دارند استفاده کنید


بلند بودن این مانتو دست شما را برای انتخاب شلوار باز می‌گذارد؛ یك لگ مشكی ساده یا شلوار جین گزینه خوبی است اما دقت كنید در این فصل سراغ نمونه نخی بروید و از نمونه‌هایی با درصد نایلون بالا خودداری كنید چون می‌توانند باعث حساسیت‌های پوستی شوند. در روزهای گرم، پوست بدن مستعد چنین مشكلاتی است.

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
تابستان خنک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله ی اسرائیل به ایران چگونه خواهد بود؟/ تابستان گرم و جدی در انتظار ایران است!



  ,حمله ی اسرائیل به ایران,جنگ روانی اسرائی,حمله اسراییل به ایران,شبکه ی اسرائیلی,اخبار,اخبار سیاسی

 

حمله ی اسرائیل به ایران چگونه خواهد بود؟/ تابستان گرم و جدی در انتظار ایران است!

در حالی که در روزها و هفته های اخیر، جنگ روانی اسرائیل و آمریکا علیه ایران وارد فاز تازه ای شده است، یک شبکه ی اسرائیلی روز یکشنبه برنامه ای را در خصوص چگونگی حمله اسرائیل به سایت های هسته ای ایران پخش کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که در روزها و هفته های اخیر، جنگ روانی اسرائیل و آمریکا علیه ایران وارد فاز تازه ای شده است، یک شبکه ی اسرائیلی روز یکشنبه برنامه ای را در خصوص چگونگی حمله اسرائیل به سایت های هسته ای ایران پخش کرد.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این گزارش در شبکه ی 10 رژیم صهیونیستی پخش شد و از جهت اجازه به حضور خبرنگار این شبکه حایز اهمیت بود.

 

خبرنگار شبکه ی 10 اسرائیل می گوید که با خلبان ها و دیگر پرسنل چندین هفته نشست و برخواست داشته و با آنها گفتگو کرده است.

 

آلون بن دیوید خبرنگار شبکه ی مذکور گفت: قبل از مذاکرات ایران و 1+5 در 23 می حمله ای صورت نمی گیرد. اما تابستان آتی نه تنها گرم خواهد بود بلکه هیجانی و جدی وجود خواهد داشت!

 

بر اساس این گزارش تلویزیونی، اگر مذاکرات موفقیت امیز نباشد، دستور حمله به تاسیسات هسته ای ایران صادر می شود.

12 هواپیمای جنگی در این ماموریت شرکت کرده و به اهداف در ایران حمله می کنند.

بن دیوید خبرنگار اسرائیلی گفت: نیروهای هوایی اسرائیل توانایی نابود کردن برنامه هسته ای ایران را ندارد. البته حمله ی اسرائیل به مانند حمله این رژیم به راکتور اسیراک عراق در سال 1981 نخواهد بود. بهرحال نتیجه این حمله مشخص نیست.

 

اما یک خلبان به خبرنگار شبکه ی تلویزیونی مذکور می گوید که حمله کوتاه و حرفه ای خواهد بود.

 

بن دیوید خبرنگار شبکه ی10 اسرائیل گفت: اگر مذاکرات به شکست انجامد،به نیروی هوایی اسرائیل دستور داده می شود تا به ایران حمله کنند.

 

افسری به نام گیلعاد گفت، اینکه بگوییم در حمله به ایران هیچ ضرری به ما نمی رسد ساده لوحانه است.

 

نیروی هوایی اسرائیل نگران سیستم های ضدهوایی روسی است که به کشورهای منطقه از جمله ایران و سوریه فروخته شده است.

 

بر اساس این گزارش،  مدل های قدیمی اف 15 از هر هواپیمای دیگر در اسرائیل در سطح بالاتری پرواز می کند. این هواپیما عملیات های مختلفی را می تواند انجام دهند.

نیروهای هوایی اسرائیل هواپیمایی بدون سرنشینی به نام "ایتان" دارد که می تواند به ایران پرواز کند.

یک خلیان گفت: این هواپیما می تواند تمام کارهای را انجام دهد./انتخاب