سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کلک آرایشی برای رهایی از خشکی لبها



 

 

کلک آرایشی برای رهایی از خشکی لبها

 

استفاده ضربه ای از رژلب راحتترین و سریع ترین راه برای داشتن چهره ای رومانتیک می باشد، لب های خشکی زده اصلا زیبا نیستند، بنابراین لب های خشک را قبل از استفاده از هر رژلبی مرطوب کنید...

 

استفاده ضربه ای از رژلب راحتترین و سریع ترین راه برای داشتن چهره ای رومانتیک می باشد. اما وقتی باعث چسبنده شدن لب ها می شود کدام محصول برای شما مناسب می باشد؟

 

اول: لب های خشکی زده اصلا زیبا نیستند، بنابراین لب های خشک را قبل از استفاده از هر رژلبی مرطوب کنید. یکی از کلک های مورد علاقه من استفاده از کرم چشم روی لب ها می باشد، بعد با استفاده از مسواک یا لیف به آرامی آنها را بر روی لب یا پوست می مالیم تا از دست پوست خشک راحت شویم.

 

رژ مایع: اگر می خواهید ظاهری لطیف داشته باشید از رژ های مایع استفاده کنید، این به شما رنگی زیبا و ظریف و لطیف می دهد. شما همچنین می توانید از از بوم لب هر چقدر دوست دارید بر روی لب هایتان بعد از رژ لب مایع استفاده کنید بنابراین لب ها هرگز خشک نخواهند بود و بیشتر رژ لب های مایع دو کاره هستند و به عنوان برس ظریف نیز استفاده می شوند.

 

مات کردن: اگر رنگ ماندگار با پوشش کامل می خواهید از فرمول رژ لب های جامد استفاده کنید. بسیاری از رژ لب هاب جامد مات می توانند باعث خشکی شود بنابراین به دنبال نوع کرم مانند و نیمه مات آن ها باشید. مراقب باشید که نوع کرم مانند آن بیشتر در هنگام بوسیدن پاک می شوند.

 

زنان واقعی از رژلب های ماندگار استفاده می کنند.


رژ گونه: این برای داشتن یک چهره خوب در بعد از ظهر بسیار عالی می باشد و میتواند برای پوشاندن چروک های صورت استفاده شود.

 

براق کننده: این انتخاب خود به تنهایی می تواند برای استفاده بر روی رژلب مناسب باشد. همچنین می تواند راه بسیار خوبی برای حجیم تر نشان دادن لب ها باشد. اگر می خواهید ماندگاری رنگ لبهایتان طولانی تر شود از سایه های مشخص که به لب های شما حالت براق می دهند استفاده کنید اما این کار را لو ندهید.


مداد: آیا با آراستگی مشکل دارید؟ خط لب بهترین راه برای این است که از ریختن رژ لب به سمت چروک های دور لب جلوگیری کند. برای داشتن یک ظاهر طبیعی، از خط لب بعد از رژ لب و ترکیبات آن اگر با برس رژ لب لازم بود، استفاده کنید. برای داشتن رژ لب ماندگار از بوم لب بر روی لب ها استفاده کنید سپس با خط لب دور تا دور لب ها بکشید.

 

من پیشنهاد نمی کنم که با کشیدن خط لب خارج از سطح لب آنها را بزرگتر نشان دهید. وقتی می خواهید چیزی را که ندارید ایجاد کنید غیرطبیعی به نظر خواهید رسید. بهترین راه برای بزرگتر کردن لب ها استفاده از برق لب می باشد. سایه های تیره لب های کوچک را کوچکتر نشان می دهد.

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
آرایشی راحت و آسان با کمترین مصرف لوازم آرایشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرطوب کننده مناسب برای خشکی لبها



 

 

مرطوب كننده,مرطوب كننده لب

 

به طور روزانه از یك محصول محافظ لب به منظور مرطوب كردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده كنید. یك مرطوب كننده لب كه حاوی...

 

 

مرطوب کننده ای مناسب برای جلوگیری از خشکی لب ها

 

به طور روزانه از یك محصول محافظ لب به منظور مرطوب كردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده كنید. یك مرطوب كننده لب كه حاوی مرطوب كننده های طبیعی نظیر كره كاكائو و Aloe Vera باشد یك تركیب موثر است و سبب حفظ رطوبت می شود. مراقبت روزانه لب ها به حفظ یك احساس طبیعی در لب ها و ظاهر نرم و صاف آن ها كمك می كند.

 

زمانی كه در معرض هوای خشك قرار می گیرید، از تركیبی استفاده كنید كه ضمن نگهداری رطوبت طبیعی از تأثیر خشكی محیط نیز جلوگیری كند. در این موارد استفاده از تركیباتی توصیه می شود كه حاوی چندین ماده محافظت كننده بوده و بتوانند از لب ها به خوبی محافظت كنند.

 

در طول سال هر زمان كه در معرض نور خورشید قرار می گیرید از یك محصول ضدآفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاده كنید. عیار حفاظتی نشان دهنده آن است كه برای چه مدت زمانی، فرد می تواند پیش از پیدایش آفتاب سوختگی، در آفتاب باقی بماند. افراد با پوست روشن حتی برای تماس های كوتاه مدت با آفتاب بایستی از تركیباتی با عیار حفاظتی 30 استفاده كنند. همچنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده شود كه هم اشعه ماوراء بنفش A و هم اشعه ماوراء بنفش B را پوشش می دهند و به مدت 80 دقیقه یا بیشتر در برابر آب پایدار می مانند. افرادی كه پوست های حساس دارند، بهتر است از تركیبات حاوی PABA كه می توانند سبب بروز واكنش های آلرژیك شوند، اجتناب كنند.

 

پیش از مصرف روژ لب از یك محصول محافظ لب استفاده كنید. اینكار سبب می شود كه رنگ به صورت یكنواخت پخش شده و ظاهر صاف تری ایجاد شود.

 منبع:but.blogfa.com