سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کلکسیون جواهرات و ساعت مچی های Chaumet


خانه شومه (House of Chaumet) یک جواهرفروشی درجه یک پاریسی است که در سال 1780 توسط ماری-اتین نیتو تأسیس شد. چهارده هنرمند تحت ریاست پاسکال بورداریا در کارگاهی در میدان واندوم پاریس شروع به کار کردند و جواهرات و ساعت مچی های شومه را طراحی و خلق کردند.

 
 
 
 
صبح بخیر: خانه شومه (House of Chaumet) یک جواهرفروشی درجه یک پاریسی است که در سال 1780 توسط ماری-اتین نیتو تأسیس شد. چهارده هنرمند تحت ریاست پاسکال بورداریا در کارگاهی در میدان واندوم پاریس شروع به کار کردند و جواهرات و ساعت مچی های شومه را طراحی و خلق کردند. از سال 2012 به بعد این برند متعلق به LVMH است.

شومه بر همه رویه های طراحی و تولید محصولات خود در کارگاه هایش نظارت دارد و آنها را کنترل می کند. بعد از تهیه طلا و سنگ های قیمتی لازم، این چهارده هنرمند جواهرات را قالب ریزی و ذوب کرده و جلا می دهند و قطعه هایی که طراحان طراحی کرده اند را خلق می کنند. مکانیسم ساعت مچی های شومه در سوئیس ساخته می شود.

بعد از سال های جنگ جهانی، شومه با ذوق و قریحه خاص بانوان پاریسی و خلاقیت محصولاتش، در دنیای جواهرسازی پیشگام شد و خودش را با ظاهر جدید پیشگامان کریستین دیور و ایو سن لوران تطبیق دارد و زنان خوش استایل جامعه آن زمان را جذب کرد.

امروزه جواهرات و ساعت مچی های زیبای شومه مشتریان زیادی را جذب کرده اند. کلکسیون جدید شومه شامل جواهرات زیبا و دلنوازی می شود که گل های ادریسی آبی، سفید و قرمز، نماد و مظهر سنگ های رنگارنگ آن هستند. نمونه هایی از آنها را در زیر می بینید.






















































































ویدیو مرتبط :
خرید پستی ساعت - ساعت مچی ساعت زنانه و مردانه و دیواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلکسیون جواهرات و ساعت مچی های Boucheron


بوشرون نام یک خاندان فرانسوی است و مؤسس آن فردیک بوشرون است. فردیک بوشرون اولین فروشگاهش را در سال 1858 در گالری دو والوآ در Palais-Royal افتتاح کرد.

 
 
 
 

صبح بخیر: بوشرون، جواهرسازی فرانسوی واقع در پاریس، میدان واندوم است که به هولدینگ کرینگ تعلق دارد. بوشرون نام یک خاندان فرانسوی است و مؤسس آن فردیک بوشرون است. فردیک بوشرون اولین فروشگاهش را در سال 1858 در گالری دو والوآ در Palais-Royal افتتاح کرد. او در سال 1866 آتلیه ای درست کرد و یک سال بعد مدال طلای نمایشگاه بین المللی را بدست آورد.

کلکسیون جواهرات و ساعت مچی های Boucheron

در سال 1893 او اولین جواهرسازی بود که به میدان واندوم نقل مکان کرد. می گویند او پلاک 26 میدان واندوم را انتخاب کرد که آفتاب گیر ترین گوشه میدان بود و تا همین امروز نیز بوشرون در همان گوشه قرار دارد. او معتقد بود که الماس های داخل ویترین زیر نور آفتاب درخشش بیشتر و طبیعی تری خواهند داشت. در سال 1893 او فروشگاهی در مسکو باز کرد و در سال 1911 به سنت پترزبورگ رفت. در سال 1903 در لندن یک فروشگاه و در نیویورک یک دفتر باز کرد. در سال های بعد فروشگاه های بیشتری در ژاپن، شانگهای، دبی و در نهایت در هنگ کنگ و کوالالامپور باز شد.

بوشرون برندی خانوادگی است و پس از مرگ فردیک بوشرون در سال 1902 وراث او اداره این کسب و کار را به عهده گرفتند. در سال 1994 این شغل خانوادگی جنبه جهانی تری به خود گرفت زیرا به شوایزرهال فروخته شد. در سال 2000 گروه گوچی سابق آن را خرید و در سال 2004 به PPR فروخته شد.

در سال 1928، مهاراجه پاتیالا از بوشرون خواست که سنگ های گنجینه اش را نصب کند و به همین منظور آن را توسط یک شاهزاده به بوتیک بوشرون در میدان واندوم فرستاد. بوشرون علاوه بر تزار الکساندر سوم، مشتریان سلطنتی دیگری نیز داشت که از میان آنها می توان به مهاراجه بوپیندر سینگ از پاتیالا، رضا شاه پهلوی، ملکه فریده مصر و ملکه رانیای اردن اشاره کرد. ملکه الیزابت دوم نیز مجموعه ای از جواهرات بوشرون دارد.

کلکسیون ها



یکی از اولین کلکسیون های بوشرون، کلکسیون مار نمادین بود که در دهه هفتاد ساخته شد. در سال 2004، خط تولید کلکسیون جواهرات گران قیمت "جیپور" (Jaipur) و کلکسیون "دشنه" (Déchaînée) راه اندازی شد. سال 2005 سال پر خلاقیتی برای بوشرون بود و کلکسیون های Trouble، Quatre، Diablotine، Vingt-Six و Trouble Désir راه اندازی شدند. در سال 2006، کلکسیون Exquises Confidences و یک سال بعد کلکسیون Fleurs Fatales ارائه شدند. در سال 2010، بوشرون از کلکسیون جواهرات رنگارنگ Cinna Pampilles رونمایی کرد. در سال 2011 نیز کلکسیون Cabinet of Curiosities معرفی شد.

بوشرون محصولاتی مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر تولید می کند. بخش ساعت سازی و جواهرسازی آن حدود 150 سال قدمت و سابقه دارد. این برند در 34 بوتیک در سراسر دنیا عرضه می شود که از میان آنها می توان به بوتیک هایی در شهرهای پاریس، کن، سنت تروپز، موناکو، بیروت، لندن، سان فرانسیسکو، توکیو، یوکوهاما، کیوتو، اوزاکا، هیروشیما، تایپه، سئول، شانگهای، هنگ کنگ، کوالالامپور، دبی، باکو، مسکو و آلماتی اشاره کرد.
کلکسیونی از جواهرات و ساعت مچی های گران قیمت بوشرون را در زیر مشاهده می کنید.