سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کبودی زیر چشم تان را با ترفندهای آرایشی از بین ببرید



پوشاندن کبودی های زیر چشم با آرایش

با تکنیک های آرایشی می توان کبودی زیر چشم را از بین برد

 

کبودی زیر چشم یکی از معایبی در صورت تان است که می توانید با آرایش آن را محو کنید. به راحتی با تکنیک های آرایشی زیر کبودی زیر چشم تان را از بین ببرید.

گاهی اوقات حتی با آرایش کردن هم نمی توانید برخی از عیوب پوستی خود را بپوشانید زیرا ممکن است کامل یا حتی زیاد آرایش کرده باشید اما راه و روش پوشاندن عیوب پوست خود را ندانید .

کبودی زیر چشمم را چگونه با آرایش از بین ببرم؟
در این پست ما روش ها و تر فندهایی را برای پوشاندن عیوب پوستتان به کمک لوازم آرایش به شما ارائه می دهیم :

اگر جزو افرادی هستید که زیر چشم هایتان به طور طبیعی کبود و تیره می باشد حتما باید آرایش چشم خود را به طور کامل انجام دهید تا مواد لوازم آرایشتان زیر چشم هایتان نریزد و دوباره زیرچشم هایتان را تیره نکند و سپس از کرم های آرایشی محو کننده و پوشاننده استفاده کنید.

_ ابتدا پوست تان را با کرمی رنگ پوست تان بپوشانید. سپس با یک کرمی که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد قسمت هایی از پوستتان از جمله پیشانی ، روی بینی، گونه ها ، چانه و قسمتی از پشت لبتان را دوباره کرم بزنید و کرم را پخش کنید تا صورت شما به بهترین شکل نمایان شود و برجستگی های این قسمت ها بیشتر شده و کبودی زیر چشم هایتان محو شود.

_ یکی دیگر از ترفندها این است که برای پوشاندن کبودی های زیر چشم خود حتما کرم را روی صورت به کمک یک قلم پد دار یا پد های کرم پخش کنید و فقط به صورت نقطه ای روی پوستتان کار نکنید .

_ برای نواحی ای از پوست که می خواهید پوشانده شود حتما از کرم های پوشاننده سبک یا همان کرم های گریم استفاده کنید یا چند کرم گریم را با هم مخلوط کنید تا رنگ پوستتان به دست آید.

_ برجسته کردن گونه ها نیز نقش بزرگی در پنهان کردن سیاهی ها و کبودی های دور چشم دارد با برجسته کردن گونه ها به کمک رژ گونه های رنگ روشن شما می توانید تا حد زیادی نگاه ها را از کبودی های زیر چشم خود دور کنید.

منبع:سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
آموزش آرایش چشم و ترفندهای آرایشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترفندهای آرایشی مخصوص به هر مدل چشم



دانستن حالت چشمانتان، به اندازه ی پیدا کردن یک سایه‌ی خوب برای پلک‌ها اهمیت دارد! آشنایی با چگونگی استفاده از سایه و خط چشم هم در بکارگیری روش‌ها و تکنیک‌های متناسب با صورتتان موثر است. در این رابطه به صحبتهای جفری پاول، مدرس گریم و آرایش، درباره‌ی بکارگیری ترفندهای مخصوص به هر مدل چشم اشاره می‌کنیم. با این ترفندها شما چشمانی جذابتر پیدا خواهید کرد!

چشم‌های گود

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

این فرم از چشمها چشمهایی بزرگ و فرورفته اند که باعث برجسته تر دیده شدن استخوان پیشانی می‌شود. جفری توصیه می‌کند برای پشت پلک خود از سایه‌هایی به رنگ بژ یا رنگ‌های گرم مثل هلویی استفاده کنید. سپس با مداد روشن در زیر کمان ابرو، هایلایت ایجاد کنید. به دلیل اینکه انتهای مژه‌ها ممکن است به پشت پلک برخورد کند، حتما از ریمل ضد آب برای جلوگیری از لک شدن پلکتان استفاده نمایید.

 

چشم‌های آسیایی / تک پلکی

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

چشمان آسیایی، چشمانی با پلک‌هایی صاف و تقریبا بدون چین هستند. در این حالت، استخوان پیشانی کمتر در معرض دید است. سعی کنید با زدن سایه (تیره یا روشن) از بالا به پایین، به پلک‌های خود بعد بدهید. جفری می‌گوید: “در هنگام زدن سایه چشم، دقت کنید که تیره ترین رنگ سایه‌ای که بکار می‌برید، نزدیک خط چشم باشد، خنثی ترین رنگ در میانه‌ی پلک و رنگ های براق را هم در قسمت بالایی بکار ببرید.” درضمن فر کردن مژه‌هایتان هم فراموش نشود!

 

پلک های افتاده

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

از ویژگی های این مدل از چشم ها وجود یک لایه اضافی پوست بالای چین پلک است که باعث میشود پلک‌ها کوچکتر به نظر برسند. جفری می گوید: “به منظور جلب توجه به قسمت بالایی از سایه‌های تیره در بالای چین پلک استفاده کنید. پلک بالایی خود را مداد بکشید و درون چشم‌ها از خط چشم استفاده کنید تا چشمانتان درشت‌تر به نظر برسد.”


چشم های درشت، پلک‌های برآمده

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

چشمان درشت، پلک‌های برآمده از کاسه‌ی چشم دارند. خوشبختانه این برآمدگی زمینه‌ی کار زیادی برای آرایش چشم به شما می‌دهد. جفری می گوید: “برای اینکه چشمان درشت و برآمده‌تان با چهره‌تان متناسب شود، در اطراف چشم‌ها از سایه‌ی تیره استفاده کنید. رنگ های تیره همیشه به کاهش سایز و کوچکتر به نظر رسیدن کمک می کند. آرایش دودی هم به این مدل چشم‌ها خیلی می‌آید. برای کاهش میزان بیشتری از فضا، پلک بالایی خود را خط چشم پهن بکشید.

 

چشم های رو به بالا

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

این مدل از چشم تقریبا شبیه بادامی است که گوشه خارجی آن متمایل به بالاست. جفری توضیح می دهد: “پلک پایین در این مدل از چشم ها بیشتر در معرض دید است و بزرگتر از پلک بالا به نظر می رسد.” به منظور ایجاد تناسب بین دو پلک بالا و پایین جفری توصیه می‌کند از سایه‌ی تیره یا مداد در قسمت خارجی پلک پایین استفاده شود.


چشم های رو به پایین

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

برعکس آنچه در بالا ذکر شد، این مدل از چشم در گوشه‌ی خارجی آن، متمایل به پایین است. این مدل چشم بهترین حالت برای آرایش محبوب چشم گربه‌ای است! جفری می‌گوید: “پلک بالایتان را خط چشم مایع بکشید و آن را از گوشه چشم، به سمت بالا ادامه داده و یک زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد کنید.” بدین صورت بین دو پلک خود تقارن ایجاد می کنید و جذاب تر هم به نظر خواهید رسید!

 

چشم های نزدیک به هم

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

در این مدل از چشم‌ها فاصله‌ی بین دو چشم از اندازه‌ی یک کره‌ی چشم کمتر است. جفری می‌گوید: “به منظور ایجاد فضا در گوشه‌های داخلی چشم، از سایه‌های روشن استفاده کنید.” از سایه‌های سفید مات یا براق خنثی استفاده کنید. برای اینکه توجه را به گوشه‌ی خارجی چشم معطوف کنید، بیشتر ریمل بزنید و از مژه های مصنوعی، مخصوصا در گوشه‌های خارجی چشمانتان استفاده کنید.


چشم های دور از هم

آرایش, آرایش چشم, ترفند آرایشی

در این مدل از چشم‌ها فاصله‌ی بین دو چشم از اندازه‌ی یک کره‌ی چشم بیشتر است. جفری می‌گوید: “برای نزدیک کردن چشم‌ها به یکدیگر، داخل چشم‌ها را با مداد مشکی دور تا دور بکشید و تا جایی که امکان دارد تا مجرای اشک آن را امتداد دهید.” از برس ریمل برای ریمل زدن تک تک مژه هایتان استفاده کنید.
منبع:آرایشیک