سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه زیرآب رئیس خود را بزنیم؟!


حتما برای همه شما پیش آمده در جایی كه كار می‌كنید، احساس كنید نسبت به نفر بالادستی بیشتر می‌دانید و حتی در جاهایی بهتر عمل می‌كنید. اگر شما هم یكی از كارمندانی هستید كه بیشتر از رئیس‌تان می‌دانید، ممكن است به جایی رسیده باشید كه با خودتان بگویید...




ویدیو مرتبط :
نماز زیرآب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس‌جمهورتهران رابه مقصدتاجیكستان ترك كرد



 

 

 

رییس‌جمهور به منظور دیدار و مذاكره با مقامات عالی‌رتبه كشورهای تاجیكستان و تركمنستان، درباره موضوعات مورد علاقه طرفین، تهران را به مقصد این كشورها ترك كرد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد بامداد امروز در رأس هیات عالی‌رتبه اقتصادی - سیاسی و با بدرقه معاون اول رییس‌جمهور وعلی اکبر ولایتی مشاور‌عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل عازم دوشنبه پایتخت تاجیكستان شد.

قرار است، رییس‌جمهور پس از پایان سفر به تاجیكستان از این كشور عازم عشق‌آباد پایتخت تركمنستان شود.

دیدار ‌و‌مذاكره با مقامات ارشد این كشورها، امضای اسناد همكاری در بخش‌های مختلف و دیدار با ایرانیان مقیم از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در این سفرها است.

رییس‌جمهور و هیات همراه سپس برای دیدار و مذاكره با مقامات تركمنستان دوشنبه را به مركز عشق‌آباد پایتخت تركمنستان ترك خواهند كرد.

قرار است در جریان سفر محمود احمدی‌نژاد به تركمنستان، با حضور رؤسای جمهور دو كشور پروژه خط لوله دوم گاز تركمنستان به ایران افتتاح شود.