سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه بدون عمل وبوتاکس زیبا به نظر برسید



 

زیبایی

 

مجبور نیستید برای جوان تر شدن از آمپولهای تزریق کننده دردناک استفاده کنید. تنها با یک آرایش در سر و صورت یک تغییر بزرگ در خود ایجاد کنید.همه ما این لحظات را تجربه کرده ایم: روبروی آینه ایستاده ایم ، تمام خطوط ریز و درشت صورت و لکه های آن را بدقت بررسی کرده و حتی متعجب شده ایم که اینها چه زمانی بوجود آمده اند. بعضی ها‌، برای حل این چین و چروک ها یا از بین بردن لکه های صورت شان از لیزر استفاده می‌کنند ، برخی هم تزریق بوتاکس را انتخاب می‌کنند . اما اگر شما دوست نداشته باشید از گزینه های بالا (تزریق بوتاکس و عمل های جراحی) یکی را انتخاب کنید ،‌چه باید کرد؟ مشکلی نیست.

 

تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بدون نیاز به عمل جراحی و تزریق بوتاکس چگونه می‌توان زیبا بود.

 

 

فنون ساده آرایش

 

بعضی ها موقع آرایش اشتباه می‌کنند مثلا صورت شان را زیادی کرم زده و تبدیل به یک صورت گچی و آرایشی بسیار مصنوعی می‌شوند. "سندی لینتر" آرایشگر ماهر ما به شما توصیه می‌کند که "کم اما صحیح آرایش کنید". باید به شما بگویم که سندی آرایشگر ستارگان هالیوود است و سالن بسیار معروفی در نیویورک دارد . او میگوید شما مجبور نیستید برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشید ساعت های طولانی روی صندلی آرایشگاه بنشینید. " اما اگر دوست دارید ساده باشید پس ابتدا از آرایش چشمان تان شروع کنید. بعد از آن بدانید که هیچ عضوی از صورت به مهمی آرایش لب نیست. پس در انتخاب رژ لب تان دقت کنید".

 

 

و حالا روش های ماهرانه آرایش:

 

پوست درخشان همان پوست شاداب و پرطراوت شماست: "پتی داب روف" آرایشگر معروف "دیور" و آرایشگر اختصاصی "گوینت پالترو" و "شارون استون" می‌گوید: برای آغاز از یک کرم مرطوب کنند سبک استفاده کنید. سپس یک کرم مایع یا سفت به دلخواه خودتان برای پوشش صورت انتخاب کنید. حالا باید پودری روی صورت تان بزنید که جلا و براق بودن پوست شما را بگیرد. خانم های مسن توجه کنند که از پودری استفاده کنند که باعث رنگ پریده بودن و بی حالتی صورت شان نشود. کرم های به رنگ روشن حالت طبیعی ندارند.شما خیلی راحت می‌توانید پد کرم پودر را داخل آن بزنید و تمام لک های صورت تان را بپوشانید ،اما به یاد داشته باشید که با این کار تنها آرایش تان را خراب کرده اید و به یک مجسمه بی حالت شبیه می‌شوید. پس از پنکیک و کرم پودر فقط برای نقاطی از صورتتان استفاده کنید که براق به نظر می‌رسند.

زیبایی

کرم پودر دوست شماست:

 

ازکرم پودر برای پوشاندن نقاط قرمز صورت و چین چروک های آن استفاده کنید. پد آن را به آرامی زیر چشم هایتان بکشید و آن را تا نیمه های صورت پخش کنید. تا حد امکان از کرم پودر کمتر استفاده کنید چرا که ممکن است روی صورت شما بماند و جذب پوست نشود و این باعث می‌شود آرایش شما حالت مصنوعی داشته باشد.

 

 

در آرایش چشمان تان دقت کنید:

 

چشمان شما ناحیه ای صورت شماست که سریع تر از همه ، به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید رنگ چشمان تان روشن تر به نظر برسد از یک سایه براق و روشن در گوشه داخلی و میانی پلک تان استفاده کنید. اما دقت کنید که آن را زیاد براق نکنید ، چرا که باعث می‌شود سایه شما دچار ترک خوردگی و بهم خوردن آرایش تان شود. خط انتهایی مژه هایتان را با یک مداد چشم قهوه ای بکشید و زیر خط ابرویتان را با یک سایه روش براق برجسته تر کنید. با این کار چشمان زیبای شما بیشتر به نظر بیننده می‌رسد.

 

 

ابرویتان را آرایش کنید:

 

برای آرایش کردن ابروها ، یک مداد ابرو که کمی روشن تر از رنگ موهای تان باشد بردارید و آن را آرایش کنید . سپس از یک قلم موی کوچک برای سایه زدن داخل ابرو استفاده کنید.

 

 

زیبایی

 

برای زیبا تر شدن آرایش چشمان تان از مژه های مصنوعی استفاده کنید:

 

اگر از مژه های مصنوعی استفاده کنید چشمان فریبنده تر و جذاب تری خواهید داشت البته به شرطیکه مژه های شما زیبا بلند و مصنوعی نباشند. البته بعضی از آرایشگرها هم از مژه های مصنوعی استفاده نمی کنند. در عوض از ریمل های حجم دهنده استفاده می‌کنند و می‌گویند که استفاده از این ریمل ها باعث می‌شود شما در چشم تان احساس سنگینی نکنید و آرایش تان طبیعی تر به نظر برسد. پس بدنبال ریملی باشید که در عین حجم دهنده بودن مژه های شما را فر نیز بکند.

 


برای نقاطی از صورت تان که جوش یا لکه های قرمز دارند از یک قلم موی آغشته به کرم پودر استفاده کنید:

 

برای این کار حتما از یک برس استفاده کنید چرا که به این ترتیب کنترل بیشتری دارید که کجا ها را کرم بزنید. اگر از برس استفاده نمی کنید از پد پنکیک استفاده کنید.

 

 

خط لب واقعا معجزه می‌کند:

 

اگر بیشتر از 40 سال دارید حتما مشاهده کرده اید که لب بالایی شما حجم خود را از دست داده است. در این مواقع خط لب معجزه می‌کند. از یک خط لب کمرنگ برای شکل دادن خطوط کناری لب ها استفاده کنید . با این کار رژ لب شما به خطوطی که در اثر چین و چروک بوجود آمده اند راه پیدا نمی کند و فقط در ناحیه لب هیا شما باقی می‌ماند.یک رژ لب مایع براق روی لب های شما شادابی و طراوت جوانی را به شما باز می‌گرداند و جلوه خوبی خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
یک هکر به نظر برسید - آموزش ساخت Matrix

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با افزایش سن، عالی به نظر برسید!



در اینجا به نکته ای اشاره می کنیم که در سال 2013 لبخند به لب شما می آورد: اینکه بتوانید با گذشت زمان و افزایش سن، بهتر و جوانتر به نظر برسید، بدون آنکه بخواهید کل لباس های کمدتان را عوض کنید یا حساب بانکی تان را خالی کنید! در اینجا با جوی جانسون، طراح مد سوپراستارها و افراد معروف مشورت کرده ایم و نظر او را در مورد چگونگی جوان به نظر رسیدن افراد میانسال و مسن پرسیده ایم:

نحوه انتخاب لباس , انتخاب لباس در سنین مختلف
1. از رنگ ها کمک بگیرید.
خانم جانسون می گوید: «فکر می کنم همه ما از میشل اوباما یاد گرفته ایم که رنگ باعث می شود که در جمعیت فوراً شناخته شوید. رنگ مشکی شاید شما را باریک نشان دهد، ولی رنگ های درست، انرژی دهنده هستند.» رنگ هایی که به رنگ صورت شما بیایند باعث می شوند که پوست شما درخشان به نظر برسد، و چین و چروک های شما را مخفی می کنند و به شما حال و هوای شاد و دلپذیری می دهند. اگر به دنبال رنگ های جایگزین مشکی هستید، رنگ های خنثی کمرنگی همچون شنی، عاجی و شتری را امتحان کنید که به همه چیز می آیند. برای الهام گرفتن می توانید از رنگ های آرایش خود (مرجانی، کبالت، قرمز) کمک بگیرید و سایه های این رنگ ها را در لوازم دیگر مثل جواهرات، کیف و روسری خود استفاده کنید. رنگ هایی که در آنها احساس راحتی می کنید، به احتمال زیاد رنگ هایی هستند که به شما بیش از رنگ های دیگر می آیند.

2. مثل طراحان مد لباس هایتان را ست کنید.
وقتی لباس های معمولی خود را درست ست کنید، بسیار جمع و جورتر به نظر می رسید. برای آنکه شلخته به نظر نرسید، باید به وزن پارچه و قد لباس دقت کنید. در مورد بالاتنه، جانسون پیشنهاد می کند که بلندترین و نازک ترین لباس را زیر لباس دیگر بپوشید و لباس کوتاهتر و ضخیمتر را روی آن بپوشید. یعنی لباس بلند و نازک یقه گرد را زیر و لباس ضخیم و کوتاه یقه هفت را رو بپوشید. شلوار چسبان یا جین تنگ می تواند این تیپ را کامل کند.

3. جانسون می گوید: «برای پیراهن ها لازم نیست مثل بلوز و شلوار نگران باشید که کدام را با کدام ست کنید. برای مناسبت های مختلف می توانید آنها را با پوتین، کفش بدون پاشنه یا پاشنه بلند بپوشید. پیراهن های گلدار یا توردار عیب های بدن را می پوشانند و باعث می شوند که پارچه های ارزان قیمت با دوختی زیبا، گران به نظر برسند.» یکی از بزرگترین رازهای طراحان مد ستاره ها این است که با کمی دقت و هوش در دوخت لباس، تفاوت بزرگی ایجاد می کنند و کاری می کنند که لباس ارزان، بسیار گران به نظر برسد. پیراهن های قدیمی تان را کمی تغییر دهید و لباس نو و زیباتری برای خودتان مهیا کنید.

4. ظاهری بلندتر و لاغرتر بیابید.
جانسون می گوید: «پیراهن هایی بپوشید که گردن و پاهای شما را نشان می دهد. نمی گوییم لباس هایی بپوشید که خط سینه شما در آنها مشخص باشد، بلکه لباس هایی انتخاب کنید که یقه قایقی یا هفت داشته باشند و یا بلوزی که بتوانید یکی دو دکمه آن را باز بگذارید. تاپ های خود را با دامنی ست کنید که تا روی زانو باشد و کفش های پاشنه بلند کرم رنگ بپوشید تا رنگ آنها با رنگ پوستتان یکی شده و چند سانتیمتر به قد پاهای شما بیفزایند. بدین ترتیب با اضافه کردن قد ظاهری، گردنی قو مانند و پاهایی بلند می یابید.»

5. تک رنگ بپوشید.
شاید تاپ سفید و شلوار مشکی تیپی باشد که شما معمولاً از آن استفاده می کنید، ولی شکستن خط بدنی در قسمت کمر یا باسن، گزینه خوبی برای لاغر به نظر رسیدن نیست. در عوض سعی کنید از یک رنگ برای بلوز و شلوار استفاده کنید تا به شما ظاهری عمودی و لاغر بدهد. لازم نیست هم شلوار و هم بلوز سایه رنگ یکسانی داشته باشند. مثلاً سوئیت شرت سرمه ای با شلوار جین تیره یا تاپ زغالی و شلوار کبریتی طوسی، ست های خوبی هستند.

6. خطوط باریک با لباس زیر مناسب.
اگر همیشه از یک نوع لباس زیر استفاده می کنید که برایتان راحت است، باید بگوییم به گفته خانم جانسون، برای آنکه ظاهری لاغرتر و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، بهتر است لباس زیری انتخاب کنید که سینه شما را افتاده نشان ندهد و زیر لباس های نازک بتوانید آن را بپوشید. از سوتین هایی که درزهای برجسته دارند اجتناب کنید. زیرا در زیر بلوز بسیار بد به نظر می رسند و شما را باریک و طبیعی نشان نمی دهند. لباس زیری خوب است که ظاهر شما را از جلو، کنار و پشت، خوب و طبیعی نشان بدهد.

نحوه انتخاب لباس , انتخاب لباس در سنین مختلف
7. از کمربندهای باریک استفاده کنید.
جانسون اشاره می کند: «کمربند به بدن شما تعریف خاصی می دهد و منحنی های بدن شما را مشخص تر می کند و باعث می شود که بجای شلختگی، شیک و مرتب به نظر برسید. کمربندهای باریک برای اغلب خانم ها، بهتر از کمربندهای پهن هستند. زیرا طول نیم تنه را حفظ می کنند. در حالیکه کمربندهای پهن فاصله بین باسن و سینه را کم می کنند. نکته مهم اینجاست که باید کمربند در باریک ترین بخش کمرتان قرار بگیرد، نه روی باسنتان.»

منبع : bartarinha.ir