سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چطور موهای درهم تنیده را باز کنیم؟



 

 

چطور موهای درهم تنیده را باز کنیم

 

حتما برای شما هم پیش آمده که شب خوابیده اید و صبح با کمال ناراحتی متوجه شده اید که روی سرتان یک لانه پرنده سبز شده است! بله موهای در هم پیچیده و گوریده حالتی است که بسیاری از ما تجربه می کنیم و اگرموهای مان به طور طبیعی فر باشد، این حالت بیشتر آزار دهنده خواهد بود. خلاص شدن از شر این پیچ وتاب های مو و گره های آنها در چنین حالتی کار آسانی نیست و اگر حوصله به خرج ندهید، ممکن است موهای تان آسیب ببیند، ولی اگر به چند توصیه زیر توجه کنید، راحت تر و بدون آسیب رسیدن به موهای تان از این حالت ناراحت کننده خلاص می شوید:

 

معمولا وقتی موها خیس هستند، آسیب پذیرترند. در واقع موهای خیس بیشتر از موهای خشک دچار کشیدگی می شوند و همین کمک می کند تا بتوانید در حالت خیس موهای در هم پیچیده تان را از هم باز کنید. شما می توانید با انجام کارهای زیر موهای درهم گره خورده را در حمام باز کنید:

 

1- مانند مواقع عادی به موهای تان شامپو بزنید ،ولی دقت کنید که هنگام شستن موها نقاط گره خورده را نکشید.

 

2- به موهای تان نرم کننده بزنید و پیش از شستن با یک شانه دندانه درشت آنها را شانه کنید. از بالای موها شروع و به نرمی به سمت پایین حرکت کنید. اگردیدید که گره ها خیلی سخت هستند و باز نمی شوند، روی آن نقاط باز هم نرم کننده بریزید و بگذارید یک دقیقه به همان حالت بماند.این کار باعث می شود که گره موی شما به راحتی باز شود.

 

3- نرم کننده را بشویید و در همین حال با انگشتان تان به آرامی موهای تان را شانه کنید.

 

4- موهای تان را با دست مرتب کنید و آنها را در یک حوله بپیچید، ولی خیلی آنها را نمالید، چرا که باعث می شود دوباره درهم گره بخورند.

 

5- بار دیگر موهای تان را شانه کنید و این بار از انتهای مو به سمت بالا شانه کنید.اگر دیدید موها باز هم گره دارند، با استفاده از یک دندانه شانه و با دقت آنها را باز کنید.

 

6- اگر باید موهای تان را سشوار بکشید، درجه حرارت سشوار را کم کنید و با شانه کردن موها از بالا به پایین از گره خوردن مجدد آنها جلوگیری نمایید. به این ترتیب می توانید موهایی نرم و بدون گره خوردگی داشته باشید.

منبع:دنیای سلامت 54


ویدیو مرتبط :
سیم های درهم تنیده و جالب خیابانهای عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موهای باز دخترونه و زنانه زیبا و جذاب



در این مجموعه نمونه هایی زیبا از  مدل موی باز دخترونه  و زنانه  را تماشا می کنید که بسیار زیبا و جذاب است.

مدل موهای باز

مدل موهای باز

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

موهای باز دخترونه,موهای باز زیبا و جذاب

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

موهای باز دخترونه و زنانه زیبا و جذاب

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

مدل موهای باز دخترونه

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

مدل موهای باز و زنانه

مدل موهای باز دخترونه و زنانه

مدل موهای باز

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی صبح بخیر

منابع:
amazing.ir
khabarpadide.ir