سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چرا هر خانمی باید یک پیراهن سفید داشته باشد؟


ما به شما نشان می‌دهیم چطور می‌توانید با یك شومیز سفید ساده، سبك‌های متفاوتی از پوشش را تجربه كنید؛ از پوشش كلاسیك گرفته تا پوشش‌های مدرن امروزی!



ما به شما نشان می‌دهیم چطور می‌توانید با یك شومیز سفید ساده، سبك‌های متفاوتی از پوشش را تجربه كنید؛ از پوشش كلاسیك گرفته تا پوشش‌های مدرن امروزی!



یك پیراهن سفید كافی است

بلوز سفید از آن دست لباس‌هایی است كه باید در كمد هر خانمی حداقل یك مدل از آن پیدا شود. اصلا گاهی یك پیراهن سفید ساده برای همه مهمانی‌های شما كافی است. آن هم به این دلیل كه لباس سفید در میان انبوه لباس‌های رنگارنگ شما نقش یك عنصر حیاتی را بازی می‌كند. فقط كافی است بدانید كجا و چگونه از آن استفاده كنید و با چه تركیبی آن را بپوشید تا به بهترین انتخاب​ها برسید. همین بلوز سفید به ظاهر ساده می​تواند به خیلی از لباس‌های قدیمی شما جلوه‌ تازه‌ای دهد فقط كافی است در تركیب آنها كمی خلاقیت به خرج بدهید. بعد از خواندن این مطلب حتما شما هم با ما هم‌عقیده می‌شوید كه بلوز سفید از آن دست لباس‌هایی است كه هر خانمی باید برای داشتن آن برنامه‌ریزی كند!



درخشان بودن در عین سادگی

زمانی كه قرار است ظاهری رسمی داشته باشید، یك شومیز سفید ساده برش‌دار با ساسون‌هایی كه آن را قاب‌ تنتان می‌كند، بهترین انتخاب برای شماست. البته به شرطی كه آن را با یك كت هماهنگ كنید، به همین سادگی! ما به شما خواهیم گفت برای رسیدن به بهترین تركیب باید به چه جزئیاتی توجه كنید.

 شومیز شما باید كاملا قاب ‌تنتان باشد. نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ و نه زیاد كوتاه( وقتی كه می‌نشینید بلوز باید كاملا كمر شما را بپوشاند). در انتخاب سایز باید این نكته را در نظر بگیرد كه قرار است روی شومیزتان یك كت بپوشید.

  مدل یقه شومیز شما ایجاب می‌كند كه سراغ گردنبند‌های بلند بروید.

  یك كت یقه انگلیسی برش‌دار با همان شومیز یقه مردانه، بهترین تركیب را برای مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی می‌سازد. دقت كنید كه در این تركیب باید سراغ كت‌های تك‌ دكمه با یقه باریك بلند بروید تا شومیز سفید شما به اندازه كافی به چشم بیاید.

 كفش‌های عروسكی نقطه تكمیل ظاهر شما هستند.

 به یك دامن میدی(زیر زانو) نیاز دارید. در انتخاب این دامن دقت كنید، اگر دنبال یك ظاهر نیمه‌رسمی هستید مثل دامن پیشنهادی ما سراغ پارچه‌های طرح‌دار بروید. البته مشروط بر اینكه بین طرح‌های دامن و رنگ كت درجه‌ای از هماهنگی‌ وجود داشته باشد. اما اگر می‌خواهید ظاهرتان رسمی‌تر به‌نظر برسد در انتخاب پارچه‌ای یك دست با كت‌تان (از نظر جنس و رنگ) تردید نكنید.

 در این تركیب باید دور كیف‌های بزرگ را خط بكشید. كیف‌های كوچك ترجیحا همرنگ با كتی كه انتخاب می‌كنید شما را به ظاهر مناسب‌تری می‌رساند.





کلاسیک اما متفاوت

ممكن است شومیزهایی كه درست مثل پیراهن مردانه طراحی شده‌اند، یعنی بدون برش هستند، كمی آزاد و البته بلند، چندان توجه شما را به‌خودشان جلب نكنند؛ اما همین شومیز‌ها به شرط اینكه درست تركیب شوند، به شما ظاهری كلاسیك و در عین حال متفاوت می‌بخشند. ما به شما خواهیم گفت در این سبك، برای رسیدن به بهترین تركیب باید چه جزئیاتی را در نظر بگیرید.

  در انتخاب این شومیز باید سراغ مدل‌هایی بروید كه ترجیحا دكمه مخفی داشته باشند. حالا كافی است به حاشیه یقه و لبه جلویی لباس‌تان و حتی جیب آن یك نوار مغزی ظریف مشكی اضافه كنید. چون قرار است این شومیز را با یك شلوار مشكی بپوشید. دقت كنید كه شومیز انتخابی شما باید به اندازه كافی بلند باشد(چیزی حدود 30 سانتی‌متر پایین‌تر از خط كمر شما).

 قرار است به ظاهری كلاسیك برسید پس طبیعی است كه سراغ كفش‌های نوك‌تیز بروید. یك رنگ متفاوت كه در ظاهر هیچ ربطی به ظاهر سفید و مشكی شما ندارد همه چیز را تكمیل می‌كند.

 برای درهم شكستن سردی رنگ سفید و مشكی سراغ یك كیف به رنگ گرم بروید. یادتان باشد هر چه ظاهر كیف‌تان اسپرت‌تر و اندازه آن كوچك‌تر باشد به هدف نزدیك‌تر می شوید.

 برای اینكه ظاهر كلاسیك شما تكمیل شود به یك شلوار پارچه‌ای راسته گشاد نیاز دارید. یادتان باشد، برای اینكه از مد روز خیلی دور نشوید سراغ شلوارهای پاچه گشاد نروید. در این تركیب شلوارهای راسته گشاد كه ردی از رنگ سفید هم در آنها به چشم می‌خورد به‌مراتب انتخاب مناسب‌تری هستند.






جوان​های رسمی

حالا قرار است با بلوز سفیدتان ظاهری كاملا غیررسمی و اسپرت را تجربه كنید. ما به شما خواهیم گفت در این سبك، برای رسیدن به بهترین تركیب باید چه جزئیاتی را در نظر بگیرید.



  وقتی قرار است ظاهری اسپرت را تجربه كنید باید دور مدل‌های یقه‌دار را خط بكشید و سراغ بلوزهای سفید یقه گرد بروید. بلوز شما باید به اندازه كافی بلند، گشاد و ساده باشد (درست مثل یك مانتو). در این سبك تا زدن آستین‌ها تا زیر آرنج، ظاهر اسپرت فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد اما قبل از آن مطمئن شوید كه نیازی نیست تای آستین‌ها را باز كنید چون ظاهر چروك آنها چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسد.

  یادتان باشد پیراهن سفید شما با استفاده از یك گردنبند بلند و البته پهن جلوه خاصی پیدا می‌كند.

  حالا به یك كتانی ساده نیاز دارید. بد نیست به آل​استار پارچه‌ای هم فكر كنید!

  حتما لازم نیست دنبال كوله باشید. در این سبك حتی یك كیف كوچك كه روی شانه‌هایتان قرار بگیرد هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

   وقتی قرار است كاملا اسپرت باشید برای شلوار فقط یك انتخاب دارید! باید سراغ شلوارهای كتان بروید. شك نكنید كه شلوار كتان جیب‌دار ظاهر نیمه‌رسمی شما را تكمیل می‌كند.





درخشیدن در یک ظهرگرم تابستانی

این بار با شومیز سفیدتان قرار است به یك تركیب تابستانی برسید. یك تركیب سراسر سفید و كاملا مناسب برای مهمانی‌های بعدازظهر تابستان. اگر تا به حال به یك ظاهر تمام سفید فكر نكرده‌اید ما به شما می‌گوییم باید به چه جزئیاتی دقت كنید.


   باز هم باید سراغ شومیزهای ساسون‌دار بروید؛ شومیزهایی كه كاملا قاب ‌تنتان باشند. فقط باید كمی ابتكار به خرج دهید و یك لایه رنگی، روی لبه برگردان یقه شومیزتان بدوزید. پیشنهاد ما رنگ نارنجی است كه هم رنگ تابستان است و هم رنگ سال!

    به یك كمربند باریك به رنگ نارنجی هم نیاز دارید تا در ظاهر تمام سفیدتان یك هارمونی رنگی ملایم ایجاد كنید.

    این بار یك كیف بزرگ به ‌رنگ یقه شومیزتان را به شما پیشنهاد می‌كنیم. هرچه كیف شما بزرگ‌تر باشد، رنگ آن بیشتر به چشم می‌آید.

   به یك دامن سفید احتیاج دارید. بهتر است دامنی كه انتخاب می‌كنید از جنس كتان باشد. این الیاف طبیعی ضمن اینكه ضخامت لازم را دارند(سایه نمی‌اندازند) به اندازه كافی خنك هم هستند.

   طبیعی است كه كفش‌تان هم باید نارنجی باشد! یك كفش عروسكی نارنجی همه چیز را تكمیل می‌كند.



ویدیو مرتبط :
مستد پیراهن سفید(بررسی افراط و تفریط ایجاد شده در محرم92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه



 

 

 

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه

 

به گفته مدیر امور رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، تیم کشورمان چهارشنبه شب با پیراهن سفید در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به دیدار تیم ملی روسیه می رود.

خسرو والی زاده در این باره گفت: طبق توافقی که بین دو تیم شده و از آنجا که تیم ایران در این دیدار حکم میزبان را دارد، ایران فرداشب با پیراهن سفید و روسیه با پیراهن قرمز به دیدار هم می روند. ضمنا ساعت 18.30سه شنبه  نیز جلسه ای میان سرپرستان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه برای هماهنگی های نهایی و توافق بر سر تعداد تعویض ها و سایر جزییات تشکیل می شود.

تیم ملی روسیه ساعت 20 دوشنبه وارد ابوظبی شده و در هتل فرمونت اقامت گزیده است. این تیم ساعت 20 سه شنبه و پس از تمرین تیم ایران در ورزشگاه بن زاید تمرین خواهد داشت.

همچنین یک تیم داوری از کشور امارات متشکل از علی حمد به عنوان داور وسط و محمد الجلاف و حسن السقطری به عنوان کمک داور وظیفه قضاوت بازی تیم های ایران و روسیه را عهده دار شده اند. همچنین عبدالواحد خاطر داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

اسماعیل شریفات نیز که به دلیل برخی مشکلات خروج از کشور در تهران مانده است، با رفع این مشکلات قرار است سه شنبه عازم ابوظبی شود تا جمع بازیکنان تیم کشورمان به 22 نفر برسد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و روسیه چهارشنبه شب ساعت 20 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه