سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پیشنهاداتی برای استفاده از رنگ قرمزدر منزلتان






 

رنگ قرمز



خوب سلیقه افراد متفاوت است اما می‌شود با صرف هزینه کمی از رنگ قرمز در دکور منزلتان استفاده کنید و اگر احیانا ازآن خسته شدید برای تعویض رنگ آن دچار زحمت زیادی نخواهید شد.


رنگ قرمز یکی از انرژی بخش ترین رنگها برای تهییج فضای منزل است.


باید قبول کنیم که استفاده از چنین رنگی برای مثلا رنگ دیوار ها کمی جسارت میخواهد که به دلایل مختلف افراد از استفاده از این رنگ برای مثلا دیوار سر باز میزنند و یکی از مهمترین این دلایل را خسته کننده بودن این رنگ به مرور زمان ذکر میکنند.


خوب سلیقه افراد متفاوت است اما می‌شود با صرف هزینه کمی از رنگ قرمز در دکور منزلتان استفاده کنید و اگر احیانا از آن خسته شدید برای تعویض رنگ آن دچار زحمت زیادی نخواهید شد.


می‌توانید کوسن و یا یک کاناپه تک به رنگ قرمز در فضای منزلتان و در کنار دیگر مبلمانتان بگذارید و تاثیر شگفت انگیز آنرا در فضای منزلتان ببینید.

 

 

رنگ قرمز

 

 

 

رنگ قرمز

 

 

 

رنگ قرمز

 

 

 

رنگ قرمز

 

 

 

رنگ قرمز

 

 

امیدواریم با دیدن این تصاویر وسوسه شوید و یک تغییر کوچک اما شگفت انگیز در دکوراسیون منزلتان بدهید.

 


ویدیو مرتبط :
استفاده از رنگ های حساس به دما (ترموکالر) در رنگ آمیزی خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده مكرر از رنگ مو موجب شکنندگی موها



 

 

استفاده مكرر از رنگ مو موجب شکنندگی موها می‌شود

 

یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: استفاده مكرر از رنگ مو موجب شکنندگی موها می‌شود.دکتر حمید سورگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: استفاده از رنگ مو به خودی خود مشکلی ندارد اما وجود شرایطی از قبیل عدم استفاده بیشتر از یک ماه و استفاده از مواد دکلره کمتر لازم است.

 

وی عوارض شایع رنگ مو را حساسیت دانست و افزود: قبل از استفاده از رنگ مو حتما باید روی بازو تست شود.

 

سورگی عنوان کرد: موهای رنگ شده در بیشتر مواقع شکننده هستند به همین دلیل باید کارهای جانبی کمتری بر روی موها انجام شود.

 

وی توصیه کرد: به سبب شکنندگی موی رنگ شده باید از فر، سشوار، برس و گلت کمتر استفاده شود به این علت که موها دچار ریزش می شوند.

 

وی اظهار کرد: باید افراد از مواد آرایشی و بهداشتی دارای مارکهای مطمئن و برچسب وزارت بهداشت استفاده کنند و از محل قابل اطمینان همانند داروخانه خریداری کنند.

 

سورگی ادامه داد: در رنگ موهای گیاهی نیز مقداری مواد شیمیایی وجود دارد به همین دلیل تفاوت چندانی بین رنگ مو گیاهی و شیمیایی وجود ندارد.

سلامت نیوز