سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نگران جوش های صورت نباشید



 

جوش های صورت ,جای جوش

 

اگر شما هم از باقی ماندن جای جوش روی صورت تان ناراحت و نگران هستید به یاد داشته باشید که می توانید با استفاده از ماسک های طبیعی آنها را بر طرف کنید.

 

یک راه حل برای رفع جای جوش استفاده از مخلوط عسل، روغن زیتون و زرده تخم مرغ است. این ماسک را به مدت یک ساعت روی محل جوش ها قرار دهید و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

 

ماسک بعدی از این هم ساده تر است؛ یک عدد گوجه فرنگی را کاملا له کنید و سپس آن را با یک قاشق ماست مخلوط کنید. ماسک شما آماده است؛ می توانید آن را روی پوست خود قرار دهید. به یاد داشته باشید در تهیه این ماسک می توانید به جای استفاده از ماست، عسل را جایگزین کنید.

 

کم کم پاییز از راه می رسد و مرکبات فراوان می شود. پرتقال نیز یکی دیگر از میوه هایی است که برای از بین بردن جای جوش بسیار موثر است.

 

برای تهیه این ماسک پس از این که پوست ضخیم روی پرتقال را گرفتید. پوست های نازک هر پره را نیز جدا کنید و سپس پالپ پرتقال را روی محل جوش ها بگذارید.

 

این ماسک برای نوجوانانی که وارد مرحله بلوغ شده اند و جوش های این دوران در صورت آنها ظاهر شده است بسیار موثر خواهد بود. اما تذکر یک نکته هم مهم است و آن این که ماسک پرتقال برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب نیست.

 

از نشاسته هم می توانید استفاده کنید؛ برای تهیه این ماسک نشاسته را با کمی آب مخلوط کنید. سپس آن را روی حرارت ملایم بگذارید تا نشاسته کاملا در آب حل و کمی غلیظ شود.

 

آن را از روی حرارت بردارید. وقتی غلظت مایه را به چشم دیدیم آن را از روی حرارت برمی داریم و پس از خنک شدن، به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید.

 

آناناس هم از میوه هایی است که تاثیر بسیار زیادی روی جوش های صورت دارد. برای استفاده از این میوه پس از آن که پوستش را گرفتید، آن را به کمک مخلوط کن کاملا له کرده و سپس با مقداری روغن آفتابگردان مخلوط کنید.

 

به همین سادگی یک ماسک مناسب دارید. این ماسک را می توانید هر روز روی پوست خود قرار دهید، البته به مدت ۲۰ دقیقه.

 

ماسک سیب یکی از راحت ترین انواع ماسک های ضد جوش است، برای این کار باید از آب سیب استفاده کنید.

 

استفاده مستمر از آب سیب می تواند کمک بزرگی برای از بین بردن جوش های صورت شما باشد. البته به شرطی که هر روز از این ماسک استفاده کنید.

منبع:روزنامه جام جم

 


ویدیو مرتبط :
نگران قضاوت مردم نباشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیگر نگران جوش‌ هایتان نباشید!


تمام محصولات پرطرفدار بازار كه شما را از شر جوش‌های صورت خلاص خواهد كرد .



مجله سیب سبز - شقایق جعفری: تمام محصولات پرطرفدار بازار كه شما را از شر جوش‌های صورت خلاص خواهد كرد.

با این ژل گیاهی نگران جوش‌های‌تان نباشید

زمانی كه چربی‌های جمع شده زیر لایه‌های پوستی از حد معمول بیشتر می‌شود، امكان تنفس طبیعی پوست از بین می‌‌رود و در نهایت زمینه لازم برای پوشیده شدن پوست از جوش فراهم می‌‌شود. پس برای كنترل این مقدار چربی كه از فعالیت غدد زیر پوست آزاد می‌شود، چاره‌ای جز استفاده از روغن‌ها و تركیب‌های گیاهی ندارید.تركیب آنتی باكتریال و ضد قارچ ژل آنتی آكنه هیدرودرم در درمان آكنه‌های كوچك تا بزرگ و حاد موثر است و  التهاب ناشی از آكنه را هم از بین خواهد برد.

جنبش ضدجوش

روش مصرف :

 ژل ضدعفونی هیدرودرم را باید روزی سه مرتبه به مدت 30 ثانیه‌ روی پوست ماساژ دهید و بعد با آب خنك آن را بشویید.

قیمت:


13 هزار تومان


دانه‌های پیلینگ را روی پوست‌تان اسكراب كنید

زمانی كه سطح پوست شما با جوش‌های ریز و درشت كاملا پوشانده شده راهی جز پنهان كردن آنها زیر لایه ضخیمی از كرم پودرها و مواد آرایشی ندارید اما اگر به دنبال راه‌حل بهتر و تازه‌ای هستید، كرم لایه‌بردار گارنیر را حتما امتحان كنید. این ژل با داشتن دانه‌های پیلینگ مواد زائد آرایش را از سطح پوست پاك كرده و آثار جوش‌های ناشی از چربی صورت و بلوغ را به كل از بین می‌برد. این اسكراب به‌عنوان لایه‌بردار جوش‌ها را از بین برده و با شفاف شدن، لایه‌های پوست را ریكاوری كرده و منافذ آن را می‌بندد.

جنبش ضدجوش

روش مصرف :

 ژل - كرم گارنیر را روی نقاطی از پوست كه دارای جوش هستند، مالیده و چند دقیقه دایره‌وار ماساژ دهید تا دانه‌های پیلینگ اثر خود را گذاشته و به مرور جوش‏ها را از بین ببرد.

قیمت:

 20 هزار تومان


التهاب‌های پوستی‏تان را محو كنید

همه ما برای شست‌وشوی صورت‌مان روزانه روش‌های گوناگونی از شستن صورت با آب خالی تا استفاده از شامپو بچه، صابون‌های بدن و حتی ژل‌های مخصوص شست‌وشو را امتحان می‌كنیم. اگر شما جزو دسته‌ای هستید كه مدت‌هاست آرزو دارید با روشی از شر جوش‌های صورت خود خلاص شوید، ما پیشنهاد ویژه‌ای برای‌تان داریم. شما با استفاده از این محصول می توانید صورت تان را از لکه‌های قرمز جوش ها پاک کنید. این صابون می تواند جوش‌های ناجور و آزار‌دهنده صورت شما را از بین ببرد و در كنار هدیه كردن پوستی شفاف و بی‌نقص به شما هر نوع آثار التهاب پوستی را از صورت شما پاك كند.

جنبش ضدجوش

برای رسیدن به نتیجه دلخواه‌تان با مصرف این صابون ابتدا صورت خود را با آب ولرم مرطوب كرده و سپس به مدت سه دقیقه آن را روی صورت‌تان ماساژ دهید و با همان آب ولرم آن را آب‌كشی كنید.

قیمت:

 10 هزار تومان


جوش‌های‌تان را با ماژیك گیاهی پاك كنید

برای برطرف کردن جوش های صورت، محصولات طبیعی نقش  بهتری  ایفا می کنند. استفاده از عصاره طبیعی گیاهان و میوه ها به شما کمک می کند تا شما به كمك آن با جوش‌های قرمز یا سرسیاه مقابله كنید و با خشك كردن سریع جوش‌ها، لك و جای جوش‌های قدیمی خود را از بین ببرید. این روش یكی از بهترین روش‌های ضدعفونی کننده گیاهی است كه با اسیدسالیسیلیك موجود در خود موجب پاك‌سازی بهتر روزنه‌های پوست شده و از رویش مجدد جوش‌های صورت جلوگیری می‌كند.

این رول شفاف‌كننده و ضدجوش  را با هر بار آرایش با حركات دورانی روی مناطق مختلف گونه‌ها و روی بینی و پیشانی خود پخش كنید تا به خوبی جذب پوست شود.

قیمت:

 50 هزار تومان


جوش‌های‌تان را با شامپو بدن بشویید

شامپو زدن فقط مختص موهای سر نیست، صورت و بدن شما هم به موادی احتیاج دارند كه علاوه بر خاصیت تمیزكنندگی عیب و ایرادهای پوست صورت و بدن شما را هم بپوشاند اما چه بهتر كه شامپو بدن مصرفی شما علاوه بر رطوبت‌رسانی و خنك‌كنندگی خاصیت بستن منافذ باز پوست و كنترل غدد چربی را هم داشته باشد. شامپو بدن مخصوص پوست‌های مستعد جوش از راه‌های ساده‌ای است كه با هر بار دوش گرفتن از شر آنها خلاص خواهید شد.

جنبش ضدجوش

اگر پوست شما بعد از هر اصلاح به صورت پراكنده پر از جوش‌های ریز و درشت می‌شود، دوش گرفتن با این شامپو را دوبار در هفته امتحان كنید. كف این شامپو را به مدت سه دقیقه روی پوست نگه دارید و بعد آبكشی كنید.

قیمت:

 50 هزار تومان


مرطوب‌كننده‌ای كه لایه‌برداری می‌كند

مرطوب كننده‌ای مختص شما كه پوستی چرب، خشك یا حتی معمولی اما پرجوش دارید. این مرطوب‌كننده با خاصیت آنتی‌باكتریال و تركیباتی همچون جلبك دریایی و ویتامین E كه دارد، جوش‌ها را از بین برده و مانع از به وجود آمدن مجدد آنها می‌شود. این مرطوب‌كننده كه ساخته لابراتوار معروف شركت لورآل پاریس است پاك‌كننده‌ای است كه اثری دو‌جانبه دارد ابتدا سلول‌های مرده و چربی اضافی و مواد زائد را از سطح پوست پاك كرده و خاصیت آنتی‌باكتریال آن با بازگشت جوش‌ها مقابله می‌كند.

جنبش ضدجوش

این مرطوب‌كننده بعد از چند بار مصرف نقش لایه‌بردار را بازی می‌كند و با داشتن دانه‌های ریز و آبی رنگ منافذ باز پوست را پاكسازی می‌كند و سلول‌های زائد و مرده پوست را از بین می‌برد به علاوه ترشح چربی سطح پوست را كنترل می‌كند و چهره شما را روز‌به روز زیبا‌تر و درخشان‌تر خواهد كرد.

این مـرطـوب‌كـنـنـده را صبح یا شب روی پوست مرطوب صورت مالیده و به نرمی ماساژ دهید. ماساژ را به غیر از اطراف چشم بیشتر روی پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه متمركز كنید و بعد آبكشی كنید.

قیمت:

 40 هزار تومان


این محلول برای تنبل‏هاست

با اینكه مدت كمی از رسیدن این محلول به بازار می‌گذرد اما اثربخش بودن آن به سرعت میان مصرف‌كنندگان پیچید. محلول ضدجوش اوریفلیم كه حاوی روغن درخت چای رزماری است، التهاب پوست را كم كرده و به پوست آرامش می‌دهد.

جنبش ضدجوش

روش مصرف :

 این محلول را هفته‌ای سه مرتبه با پنبه به آهستگی روی صورت خود ماساژ دهید و بگذارید چندساعتی روی پوست بماند.

قیمت:

 10 هزار تومان


با این لوسیون ازشر سرسیاه‌ها خلاص شوید

لـوسیـون سفـت کـننده وپاك‌كننده پوست«پیورزوناین»  لوسیونی است كه با داشتن اسید سالسیلیك (ضد عفونی و بازسازی‌كننده قوی پوست) و عصاره طبیعی جلبك دریایی و البته الكل طبی كه صورت را ضد عفونی كرده، جوش‌ها را از بین می‌برد.

جنبش ضدجوش

روش مصرف :

 این لوسیون باید پس از هر بار استحمام به مدت دوماه روی قسمت‌های مختلف پوست صورت و بدن به مدت دو دقیقه ماساژ داده شود.

قیمت:

25 هزار تومان


با خواص گیاهان به جنگ جوش‌ها بروید

هر صابونی كه برای صورت‌تان مصرف می‌كنید، باید به ویژگی‌های كنترل چربی‌های فعال پوست تجهیز شده باشد. ژل شست‌وشوی صورت سینره با داشتن خواص طبیعی به راحتی كار بهترین پزشكان پوست را برای شما انجام خواهد داد. آنتی آكنه سینره برای درمان جوش‌های سر سفید یا سر سیاه پوست مفید است و هیچ‌گونه اثری از لك و اسكار به جا نمی‌گذارد.

جنبش ضدجوش

قیمت:

 12 هزار تومان


با خواص گیاهان به جنگ جوش‌ها بروید

هر صابونی كه برای صورت‌تان مصرف می‌كنید، باید به ویژگی‌های كنترل چربی‌های فعال پوست تجهیز شده باشد. ژل شست‌وشوی صورت سینره با داشتن خواص طبیعی به راحتی كار بهترین پزشكان پوست را برای شما انجام خواهد داد. آنتی آكنه سینره برای درمان جوش‌های سر سفید یا سر سیاه پوست مفید است و هیچ‌گونه اثری از لك و اسكار به جا نمی‌گذارد.

جنبش ضدجوش

قیمت:

12 هزار تومان


اسپری بزنید

اگر جوش‌های سمج و بدشكل، سر از اقصی نقاط بدن شما درآورده‌اند بهتر است، حتما به فكر رفع‌شان باشید چون ماندگاری آنها ناراحتی‌های پوستی شما را تشدید می‌كند. پس می‌توانید از داروخانه‌های معتبر اسپری گیاهی تهیه كنید تا علاوه بر لطافت و آبرسانی به پوست، با جوش‌های ریز و در شت سطح پوست‌تان هم خداحافظی كنید. اسپری گیاهی والنسی سطحی نرم و صاف را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما برای اینكه بتوانید از شر جوش‌ها و سلول‌های مرده پوست‌تان یكجا راحت شوید اسپری گیاهی را بعد از هر بار استحمام به بدن خود و سطوحی كه تجمع جوش‌ها در آنها بیشتر است، اسپری كنید.

جنبش ضدجوش

قیمت:

30 هزار تومان