سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نوع دیگر لازانیای گوشت



 

پخت انواع لازانیا,درست کردن لازانیا

 

 

مواد لازم :

 

گوشت چرخ كرده

300 گرم

فلفل دلمه ای

1 عدد

پیاز خرد شده

1 عدد

روغن

2 قاشق غذاخوری

رب گوجه فرنگی

2 قاشق غذاخوری

آویشن

1 قاشق مربا خوری

پنیر پیتزا

500 گرم

نمك و فلفل

به میزان لازم

كره

50 گرم

آرد

2 قاشق غذا خوری

شیر سرد

3 پیمانه

خامه در صورت دلخواه

50 گرم

سس سفید رقیق

3 پیمانه

ورق لازانیا

6 تا 8 ورق

قارچ اسلایس شده

200 گرم

 

 

طرز تهیه :

 

پیاز خرد شده را با روغن سرخ كنید و بعد گوشت را اضافه كنید و سرخ كنید و بعد قارچ و فلفل دلمه ای را اضافه كنید و كمی تفت دهید . 2 قاشق رب را اضافه كنید و بعد هم نمك و فلفل و آویش را اضافه كنید و مرتب هم بزنید تا قبل از اینكه غلیظ شود از روی حرارت بردارید و اگر دوست داشتید خامه را در این مرحله اضافه كنید . ورق لازانیا را به مدت 10 ثانیه داخل آب جوش قرار دهید بعد آب جوش قابلمه را خالی كنید و آب سرد روی لازانیا ها بریزید و بعد استفاده كنید . كف پیركس را خوب چرب كنید و كمی سس سفید بریزید بعد ورق لازانیا را بگذارید و سس سفید و كمی پنیر پیتزا و بعد مایه گوشت را روی آن ریخته سس سفید و پنیر پیتزا و بعد ورق لازانیا قرار داده وسس سفید و بعد پنیر فراوان روی آن بریزید.پیركس آماده را در فر با حرارت 200 درجه سانتی گراد به مدت یك ساعت قرار دهید.

 

 

منبع : groohashpazi


ویدیو مرتبط :
آموزش تهیه سس پاته و لازانیای گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واردات گوشت از نوع الکترونیکی!


دبیر کانون صنایع غذایی ایران از واردات 100 هزارتن گوشت قرمز توسط برخی شرکت های الکترونیکی طی 6 ماه اخیر امسال خبر داد.

دبیر کانون صنایع غذایی ایران از واردات 100 هزارتن گوشت قرمز توسط برخی شرکت های الکترونیکی طی 6 ماه اخیر امسال خبر داد.

ابوالحسن خلیلی با بیان این خبر گفت: وزارت جهاد کشاورزی مجوز واردات 100 هزار تن گوشت طی 6 ماه نخست امسال را داده و این در حالی است که واردات این حجم از گوشت به کشور نه از سوی فعالان این صنف بلکه شرکت های فعال در بازار لوازم الکترونیک اقدام به واردات گوشت کرده اند.

به گفته خلیلی، این حجم از واردات گوشت در حالی صورت گرفته است که تولید داخلی به دلایل شرایط نامساعد اقتصادی کشور زمینگیر شده و تولیدات داخلی با این واردات تا پایان امسال دیگر جایی در بازار ندارد.

منبع: تجارت نیوز