سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نحوه تا کردن دستمال جیبی کت آقایان


دستمال جیبی کت از آن دسته از جزئیاتی است که اگر آن را درست انتخاب کنید و درست تا کنید و در جیب بگذارید، ظرف چند ثانیه تیپ و ظاهر لباس را زیر و رو می کند. در زیر راهنمایی ها و نکاتی در مورد آن آورده ایم:

 
 
 
 
 
  صبح بخیر: دستمال جیبی کت از آن دسته از جزئیاتی است که اگر آن را درست انتخاب کنید و درست تا کنید و در جیب بگذارید، ظرف چند ثانیه تیپ و ظاهر لباس را زیر و رو می کند. در زیر راهنمایی ها و نکاتی در مورد آن آورده ایم:

کوچکترین چیز بزرگترین تفاوت را ایجاد می کند.

دستمال جیب کت این روزها جزو جدانشدنی استایل کت و شلوار مردانه محسوب می شود. ولی چکار کنیم که شیک و برازنده به نظر برسد؟ آیا باید با کروات ست باشد؟ کارشناسان مجله GQ در اینجا به سوالاتی که در مورد دستمال جیب کت مطرح می شود پاسخ داده اند و بهترین گزینه ها را ارائه داده اند و حتی نحوه صحیح تا کردن آن را آموزش داده اند.

(دستمال جیبی Brunello Cucinelli: 135 دلار، کت Etro: 1846 دلار، پیراهن JCP: 28 دلار، کراوات Banana Republic: 70 دلار، سنجاق کراوات: 15 دلار)



این هنر است، نه دانش.

هیچ قانون مشخصی برای انتخاب این جور دستمال ها وجود ندارد. فقط باید پیراهن و کراوات شما را تکمیل کند، نه اینکه با آن ست باشد. اگر به نظرتان درست می آید و حس تان به آن حس خوبی است، پس باید آن را بخرید.

(دستمال جیبی KSI NYC: 3 دلار، کت اسپورت Club Monaco: 329 دلار، پیراهن Todd Snyder: 350 دلار، کراوات: 15 دلار، سنجاق کراوات: 15 دلار)



ساده

(دستمال جیبی Michael Bastian: 60 دلار، کت Dolce & Gabbana: 1325 دلار، پیراهن Brunello Cucinelli: 550 دلار، کراوات Alexander Olch: 150 دلار)



طرحدار

(دستمال جیبی Isaia: 75 دلار، کت J.Crew Ludlow: 298 دلار، پیراهن Gap: 50 دلار، کراوات Alexander Olch: 150 دلار)



ساده دور رنگی:

(دستمال جیبی J.Crew: 45 دلار، کت Boss: 895 دلار، پیراهن Ralph Lauren: 325 دلار، کراوات Charvet: 175 دلار)



دستمال هایی از همه رنگ و طرح

درست است که همیشه می توانید دستمال سفید در جیب کتتان بگذارید، ولی با این کار ساده ترین و قدیمی ترین راه را انتخاب کرده اید. حالا وقت استفاده از رنگ ها و طرح های مختلف است. حتی می توانید دستمال های چهارخانه یا خال خالی در جیب سینه کتتان بگذارید.



پل استوارت: سلطان دستمال جیبی ها

همینطور که مد دستمال جیبی رایج تر می شود، همه وارد کسب و کار دستمال جیبی می شوند، از طراحان کت و شلوار گرفته تا طراحان لباس معمولی. البته این ذاتاً چیز بدی نیست، ولی برند ارزشمند و قدیمی پوشاک مردانه یعنی پل استوارت را ترجیح می دهیم. محصولات آن طبق فصل عوض می شوند. در زمستان دستمال های پشمی و در تابستان نخی، تولید می کنند. آنها دانش این کار را دارند.



نحوه تا کردن دستمال جیب کت

فقط اینکه دستمال را مچاله شده فرو کنید داخل جیب کافی نیست، البته تا کردن آن به سختی اوریگامی هم نیست. در نحوه درست تا کردن دستمال جیبی را می بینید.

1. از وسط تا کنید، لازم نیست لبه ها روی هم قرار بگیرند. 2. دوباره از وسط تا کنید و خط تا بیندازید. 3. حالا تای مستطیلی بزنید. 4. حالا مثل بادبزن لبه ها را مرتب کنید. 5. داخل جیب سینه بگذارید طوریکه یک سانت از دستمال بیرون باشد. 6. با آن ور بروید تا کاملاً نامنظم به نظر برسد!



اسمش دستمال جیبی است، نه آتشفشان جیبی!

عالی (چپ): این آقا می داند که دستمال جیبی، فقط یکی از جزئیات تمام کننده کت و شلوار اوست، نه نقطه کانونی کل لباسش.

دلقک مانند (راست): اگر شغلتان سرگرم کردن بچه ها باشد، اشکالی ندارد. در غیر اینصورت، به هیچ وجه این مدلی درست نکنید.
(دستمال جیبی Isaia: 75 دلار، کت ASOS: 170 دلار)



اگر کمدتان در حال سوختن در میان شعله های آتش بود...

و فقط می توانستید یکی از دستمال جیبی ها را نجات دهید، دستمال کتان را انتخاب کنید. این دستمال با همه چیز می آید، از کت طوسی گرفته تا بلیزر سورمه ای.

(از چپ به راست: دستمال جیبی Brunello Cucinelli: 115 دلار، دستمال جیبی Metro Retro: 35 دلار، دستمال جیبی Michael Bastian: 60 دلار)



6 فرمان دستمال جیبی:

بله، درست است که انتخاب دستمال جیبی به سلیقه و سبک شخصی افراد برمی گردد، ولی هنوز هم قواعد عملی معدودی هستند که باید بدانید.

1. اگر با آن بینی تان را گرفتید، دیگر باید آن را در جیب شلوارتان بگذارید، نه جیب سینه کت تان. این دستمال ها فقط و فقط تزئینی هستند.

2. دستمال های خال خالی براق از مد افتاده اند.

3. می توانید دستمال کشمیر 180 دلاری که از پشم تک شاخ ایتالیایی بافته شده بخرید، ولی با دستمال 8 دلاری هم همانقدر شیک به نظر می رسید، نگران نباشید!

4. سعی کنید دستمالی انتخاب کنید که با یکی از رنگ های پیراهن یا کراواتتان همخوانی داشته باشد. اگر کراواتتان راه های قرمز دارد، شاید بهتر باشد دستمالی انتخاب کنید که دورش قرمز باشد.

5. اگر دستمال شما با تا زدن جیب تان را برآمده نشان می دهد، یا باید دوباره آن را تا بزنید یا دستمال کوچکتری بردارید.

6. دو یا سه دقیقه وقت گذاشتن جلوی آینه و ور رفتن با دستمال جیب کتتان اشکالی ندارد.

(در جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ: دستمال Ferrell Reed: 50 دلار، دستمال Tommy Hilfiger: 25 دلار، دستمال Sid Mashburn: 55 دلار، دستمال Hugh & Crye: 20 دلار، دستمال Engineered Garments at Nepenthes: 43 دلار، دستمال Hav-A-Hank: 15 دلار، دستمال Mark McNairy: 18 دلار)



از دستمال رسمی گرفته تا دستمال اسپورت

هیچ چیزی به نام رسمی یا معمولی وجود ندارد. منظورمان این است که مثلاً دستمال شطرنجی هم با کت و شلوار رسمی و کاری شما ست می شود و هم با کت اسپورت بلیزر. یادتان باشد که این فقط یک دستمال جیبی است، زیاد به آن فکر نکنید.

(دستمال جیبی Brooks Brothers: 20 دلار، کت Giorgio Armani: 2495 دلار، پیراهن Tommy Hilfiger: 65 دلار، کراوات Ralph Lauren Black Label: 155 دلار، سنجاق کراوات: 15 دلار)



(کت اسپورت Maison Kitsuné: 949 دلار، تیشرت پولو Dolce & Gabbana: 325 دلار)




ویدیو مرتبط :
دستمال جیبی کت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه تا کردن دستمال جیبی



تا کردن دستمال جیبی کار سختی نیست، ولی اگر آن را درست تا نکنید و بی سلیقه آن را در جیبتان بگذارید، به ظاهرتان حالت بی اعتنایی به نظم و آراستگی داده اید. همین مدل تا را می توان برای کت های خانمانه هم بکار برد.

نحوه انجام آن بدین قرار است:

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
دستمال را از قطر تا کنید تا مثلثی تشکیل شود که قاعده آن رو به شما باشد. گوشه اول آن سمت چپ قرار می گیرد.

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
بخش فوقانی گوشه دوم را پایین بیاورید و در کنار گوشه شماره 1 قرار دهید.

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
گوشه شماره 3 را هم در کنار گوشه شماره 2 قرار دهید.

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
گوشه شماره 2آ را هم پایین بیاورید و کنار گوشه 3 قرار دهید.

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
بخش اضافی باقیمانده از آخرین تا را به زیر تا کنید. شاید لازم شود که دوبار تا کنید تا آن را زیر بخشی که معلوم است پنهان کنید. سپس طول اضافی را به زیر تا کنید. دوباره شاید لازم شود دوبار تا کنید.

نحوه تا زدن دستمال جیبی , آموزش تاکردن دستمال جیبی
دستمال را با گوشه های رو به بالا بطور مرتب و منظمی در جیب بگذارید.

منبع : bartarinha.ir