سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

موی دکلره شده را صاف یا فر نکنید



موی دکلره شده,موی بی‌رنگ شده,ساختمان مو

اگر قصد دارید موهای خود را صاف یا فر کنید، قدم نخست برای ایجاد تغییر حالت زیبا و دلخواه، اطمینان از سلامت موهاست.

اگر موهایتان را بی‌رنگ کرده‌اید، به‌خصوص اگر موهای خیلی تیره را روشن کرده‌اید، به موی شما آسیب‌رسیده و شکنندگی آن و خشکی‌اش اجتناب‌ناپذیر است. دقت کنید در فر کردن دائمی ‌طی 2 مرحله ساختمان مو و پیوندهای شیمیایی آن شکسته می‌شود تا موها شکل جدیدی پیدا کنند و در حالت جدید بمانند.

اگر مو آسیب‌دیده باشد، استحکام تارهای آن کاهش می‌یابد و توان تحمل فعل و انفعالات جدید با مواد فر را ندارد. بافت مو عامل مهم کسب نتیجه خوب در فر کردن است.

با همه این دانسته‌ها، اگر اصرار دارید موی بی‌رنگ شده خود را فر کنید، به آرایشگر باتجربه مراجعه کنید زیرا یک آرایشگر حرفه‌ای توانایی تشخیص موی آسیب‌دیده را دارد و می‌داند چطور از صدمه بیشتر آن جلوگیری کند. ممکن است برای این کار از برندها و محصولات مناسب مو که می‌شناسد استفاده کند.

هر چند محلول‌های فرکننده مخصوص موهای بی‌رنگ شده هم مانع صدمه به موی شما نمی‌شود. حتما از آرایشگر مجرب بخواهید ابتدا این کار را فقط روی یک قسمت از مویتان انجام دهد و اگر آسیبی ندید، سپس همه مو را فر کنید.
منبع: هفته نامه سلامت

 


ویدیو مرتبط :
:ایدال ترین برس موی سر که برای صاف کردن هر نو موهای گره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موی دکلره شده را چه رنگی بذاریم که به زردی نزند؟



 

دکلره مو,زردی مو

 

موی دکلره شده را چه رنگی بذاریم که به زردی نزند ؟برای از بین بردن زردی از ترکیب رنگ های زیر استفاده کنید

 

سوال کاربر :

سلام من موهامو دکلره کردم 2 بار چون مقاومت نداشت بار دوم زود برداشتم حالا جلو به زردی میزنه چه رنگی بذارم که زردیش بره رنگی که تیره هم نباشه ؟

 

جواب :

دوست عزیز برای از بین بردن زردی از ترکیب رنگ دودی و بژ و خیلی کم شکلاتی استفاده کنید مثل32 /8 +8/01 + کمیE7 رنگ ریتون با اکسیدان 6 درصد هم زردی از بین میره و خیلی خوش رنگ هم میشه.

منبع:seemorgh.com