سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مرطوب کننده مناسب برای خشکی لبها



 

 

مرطوب كننده,مرطوب كننده لب

 

به طور روزانه از یك محصول محافظ لب به منظور مرطوب كردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده كنید. یك مرطوب كننده لب كه حاوی...

 

 

مرطوب کننده ای مناسب برای جلوگیری از خشکی لب ها

 

به طور روزانه از یك محصول محافظ لب به منظور مرطوب كردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده كنید. یك مرطوب كننده لب كه حاوی مرطوب كننده های طبیعی نظیر كره كاكائو و Aloe Vera باشد یك تركیب موثر است و سبب حفظ رطوبت می شود. مراقبت روزانه لب ها به حفظ یك احساس طبیعی در لب ها و ظاهر نرم و صاف آن ها كمك می كند.

 

زمانی كه در معرض هوای خشك قرار می گیرید، از تركیبی استفاده كنید كه ضمن نگهداری رطوبت طبیعی از تأثیر خشكی محیط نیز جلوگیری كند. در این موارد استفاده از تركیباتی توصیه می شود كه حاوی چندین ماده محافظت كننده بوده و بتوانند از لب ها به خوبی محافظت كنند.

 

در طول سال هر زمان كه در معرض نور خورشید قرار می گیرید از یك محصول ضدآفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاده كنید. عیار حفاظتی نشان دهنده آن است كه برای چه مدت زمانی، فرد می تواند پیش از پیدایش آفتاب سوختگی، در آفتاب باقی بماند. افراد با پوست روشن حتی برای تماس های كوتاه مدت با آفتاب بایستی از تركیباتی با عیار حفاظتی 30 استفاده كنند. همچنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده شود كه هم اشعه ماوراء بنفش A و هم اشعه ماوراء بنفش B را پوشش می دهند و به مدت 80 دقیقه یا بیشتر در برابر آب پایدار می مانند. افرادی كه پوست های حساس دارند، بهتر است از تركیبات حاوی PABA كه می توانند سبب بروز واكنش های آلرژیك شوند، اجتناب كنند.

 

پیش از مصرف روژ لب از یك محصول محافظ لب استفاده كنید. اینكار سبب می شود كه رنگ به صورت یكنواخت پخش شده و ظاهر صاف تری ایجاد شود.

 منبع:but.blogfa.com


ویدیو مرتبط :
مرطوب کننده مناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرطوب کننده های دست



 

مرطوب کننده دست

 

اين مرطوب کننده ها اصولا فرق زيادي با مرطوب کننده هاي صورت ندارند، به جز اينکه به علت وسعت بدن يا دست، بيشتر کارخانه هاي سازنده ترجيح مي دهند.

مرطوب کننده دست

اين مرطوب کننده ها را به شکل مايع و لوسيون بسازند و گاهي مي توان از آنها در حمام استفاده کرد که يک لايه ي نازک مرطوب کننده روي بدن تشکيل مي دهند.

 

مرطوب کننده دست

 

همچنين افزودني هايي که در مرطوب کننده هاي صورت به کار مي روند ممکن است در مرطوب کننده هاي دست و بدن کمتر استفاده شوند.

مرطوب کننده دست

يک تفاوت بين مرطوب کننده هاي دست و مرطوب کننده هاي صورت و بقيه بدن اين است که در مرطوب کننده هاي دست به علت شست و شوي مداوم دست ها، معمولا از چربي بيشتري استفاده مي شود که به آساني با شستن دست ها از بين نرود. همچنين بعضي از مرطوب کننده هاي دست حاوي روغن هستند که رطوبت لازم دست را فراهم مي کند.

tebyan.net