سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93


دستكش در گروه لباس‌های تاریخی است. پوششی كه از زمان باستان وجود داشته و تا امروز هم حضورش كمرنگ نشده است.

مجله زندگی ایده آل: دستكش در گروه لباس‌های تاریخی است. پوششی كه از زمان باستان وجود داشته و تا امروز هم حضورش كمرنگ نشده است. روزگاری بخشی از لباس فاخر زنان و مردان بود و حالا جنبه كاربردی آن پررنگ‌تر شده است. این روزها دستكش‌های تزئینی برای لباس‌های شب و رسمی استفاده می‌شوند ولی در كمد همه ما یك یا دو نمونه دستكش زمستانی وجود دارد.

حالا هم وقت آن رسیده كه دستكش‌های زمستانی‌تان را بیرون بكشید و همراه شال گردن، پالتو و بارانی برای كامل كردن ست خود از آنها استفاده كنید ولی اگر به‌روز بودن برای شما اهمیت دارد، ابتدا نگاهی به این گزارش و مدل‌های جدید دستكش در زمستان 93 بیندازید.

طرحی تازه، محصولی قدیمی


مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93

دستكش‌های بافتنی برای اغلب ما، خاطره روزهای مدرسه را زنده می‌كنند اما با این تصور اشتباه خودتان را از داشتن لباسی گرم و نرم برای دست‌های‌تان محروم نكنید. گرما، لطافت و راحتی دستكش بافتنی تقریبا با هیچ كدام دیگر قابل مقایسه نیست. برای حفظ این دستكش مطلوب باید تغییراتی در طراحی آن ایجاد كنید. طراحان در زمستان امسال ساق بلند را برای دستكش بافتنی پیشنهاد می‌كنند. دستكش‌های ساق‌بلند را همراه شنل‌هایی كه در شماره‌های قبل پیشنهاد دادیم، امتحان كنید. از این ست زمستانی پشیمان نخواهید شد.


پیشنهادی برای پالتوهای فاخر

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93

وقتی پا به میانسالی می‌گذارید، بهترین انتخاب برای تن‌پوش زمستانی شما، یك پالتوی فاخر است؛ پالتویی با طراحی خوب و دوخت ظریف. برای پوشیدن چنین پالتویی در یك مراسم رسمی یا نیمه‌رسمی، دستكش كوتاه را به شما پیشنهاد می‌كنیم. دستكش‌های كوتاه امسال، تركیب چند پارچه مختلف هستند مثل چرم با پشم یا جیر با پوست. این پارچه‌ها برای دستكشی كه قرار است به لباسی فاخر اضافه و در مراسم رسمی استفاده شود، شایسته‌تر از نمونه‌های بافتنی یا پارچه‌ای است.


آستین به جای دستكش

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93

بیشترین مدل دستكشی كه در مجموعه‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شوند، دستكش‌های بلند هستند؛ دستكش‌هایی كه طول ساق آنها از آرنج بالاتر می‌رود و تقریبا این امكان را به شما می‌دهد كه به‌عنوان آستین از آن استفاده كنید. در دوخت این دستكش‌های بلند و آستین‌طور، اغلب از چرم استفاده شده اما نكته قابل توجه، تنوع رنگی دستكش‌هاست. رنگ‌های تازه و غیرمعمولی از چرم در دستكش‌های زمستان امسال دیده می‌شود. طراحان به شما پیشنهاد می‌كنند امسال برای خاص كردن تیپ خود، به‌جای روسری، كیف یا شال رنگی از یك دستكش بلند رنگی استفاده كنید.  دستکش های بلند انتخاب خوبی برای همراهی با پالتوهای آستین سرخود و کیمونویی هستند.


تقلید از موتورسوارها

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93

دستكش‌های مخصوص موتورسواران دیگر از انحصار این گروه خارج شده‌اند و به دنیای مد پیوسته‌اند؛ دستكش یا نیم‌دستكش‌های چرمی كه بیشتر در محافظت از پوست دست اهمیت دارند تا ایجاد گرما. این دستكش‌ها امسال مورد استقبال طراحان بوده‌اند. كسانی كه از ست‌های اسپرت و نیمه‌رسمی در لباس پوشیدن استفاده می‌كنند، می‌توانند برای روزهای نه‌چندان سرد از این مدل دستكش استفاده كنند چون گرمای چندانی ندارد. این مدل دستكش‌ها برای جین‌پوش‌ها هم انتخاب خوبی است.


رنگ تازه برای فصل تازه

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93

رنگ‌هایی مثل مشكی، قهوه‌ای، خاكستری و سرمه‌ای، انتخاب‌های معقول و منطقی برای دستكش‌های زمستانی به‌شمار می‌آیند اما طراحان برای زمستان93 به شما پیشنهاد می‌‌دهند، رنگ‌های همیشه را كنار بگذارید و سراغ رنگ‌های روشن مثل آبی آسمانی، گلبهی و... بروید. پیشنهاد تازه طراحان دیرهضم است و نباید توقع داشت رنگ‌های روشن در زمستان با استقبال روبه‌رو شود ولی بی‌شك كلید مهمی در خاص كردن یك ست سرد زمستانی خواهد بود.

مدل‌های جدید دستكش برای زمستان 93


ویدیو مرتبط :
اورگ مجلس زمستان 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش خودروهای مدل 94 در زمستان 93


در شرایطی که بازار خودرو ایران این روزها رونقی به خود نمی‌بیند و سرد و خاموش است، خودروسازان برخلاف روند دو، سه سال گذشته، قصد عرضه محصولات خود با پلاک سال جدید (94) را دارند.

روزنامه دنیای اقتصاد: در شرایطی که بازار خودرو ایران این روزها رونقی به خود نمی‌بیند و سرد و خاموش است، خودروسازان برخلاف روند دو، سه سال گذشته، قصد عرضه محصولات خود با پلاک سال جدید (94) را دارند.

آن‌طور که خبر می‌رسد،  خودروسازان کشور  اقدامات لازم برای عرضه این محصولات با پلاک سال آینده را انجام داده‌ و به‌زودی خودروها با پلاک 94 وارد بازار خواهند شد. همچنین برخی از شرکت‌های داخلی نیز طرح‌های فروش و پیش فروش محصولات خود را با وعده تحویل خودروها با پلاک 94 از دو هفته آینده، آغاز کرده‌اند.

 به گفته کارشناسان، این اقدام شرکت‌های خودروساز می‌تواند تدبیری برای خارج کردن بازار خودرو از رکود باشد، چه آنکه به هر حال خرید «خودرو با پلاک سال جدید» محاسن خاص خود را به همراه دارد و می‌تواند عاملی جهت ترغیب مشتریان نیز باشد.

در واقع از آنجاکه مشتریان به دلیل کاهش قدرت خرید و افزایش قیمت خودروها، این روزها چندان به بازار خودرو سر نمی‌زنند، شاید عرضه محصولات با پلاک جدید، آنها را تحت‌تاثیر قرار داده و سبب شود مراجعه شان به بازار افزایش یابد.

هرچند در بیشتر بازارهای دنیا، عرضه خودرو با پلاک نو، معمولا یکی دو ماه قبل از فرا رسیدن سال جدید، آغاز می‌شود و به‌عبارت بهتر این اقدام، عرفی  جهانی به‌شمار می‌رود، اما طی دو سه سال گذشته و به دلیل بروز برخی ناهماهنگی‌ها، عرضه خودروها با پلاک نو، به تاخیر می‌افتاد.

 داستان از این قرار بود که  خودروسازان برای عرضه محصولات با پلاک سال جدید، اعلام آمادگی می‌کردند اما ناگهان پلیس که مسوول شماره‌گذاری خودروهای کشور به‌شمار می‌رود، عرضه پلاک‌های موردنظر را به سال آینده موکول می‌کرد.  

بروز اختلاف و ناهماهنگی میان خودروسازان و پلیس، همواره در این سال‌ها سبب سرگردانی مشتریان شده و روند عرضه خودرو به آنها را با مشکل مواجه کرده و حالا باید دید امسال نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خودروهای پلاک 94 در موعد مقرر، به دست متقاضیان خواهد رسید.

 البته در حال حاضر میان پلیس و خودروسازان توافق برقرار است و اختلاف‌نظر جدی دیده نمی‌شود؛ بنابراین در صورت بر هم نخوردن شرایط فعلی، مشتریان می‌توانند به دریافت خودرو با پلاک سال جدید و پیش از فرا رسیدن سال 94، امیدوار باشند.